Рейтинг
+213.09

346 saylı marşrut

90 üzv, 114 topik

Növbəti stansiya “ Depo “

Yazını oxuyub biləcəksiniz ki, problemlər məngənəsində boğulmamaq üçün yeganə çıxış yolu “ Depo “yadır...!Həzarat, metro deyəndə normal insanın ağlına ilk olaraq stansiyalar, vaqonlar, “ Depo “ və s. gəlir. Gün ərzində milyonlarla insan nəqliyyatın bu növündən istifadə edir. Metro həm sərfəli, həm də rahat və nisbətən təhlükəsiz nəqliyyat növüdür. Nə “ probkası “ olur, nə də “ svetaforu “… Əmbə, yaraşıqlı “ basa – bas “ ı da olur ki, bunun da xəlqimizin mentaliteti baxımından yanaşsaq, öz “ ləzzəti “ var.


Ardı →

Yalniz Azərbaycanda

* Ancaq Azərbaycanda arvad öz ərindən boşanandan sonra gedib mügənni olur...

* Ancaq Azərbaycanda sürücü təhlükəsizlik kəmərini əliylə tutur...

* Ancaq Azərbaycanda valdeynlər uşaqlarının oxumaması üçün rüşvət verirlər...

* Ancaq Azərbaycanda mobil telefondan maqitofon kimi istifadə edirlər…
Ardı →

Jelelilər

Dərslər başladı. Çoxları üçün yeni avaraçılıq mövsümünə start verildi. İndi saçlarına jele vurmuş, qara dar köynəklər, ucu miz ayaqqabılar geyinmiş oğlanlar, evdə qalmaq fobiyası ilə yaşayan qızlar mövsümün açılışına çox sevinirlər.

***


Ardı →

5 tip avara

— «Hər şeyi bilənlər, hərşeyşünaslar».

Bunlara dırnaq içində dahi də demək olar. Bu adamlar hər yerdə qarşımıza çıxa bilər. Bir məqsədləri var: qarşısındakını çərlədib, öldürmək. Əslində heç nə bilmirlər. Qəzetlərdə «siz bunları bilirsinizmi» başlıqlarını əzbər öyrənirlər. Kitabların özətlərini oxuyurlar.


Ardı →

Metro çıxışları | Mədəniyyətin beşiyi kimi

Yazmaq və sizlərə çatdırmaq istədiyim Bakıdakı metro sisteminin iş qrafiki yaxud Cəfər Cabbarlı stansiyasına 28 May stansiyasından keçid olduğunu çatdlrmaq deyil, vurğulamaq istədiyim metro çıxışlarında olan yüksək «səviyyə»dəndir. Demək istədiyim insanları təhqir deyil sadəcə tənqid etmək və yaxşılığa doğru dəyişiklikləri görmək istəməmdir yaxud da konstitusiyada hələ də qüvvəyə minə bilməyən qanunlar və onları icra etməyə can atan insanlardır.


Ardı →

Like dilə gəlib :)

Salam.Mənim adım «bəyəndim» düyməsidi.Facebook-da paylaşımları bunu görənin xoşuna gəlməyi münasibəti bildirilməkçün yaranmışam.Azərbaycanlı üzvlər arasında elə əsasən  ingilis versiyası olan like kimi adlanıram.
Ardı →

Metroda eynək mədəniyyəti

Hal-hazırda siz səhv düşünürsünüz, metroda eynək mədəniyyəti insan mədəniyyətinin ən yüksək vəziyyətidir. Bunu hər kəs bacara bilmir, bu istedad hamıya verilmir. Gün eynəklərinin metro və digər tamamilə gündən və onun şüalarından uzaq bir aləmdə istifadə edilməsi əslində sadə bir vəziyyət deyil. Hələ bizim eramızdan əvvəl Azıx mağarasında tapılan 18 yaşlı qızın alt çənə sümüyü ilə yanaşı həmçinin günəş eynəyi də tapılıb. Yüz illər sürən axtarışlardan sonra ele həmin qızın mağarada gün eynəyindən istifadə etməsi isbat edilib. Hələ min illər bundan əvvəllər yaşamış məşhur Alman alimi ömrünün düz 60 ilini bu işə sərf edir, ondan sonra yaşamış alimlər onu belə təsvir edirdi " o sankı cəmiyyətdən ayrılmışdı, anlamaq olmurdu nə iş görürdü və daima öz işini görürdü, hətta onun həyat yoldaşı onu «eynək dalınca qaçan cəsur adlandırırdı».
Ardı →

Kitayski sənöl:)

Öz oğluna «it oğlu it» deyən ata «Sənöl saa halaldı» :)
Toyda yazdırdığı pulun əvəzini çıxmaq üçün dayanmadan yeyən insan «Sənöl saa halaldı» :)
Dayanacaqda qəşəng qız görüb yalandan 95 burdan keçir?deyib «atnaşenya» yaratmaq istiyən erkəy «Sənöl saa halaldı» :)
RedBull içib qutarıb sonra da boş butlkasını əlində saatlarca gəzdirib arada da yalandan ağzına tutub guya içirmiş kimi göstərib rısofkalanan oğlan  «Sənöl saa halaldı» :)
Trenajorda 5 dəqiqə məşq eliyib,güzgünün qabağına qaçıb, «necə də Sexy bədənim var» deyən qaqaş «Sənöl saa halaldı» :)
Ardı →

"İyrənc" xalalar

Yayın istisi.

Başında şal əynində xalat, onun üstündən qolsuz düyməli jilet, ayağında qaloş, əllərində içi meyvələrlə dolu səbət, ya da taralar olan «xala».

Bir də onlara lağ edən, bəzən də iyrənircəsinə yanından tez uzaqlaşan şəhərlilər.

Tanış mənzərədir, az qala hər gün müşahidə edirik, əlbət yaxşı baxsaq.

Maraqlıdır, həmin «xala»lardan niyə iyrənirik?!
Ardı →

Qınayıram!-2

  • Salam əvəzinə «slm», təşəkkür yerinə «twk» yazanları qınayıram! Zahid GDMLI©
  • Axundov kitabxanasına qız tutmağa gedən tələbələri qınayıram! telebe©
  • Divarlara X+Y=LOVE yazanları qınayıram Cavid©
  • İt hürər karvar keçər məsəlindəki iti qınayıram Cavid©
  • Şəhərin mərkəzində səviyyəsizcəsinə qızlara söz atan kim varsa hamısını qinayıram!) Nike©
  • Kayzendə başqa saytlardan copy-paste edənləri qınayıram! Türkəl©
  • Hərbi xidmətə gedməmiş,silah görməmiş,əziyyət görməmiş amma bu dəqiqə Bakıda «xod» gedən,X5,RangeRover sürən,kasıbın üstünə xox eliyən,varlı atasına güvənən oğlanları qınayıram! Karizma©

Davamı →