Linqvistik vineqret

Gənə, bilirsiniz, kakoy malenkiy parazit?!
Bu, o deməkdi ki,… paloçka razvivayetsya və miningit xəstəliyi tutur… Belə bir primer gətirəcəyəm… Və burda çyotki qran olmalıdı: bu, nə gənədi? Bu gənələr belədi ki, bunların ayağları da var. Bunlar yaşıyırlar — produkt jiznedeyatelnosti var. To yest bunların taksinlər də var… Və ən pisi budur ki, əgər samoleçeniye gedirsə, yaxud da neprofessional, bu, sıxılırsa, demək, sıxanda ətrafını zədəliyirsən… Onla yolxamaq çox xasandı. Bəzilərdə qızartı bir az burun nahiyədə qızartıdır… Onunnan kutarmaxda böyük adamda səbir tələb eliyir… Biz uje, bilirsinizimi… dəhşətli bir kartina yaranır. Sabahları, bilirsinizimi, bizdə qruppa riska var. Spesifik qruppa riska var, hansı ki, gənə yaratmax üçün şərtlər var orda… Siz onu portağal kimi, apelsin deşiklər kimi görürsünüz.

sapaçki (сапожки)

Bu, sırf dermatoloji xəstəlikdi, kojnı zabolevaniyadı. Vopşe kosmetologiya bunda diyanıbdı ki, bərpa yüksək olmalıdı. Həmişə belə bir prinsip olmalıdı: nə eləyirsən, elə osnavnoye nenavredit. To yest, o dəriyə pisdəşmə gətirməynən… Zaoçnı belə bir dəriyə heç nə demək olmaz. Birinci olaraq diaqnostika aparılmalıdı, ikincisi, diaqnoz qoyulmalıdı, onnan sonra müalicə getməlidir. Bunnan, to yest bu məsəmələrnən, ləkələrnən, quruluxnan və bərkiməynən — baboçka formasında — mübarizə yavaş-yavaş getməlidir…
Sizin dərinizə baxmaq lazımdı. Əgər sizin dəri, bizim Azərbaycan qadınların dəri, dərinin tabliçsası var, bu tabliçsada üç-beş arasındadı. To yest bizdə piqment var dəridə. İndi epilyaçsiya, fotoepilyaçsiya hər yerdə var. Və fotoepilaçsiya podrazdelyayetsya eliyir — razdelyayetsya na lazernuyu epilyaçsiyu i razdelyayetsya na svetavuyu epilyaçsiyu.
Düzgün seçilməyəndə epilyaçsiya gənə olan üzündə, inanırsınız, üzü tamamilə belə bir formaya salır ki, biz sonra heç o dəriyə dəyə bilmirik. Dəyən kimi görürsən dəridə tamamilə pütün jidkastnoy balans naruşayetsya, pütün kletkalar sənə abratnı attok verir.
İkinci şeydə getməlidir saputstvuyişşiy, to yest nədən yaranıfdı. Qarmanal pozğunçuluxdan… Gəlirlər bizdə yağlı sibariyaynan, yaxud da quru sibariyaynan, yaxud da saç tökülməsiynən. Po priçinam da, kakoye vpadeniye…

Azerbaycan dilini öyrənin!
Yazı İctimai TV-mizin şənbə günü saat 13-də efirə gedən «Fransız silueti» verilişinin iştirakçısı olan poliqlot xanımın şirin-şəkər azərbaycancasıdır.

Mənbə: Bizim yol qəzeti
Müəllif: Gülnarə Rəfiq

4 şərh

ayxansevda
aparıcı hara baxırdı ? 
asel
o qadın mənim yadımdadı. hər zaman belə danışır.günah kanaldadı ki, elə danışıqnan onu efirə buraxır.
SHATENKA407
aydaa gör kimlərin əlində qalmışıq
heyatin-ellerinde
Dilimiz inkişaf edir.Daha da inkişaf etsə kim bilir nələr olacaq.Daha da maraqlısı bir dilimiz olacaq?!

Görünür bu xanım poliqlot olmağı dilləri bir birinə qatmaqda görür

Təəssüf :(

Məlumat üçün çox sağolun +