qız tutmaq 2

Qız tutmaq öz inkişaf dövrünü yaşayır.  Qız tutmaq  termini dövrdən, fəsildən asılı olaraq öz adını dəyişir. Bu yaxınlarda marşrutda iki ovçunun(hunter) Şıxov çimərliyinə getmək haqqında danışması diqqətimi cəlb etdi. Məhz buna görə də bu postu onlara ithaf edirəm. Gəncləri şərti olaraq cındır və cındırquyruğu adlandırıram.
Dialoq:

Cındır:  Bəlkə Şıxova gedək?

Cındırquyruğu:  niyə?

Cındır: Ay yazıq sən nə biləsən niyə, balıq tutmağa.

Cındırquyruğu: adama 2 manat yol pulu verincən bazardan alaram da( hələ məsələni anlamıb), həm də tilovmuz da yoxdur, necə tutacayıq?

Cındır: çox rahat, eləsi var özü yaxınlaşır

Cındırquyruğu:  özü yaxınlaşır? Yox bir deyir “gəl tut məni”,  balıq tutanın gərək quyruğu suda ola.

Cındır:  Ay bədbəxt sən nə vaxt ayılacaqsan? Bayaq platformada tutduğum balıqdan deyirəm.

Bu dialoq həqiqətən sübut edir ki, sizin Üzeyir kimi karifeyiniz var. Üzeyirə qulaq asan balıq, ceyran, cüyür, quzu, tutar. Cındır və Cındırquyruğunun beyin hüceyrələrinin qız tutmaq üçün necə hərəkət etdiyini bilmək asandır. Cındırın beyin hüceyrələrinin hərəkətinin riyazi funksiyası sinx funksiyasında olduğu kimi, cındırquyruğununki isə cosx funksiyasında olduğu kimidir, yəni eyni zibildir.

Həqiqətən qız tutmaq üçün müəyyən fəsillər və bu fəsillərə uyğun musiqilər var.
Yaz fəsli: “gedək sənə gül dərim, səni gülə döndərim” qız rolunda: cüyür
Yay fəsli: “özidə mini yupkada ay can ay can” qız rolunda: Kərtənkələ(kərtənkələm mənim)
Payız fəsli: "payız gəldi, uçdu getdi quşlar" qız rolunda: köçəri qaz
Qış fəsli: "yenə qış gələcək, qar yağacaq, qız olmayacaq ruhunuz donacaq"  qız rolunda: qış yuxusuna getmiş ayı

Qız tutmaq elmi əsrlərin bizə yadigarıdır. Əgər sən marşrut sürürsənsə, sənin geniş imkanların var, marşrutda üzeyirin musiqisini səsləndirməklə ürəklərə xal sala bilərsən. Mən Üzeyiri qınamıram, ona halaldır, o ürəkləri fəth edir, pul qazanır, ona qulaq asıb feyzyab olan, köks ötürən yüz minlərlə tutan və tutulan var. Üzeyir telefona səsini yazıb amr formatından mp3 formatına keçirməklə qəlblərə yol tapır. Üzeyir bu yaxınlarda “incə maraqlar” verilişinin qonağı olub, verilişin reytinqi 100%-a yaxınlaşıb, digər kanallar müflisləşmə təhlükəsiylə qarşılaşıb,  bunu görən səyyah muğamla yaşlı nəsili bihuş, feyzyab etmək üçün regionlara üz tutub özlərini müflüsləşmə təhlükəsindən qurtardı.

Bəzən adam fikirləşir ki, görəsən bu qız tutanların axırı necə olacaq? Cavab tapmaq sadədir, yəni onlar arvad tutacaqlar. Qız tutanlar feyzyab olurlar, bihuş olurlar, sazın sözün sehrinə düşürlər, qafiyə tuturlar, çırtma vururlar, yuxu yozurlar, Üzeyirə qulaq asıb daha da dərindən sevirlər. Qız tutun, chatları fəth edin, neandertal quş vurub qazan doldurar, baş kəsər.

