Uşaqlar niyə pəncə üzərində yeriyir?

Əziz valideynlər hər şeydən öncə övladınızda bu tip hallarla rastlaşırsınızsa, ilk öncə həkim-pediatrla məsləhətləşməlisiniz. Əgər ehtiyac olarsa, o sizi nevroloq və ya travmatoloqa yönləndirə bilər.
Barmaq ucunda gəzmə -Yenicə yeriməyə başlayan uşaqlarda bu fizioloji vəziyyət sayılır və adətən 2-3 yaşına qədər aradan qalxır. Övladınızın 2 yaşına qədər pəncəyə daha çox yüklənib, “barmaq ucunda gəzməsi”, yeriyərkən ayaqlarını içəri və ya çölə doğru atması onurğanın əyriliklərinin hələ tam formalaşmaması, koordinasiya sisteminin hələ tam inkişaf etməməsi ilə bağlı ola bilər və uşağın inkişaf dövründə normal yeriş təmin olunur.
Davamı →

İnformasiya mədəniyyəti

İnformasiya cəmiyyətinə keçidlə əlaqədar olaraq insanın ümumi mədəniyyətinə daha bir kateqoriya — informasiya mədəniyyəti də əlavə edilir. İnformasiya mədəniyyəti informasiya ilə məqsədyönlü işlənilməsi və onun əldə olunması, emalı və ötürülməsi üçün kompüter texnologiyasından, çağdaş texniki vasitə və metodlardan istifadə edilməsi bacarığının olmasını nəzərdə tutur. Başqa sözlə, insanın informasiya mədəniyyətinin əsas göstəriciləri bunlardır:
Davamı →

Veb-proqramlaşdırma nədir

Bildiyiniz kimi, İnternetin çoxsaylı xidmətləri var və onlardan ən məşhuru WWW (World Wide Web — “Dünya hörümçək toru”) xidmətidir. Bu xidməti hipermətnə əsaslanan paylanmış informasiya sistemi kimi təyin etmək olar; burada «paylanmış» sözü onu bildirir ki, veb-brauzerinizin əks etdirdiyi verilənlər qonşu kompüterdən də götürülə bilər, dünyanın o biri başındakı serverdə də yerləşə bilər; məsələn, bir serverdə yerləşdirilmiş veb-səhifədə tamamilə başqa serverdə saxlanılan qrafik faylın dəqiq ünvanını göstərməklə ona istinad vermək olar və həmin qrafik görüntü verilmiş veb-səhifədə əks etdirilə bilər.
WWW-da informasiya veb-səhifələr şəklində təqdim edilir. Veb-səhifədə adi mətn və ya hipermətn, eləcə də istənilən başqa növ verilənlər, o cümlədən qrafika, musiqi və ya video ola bilər. Bundan başqa, veb-səhifədə onun yerləşdiyi serverdə və ya İnternetdəki hər hansı serverdə saxlanılan başqa veb-səhifələrə istinadlar yerləşdirilə bilər.
Davamı →

Uşaq zəhərlənibsə

Dərman, kimyəvi vasitələr və s. ilə zəhərlənmə hallarına uşaqlar arasında tez-tez təsadüf edilir.
Bu səbəbdən belə bədbəxt hadisələrin profilaktikası olduqca önəmlidir.
Evdə uşaq üçün potensial təhlükə yaradan hər bir şey (məişət kimyası, kosmetik vasitələr, ətirlər, boya, yapışqan, müxtəlif dərmanlar və s.) uşağın əli çata bilməyən yerlərdə saxlanılmalıdır!
Simptomlar
Uşaqlar tez-tez dərmanlardan zəhərlənirlər. Bunu siz uşağın davranışından şübhələnə bilərsiniz — aktiv və şən olan uşaq birdən-birə əzgin, yuxulu və ya əksinə həddən artıq oyanıqlı, həyacanlı olur, uşaqda, qıcolmalar, huşunun itirilməsi, hətta koma inkişaf edə bilər.
Davamı →

