GÖRMƏ QABİLİYYƏTİ

Ətraf mühit haqqında bütün məlumatları biz duyğu orqanları vasitəsilə əldə edirik. Duyğu orqanlarımız: gözlər, qulaqlar, dil, burun və dəridir.
Bizi əhatə edən ətraf mühit haqqında biz ən çox görmə instinki vasitəsilə məlumat alırıq. Bizim gözlərimiz əşyanın rəngini, formasını və ölçüsünü fərqləndirir. Onların yerləşmə mövqeyini- hərəkət etydiyini yaxud da yerində qaldığını təyin edir. Gözlərimizin köməyi ilə biz oxuyuruq, televizora baxırıq, bizi əhatə edən mühiti görürük.

Toz və balaca tozcuqlardan gözləri kipriklər qoruyur. Göz yaşları, yad cisim (məsələn, kiprik) düşmüş gözü yumağa kömək edir. Bundan əlavə gözün qorunmasında göz qapaqları iştirak edir: biz tez-tez gözlərimizi qırpırıq və bununlada gözlərimizi təmizləyirik.

Sadə qaydalara riayət et ki, gözlərin həmişə qaydasında olsun:

Ancaq yaxşı işıqlandırılma şəraitində yaz və oxu.

Uzanan vəziyyətdə kitab oxuma

Nəqliyyatda oxuma. Kitabı gözdən düzgün məsafədə tutmaq çox çətindir, o hər dəfə tərpənir (nəqliyyat hərəkət etdiyi üçün) və gözlər tez yorulur.

Televizora uzun müddət baxma və günlərlə kompyüterdə oyun oynama: bunlardan da həmçinin gözlər yorulur və görmə qabilyyəti pisləşir.

Gözlərini əlin ilə ovuşdurma- bu yolla sən gözlərinə toz yaxud da infeksiya sala bilərsən.

0 şərh