Xeops Möcüzəsi

Qahirədə olan «Xeops piramidası haqqında qəribə və maraqlı faktlar

— Hər biri 12 ton ağırlığında olan 2,5 milyon  daşdan ibarətdir.
— Gündə on daş (blok) yerləşdirilməsinin mümükünlüyünü nəzərə alsaq istehsal 664 il davam etməli idi
-Piramidanın üstündən keçən meridian quru ərazini və dənizləri tam bərabər iki hissəyə bölürz
— Piramida dünyanın ağırlıq mərkəzinin tam ortasında yerləşir. 
— Hündürlüyünün (145 metr) bir milyardla hasili günəşlə yer arasındaki məsafəyə bərabərdir. 
— Tavan sahəsinin hündürlüyünün 2 mislinə bölünməsi pi  rəqəminə bərabərdir.
— Piramidanın içərisində „ultrasound“, radar, sonar kimi cihazlar işləmir. 
Çirklənmiş su bir neçə gün piramidanın içində saxlanıldığında təmizlənir.
— Piramidanın içərisində süd bir neçə gün müddətdə təzə qalır və ən nəhayətdə normal qatıq halına gəlir.
— Bitgilər piramida içərisində daha sürətli böyüyür.
— Zibil qabının içindəki yemək tullantıları piramida içərisində heç bir qoxu yaymadan mumyalaşır.
— Yanmış, sıyrılmış dəri və digər yaralar piramidanın içində daha tez sağalır.
— Piramidanın içində yayda soyuq, qışda isti olur.
— Piramida kimin adına edilibsə onun mumyasının olduğu otağa ildə 2 dəfə günəş şuası düşür və bu günlər doğulduğu və hakimiyyətə çıxdığı  günlərdir.
 

11 şərh

lili95

bəzi insanlarda heç sevmədiyi tərəflərin maraq dairəsinə girməsi gorəsən nəyin nəticəsidir?


maraqlı, tanış, oxuduqca qürülandığım mövzular.


Əməyə hörmət və dərin minnətdarliq.

MaksiMuS
Söhbət məndən gedirsə bəli, mən tarixi sevmirəm.Mən Cəbr-Həndəsə aşiqi olmuşam.Ama maraqlı faktlara qarşı biganə də deyiləm.
Spectator
dehwey maraqlidi..arzularimdan biri olub ki piramidalri arawdirim ama nerdee o gunler:))
MaksiMuS
Vuqar qaqam arzunu reallaşdırmaqçün ikicə şey lazımdı.Sənin arxeoloq ixtisasını bitirmən, hansı ki bu asan bir şeydi.İkincisi Misirə getmək ki, bu da çoxda çətin deyil.Bəlkə mən düz demirəm, sənə bu qədər yol göstərirəm?:))
Responsible
— Hündürlüyünün (164 metr) bir milyardla hasili günəşlə yer arasındaki məsafəyə bərabərdir.

Məktəbdən yadımda qaldığı qədərilə Günəşlə Yer arasındakı məsafə 149 milyard metr, yəni 149 milyon kilometrdir. Bəlkə nəsə yanlışlıq var?
MaksiMuS
Düzəliş etdim..Xeopsun hündürlüyünü dəqiqləşdirdim. 145 metrdir..Siz dediyiniz rəqəmə yaxındı
Responsible
Topik üçün də təşəkkür.
MaksiMuS
Dəyməz xoşdu və də borcumuzdu.
Bashirova_Gyulnar
Yegane getmek istediyim olkedir...
soni_memmedzade
mən bilən məlumata görə isə hündürlüyü 146.6 metrdir.rəvayətə görə 100.000 adam 20 ilə tikmişdir.Xefrenin ehramı isə ondan 2 metr alçaqdır.əməyə görə  təşəkkürlər.
Ramil
bu qədər şərhlərin arasinda bir sizin şərhiniz qəşəngdir, yəni şərh belə olar.