Çiçəklərin mənaları nədir?

Fərqli gözəllikləri və qoxuları olan çiçəklər mənaları ilə də önəm daşıyırlar. Hər çiçəyin fərqli mənaları var. Hətta eyni adlı çiçəklər də rəngləri fərqli olduğu üçün fərqli mənalar daşıyır. Hər bir çiçəyin mənası onun hansı məqsədlə hədiyyə edildiyini izah edir. Çiçəklərin mənalarını təqdim edirik.

1. Ağ qızılgül – günahsızlıq
Ağ qızılgül məsumluğu, saflığı və təmizliyi təmsil edir. Əsasən evlilik təklifi edəcək kişilər ağ qızılgül seçirlər.
Ağ qızılgül

2. Qırmızı qızılgül – sevgi
Qırmızı qızılgül sevgini ifadə edir. Sevgilərini etiraf etməyə çalışan kişilər adətən ilk növbədə qırmızı qızılgüldən istifadə edirlər. Eyni zamanda, 14 fevral — Sevgililər günündə az qala “gül qırğını” yaşanır. Bütün kişilər sevdiyi qadınlara qırmızı qızılgül hədiyyə edirlər.
Qırmızı qızılgül

3. Çəhrayı qızılgül – könlüm sənindir
Qızların qəlbini fəth etməyə çalışan kişilərin köməyinə qaçan güllər arasındadır. Zərifliyi və gözəlliyi ilə göz oxşayır.
Çəhrayı qızılgül

4. Sarı qızılgül- sevgi
Avropanın XVIII əsrə qədər sarı qızılgüldən xəbəri olmayıb. İstilik və sevgini təmsil edir.
Sarı qızılgül

5. Mavi qızılgül – sirr
Sirri və əsrarəngizliyi təmsil edir. Mümkünsüzü və əlçatmaz olanı ifadə edir.
Mavi qızılgül

6. Ağ qərənfil — təmizlik, saflıq
Saflığı və təmizliyi ifadə edir.
Ağ qərənfil

7. Qırmızı qərənfil – sevgi
Sevgini təmsil edən qırmızı qərənfillər, adətən seçkilər zamanı siyasi partiyaların zorla hamının əlinə verdikləri çiçəklərdir.
Qırmızı qərənfil

8. Çəhrayı qərənfil — səmimiyyət
Çəhrayı qərənfil səmimiyyəti ifadə edir. Çəhrayı çiçəklər həmişə zərif və sevimli olur.
Çəhrayı qərənfil
 
9. Sarı qərənfil — kədər
Sarı qərənfillər kədəri təmsil edir.
Sarı qərənfil
 
10. Ağ qərənfil — saflıq, təmizlik
Ağ rəng həmişə saflığı və təmizliyi təmsil edir. Bu səbəbdən ağ çiçəklər saflığın və təmizliyin simvoludur.
Ağ qərənfil
 
11. Qırmızı lalə — səni sevirəm
Qırmızı sevginin rəngidir. Qırmızı çiçəklər sevgini təmsil edirlər. Bu sevgi mütləq sevgiliyə olan sevgi deyil. Bu, ananıza, atanıza və uşağınıza olan sevgi ola bilər.
qırmızı lale
 
12. Çəhrayı lalə — anlayış
Anlayışı ifadə edən çiçəyin olması gözəldir. Ümid edək ki, hamı bir-birini başa düşsün və bu çiçək insanlara örnək olsun.
Çəhrayı lalə
 
13. Sarı lalə — gərginlik
Bir çiçəyin gərginliyi ifadə etməsi çox qəribədir.
Sarı lalə
 
14. Ağ səhləb çiçəyi — məsumluq, lütf
Ağ səhləb dəbli çiçəklər arasındadır. Məsumiyyəti və zərifliyi təmsil edir. Qızların sevimli çiçəklərindən biridir.
Ağ səhləb çiçəyi
 
15. Çəhrayı səhləb çiçəyi – sevimlilik
Səhləb çiçəyi hər rəngində öz zərifliyini qoruyub saxlayır. Çəhrayı səhləb zərifliyi ifadə edir.
Çəhrayı səhləb çiçəyi
 

16. Bənövşəyi səhləb çiçəyi- nəciblik
Bənövşəyi səhləb çiçəyi nəcibliyi təmsil edir. Son illərdə gəlinlərin əlində ən çox görünən çiçəkdir.
Bənövşəyi səhləb çiçəyi
 
17. Mavi səhləb çiçəyi — sevgilərin ən böyüyü
Mavi səhləb çiçəyi sevgilərin ən böyüyünü ifadə edir.
Mavi səhləb çiçəyi
 
18. Çobanyastığı — təmiz ürək
Çobanyastığı baharı gətirən bir çiçəkdir. Görünüşü ilə xoş təsir bağışlayan füsunkar və sevimli çiçəklər sırasındadır.
Çobanyastığı
 
19. Kaktus — səmimiyyət
Kaktus, sevdiyin bir şəxsə göndərildikdə “sevgimiz üçün bütün çətinliklərə dözməliyik” anlamını verir. Qadınların çox da sevmədiyi çiçək olsa da, mənası böyükdür.
Kaktus
 
20. Mələkotu – ilham mənbəyimsən
Sevdiyiniz insana mələkotu göndərmək, görünüşü və qoxusu pis olsa da, ilham, ümid və sevinc deməkdir. Sevdiyiniz insan mələkotu çiçəyinin mənasını bilirsə, çox təsirlənəcək. Çiçəyin mənasını kiçik bir qeydlə yaza bilərsiniz.
Mələkotu
 
 
Mənbə: ilk.az
 
 

0 şərh