Zəyərək toxumu və xurma qarışımı

Orqanizmin təməl qida maddələri ehtiyacını qarşılamaqdan əlavə insan fiziologiyası və metabolik funksiyaları üzərində də əlavə faydalar təmin edən, xəstəliklərdən qorunmağa və daha sağlam  həyat yaşamağa  kömək olan qidalara, yəni funksional qidalara ehtiyacı vardır. Sizə təqdim edəcəyim bu qarışım da saymaqla bitməyən faydaya malik  funksional bir qidadır.  Deməli, 2 stəkan su götürürük və bura yarım stəkan zəyərək əlavə edirik. Yaxşı olar ki, öncədən zəyərək toxumlarını yaxşı yuyasınız. Yayda toxumları suda 1 gün yarım, qışda isə 2 gün saxlayırıq.
Davamı →

Hamamda bunları saxlamaq olmaz

Hamamda yaranan nəmli və rütubətli şəraitə görə oranı nə qədər təmizləsək də, istənilən təmizliyi əldə etmək çətindir. Buna görə də gigiyenik əşyaları hamamda saxlamaq ən böyük səhvlərdən biridir.
Diş fırçası
Adətən diş fırçasını hamada saxlayırıq. Bu ən böyük səhvlərdəndir. Çünki hamamın istiliyi, rütubəti mikrob və daha zərərli bakteriyaların çoxalmasına şərait yaradır.
Davamı →

Sonsuzluqla bağlı problemi olanlara

 Həm tibbi həm də sosial problem olaraq «sonsuzluq» müasir təbabətin ən aktual tətqiqat obyektidir. Bu, bildiyimiz kimi müxtəlif səbəblərdən yarana bilər. Əgər problem qadınla əlaqəlidirsə  ilk öncə  iltihabi problemlər aradan qaldırılmalıdır. Bunun üçün qadınlara çilədağ bitkisi tamponundan istifadə edilməsini məsləhət görərdim.
Davamı →

Sarımsaq yağının hazırlanması və faydaları

Sarımsağın faydaları hamıya məlumdur bu möcüzəvi bitki illərdir insanların sağlamlığı üçün bir mayak rolunu oynamaqdadır.  əvvəlcə sarımsaq yağının hazırlanmasını yazaq sonra istifadə ounması haqqında yazarıq. Deməli 4-5 diş sarımsağı sarımsaqəzəndə əzib 1 stəkan (200 qram) rafinə olunmamış  zeytun yağına qarışdırın, sonra ağzı kip bağlanılan şüşə qaba doldurub 1 həftə gözləyin çalışın gözlədiyiniz 1 həftədə sarımsaq yağını isti bir yerdə saxlayasınız. Yay olanda pəncərə qabağında,  qış olanda soba (otopleniya) üstündə. 1 həftə sonra yağı 4-5 qat cunadan süzün istifadə edə bilərsiniz.                           
Davamı →

Doğuşdan sonra qadınlar niyə depressiyaya düşür?

Doğuşdan sonra yaranan yorğunluq və gücsüzlük gənc ananın psixoloji vəziyyətinə mənfi təsir göstərə bilər.
Doğuşdan sonra yaranan depressiya da bütün dünya üzrə milyonlarla qadını maraqlandıran problemlərdən biridir.
Məlum olub ki, yaranan bu vəziyyətin səbəbi qəfil baş verən hormonal dəyişiklik, doğum səbəbindən yaranan stress, körpənin qayğısına qalma həyəcanı və s. olur. Bu depressiya əsasən öz yüksək həddinə doğuşun 4-cü günü çatır və 14-15-ci günlərə qədər həmin səviyyədə qalır. 
Davamı →

Rus qadınlar niyə bu qədər gözəldir

Dünyada qadınlar arasında rusların gözəllikləri bir başqadır. Əksər kişilərin valeh olduğu rus qadınlar niyə bu qədər gözəldir?
Bəli, rus qadınlar həqiqətən çox gözəldir. Bir də bu gözəlliklərini illər keçdikcə itirdikləri deyilir. Təbidir, illər keçdikcə kim yaşlanmır və gözəlliyini bir az da olsun itirmir ki? Yenidən rus qadınların gözəlliyinə qayıtsaq…
Birinci səbəb yaşadıqları coğrafiyadır.
Soyuq bölgələrdə yaşayanlar günəş işığına çox məruz qalmadıqları üçün bədənləri ağ olur. Gözlər isə daha çox işıqlı görə bilmək üçün rəngli, burun istiliyin itirilməməsi üçün balaca olur. Yəni nəticədə qüsursuz bir üz meydana gəlir.
Davamı →