 

12 şərh

təpəgöz

Dediyiniz neandertal adamlar getdikcə azalır.
hunter sözünə görə +

kissik
bunun biri hardadı
raqa

kayzen.az/blog/346/1758/qız-tutmaq-və-onun-inkişafı.html

ayxansevda
inanın, hərdən elə sıxılıram ki, bu tip insanlar görəndə, niyə mənim xalqım bu günə düşüb axı. bu nə danışıqdı, bu nə həyatdı. ömür bir dəfə verilir, cürüdürləır həyatlarını, deyəndə də, sən nə vaxt ayılacaqsan deyirlər. daha demirlər özləri qəflət yuxusundadırlar. nə isə… Ramil Səfərovlar cavan canlarını bunlar kimilərəmi qurban ediblər?!!!
ayxansevda
bir də bəs zövqlərinə nə olub, ee bunların? bunun səbəbi elmsizlikmi, dünyagörüşsüzlükmü, nədir də? indi üzeyir qazanır düzdü, görsə tələbat yoxdur oxumaz,, demək var o da deyir, Allah ruzimi versin.
ATTILA

duz deyirsen bunlar hamisi elmsizlikdendi bisavadlidandi. bizde tehsil elm hele inkisaf etmeyib.qanacaq yoxdu.


duz deyirsen uzeyirden cox dinleyicide gunah var. uzeyir milletin anasina abacisina baliqdi, efirdi efir deyir.ama «basa dusen „oglanlar“ bunu qebul edib dinleyir.

ATTILA

Biserfelik bas alib gedir. oglanlar gedelesir. sonra deyiller biz muselmaniq. he duzdu muselmansiz ele muselman bele olur da… o kisi ki qoyun kimi evine arvadlari alir doldurur arvadla kole kimi davranir, arvadi evde qoyur basqasi ile sige edir demeli ondan olan xotux da ele edecek. ele gedeler gormusem yolda gedir her gorduyu qiza baxir. baxmagina sozum yoxdu ama cindirliq edib «uuff bu qizi ne emerem» efir seydi deyir. ele bil kucede gorduyu her qiz qusdu. bir gede var idi harda qiz gorurdu «uuff bu qizi ne emerem» filen deyirdi. dedim ki merfetin qanacagin olsun tanimirsansa qus olduguna emin deyilsense cerenleme. ama dinlemedi. sonradan gordu ki bu oglan ozu ana peyseridi.anasina hormet qoymayan basqa qadina da hormet qoymaz!


uzden iraq «dostum» var. qiz tutmaq ucun dedesini de satar. qiz tutmaq kisilik deyil eey arvadliqdi.

Karizma
brat dediyin hamisi duzdu.ancaq bele sozleri gerek burda yazmayaq.Axi bu kommentlere terbiyeli qizlar da baxirlar.Ikincise de ki, bele pis cixmasin men normal paltar geyinen qiza soz atan oglan gormemisem.Varsa da coz azdir.Ancaq bedenlerini bayirda qoyan qizlara ne deyirlerse haqqina deyirler.Dalin colde qoymasin demesinler
Gülnar
Qaş düzəltmək istəyəndə göz çıxartmayaq xahiş edirəm ))
Karizma
belke duz demirem?muselaman olkesinde qizlarin aci-saciq gveyinmesi yaxsi haldir ki?Belede ki eceb eliyirler.Kime lezet elemirse gizli yerlerin baglasin.Bir az semimi ol
Karizma
Mene maraqli gelen bilirsiz nedir.Siz niye bu oglanlara pis baxirsiz ki?Meselcun yanimdan her yeri aciq bir qiz kecir.Men ona soz atmayim neyniyim.Hele o oglanlar yaxsidir ki onlarin uzlerine soumurler.O ki qaldi Uzeyire.Bir halda ki uje Roya da onnan duet oxuyursa menim sozum yoxdur.Duzdur onsuz da hamisi bir zibildir
ATTILA

bele de ki aciq geyinene kim baxmaz. eziz qardaslarim deyin nece baxmayaq?  kisi bele yaranib qadinin ezasi ne ki kisini hetta qadini da celb edir. onlar soynur ki baxa q da. bu soyunmagin basaq mentiqi varsa yazin.


men birwerefcesine qiza soz atan gedelerden deyirem eey. sozum geyiminden asili olmayaraq butun qizlara soz atan gedelerdir. beleleri duz deyirsen azdilar. bele gedeler cox vaxt varli bebeler olur dedelerinin puluna guvenir.