Hansı ölkədə dərslər nə vaxt başlayır?


2004-ci ildən etibarən Azərbaycanda dərs ili sentyabrın 15-dən başlayır, mayın 31-i isə başa çatır.
2004-cü ilədək isə ölkədə yeni dərs ili 1 sentyabrda başlayıb, 25 mayda başa çatırdı. Bəs digər ölkələrdə təhsil ili nə vaxt başlayır?

Yaponiyada təhsil aprelin 1-i başlayıb, mart ayında başa çatır. Təhsil 3 rübdən ibarətdir: Birinci rüb aprel ayının 1-i başlayır, iyul ayında başa çatır. İkinci rüb sentyabr ayından dekabr ayına qədər, üçüncü rüb isə yanvar ayından mart ayına qədər davam edir.

Hindistanda yeni dərs ili iyun ayında başlayır, mart ayında başa çatır. Hindistanda məktəbə 4 yaşında gedirlər.
Danimarka və Finlandiyada dərslər daha tez, avqust ayında başlayır, iyun ayında isə başa çatır. Hər bir məktəbdə qidalanma ödənişsizdir.
Avstraliyada dərslər yanvar ayında başlayır, dekabr ayında başa çatır. Avstraliyada havadan asılı olaraq şagirdlər asfaltda otururlar.

Braziliyada isə tədris ili fevral ayının birinci həftəsi başlayır, dekabr ayında başa çatır.Burada iyul ayında 3 həftəlik tətil olur.
Çexiya, Estoniya, Belçika və Slovakiyada yeni dərs ili sentyabrın 1-i başlayır, iyunun 30-u başa çatır. Belçikada ikisi iki həftə, ikisi isə bir həftə olmaqla dörd dəfə tətil olur. Braziliyanın konstitusiya görə, tətil müddəti həm orta, həm də ali məktəblərdə 200 gün olmalıdır.

Pakistanda isə dərs ili avqust ayında başlayıb, may ayında başa çatır. Burada qızların başqa sinifləri, oğlanların başqa sinifləri olur.
Türkiyədə isə dərslər 15 sentyabr başlayır. Birinci rüb yanvarın 25-i, ikinci rüb isə iyun ayında bitir.
Fələstində Səudiyyə Ərəbistanından fərqli olaraq dərslər sentyabrın 1-i başlayır.

Səudiyyə Ərəbistanında dərslər orucluq bitdikdən (Ramazan bayramından) sonra başlayır. Burada da qız və oğlan sinifləri ayrı olur. Maraqlısı isə odur ki, oğlan uşaqlarını məktəbə ataları, qızları isə anaları gətirir. Məktəblərdə 3-cü sinifədək uşaqlara dua edilməsi öyrədilməlidir.

azens.az


 

0 şərh