Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Qumla oynamağın faydaları

İstirahət mövsümüdür. Böyüklərin beyinlərinin dincəlməsi və uşaqları ilə daha uzun zaman keçirmələri üçün fürsətdir. Dəniz, günəş, qum stressin qarşısını alan ilk ünsürlərdir. Məsələn, çimərliyə getmisiniz və uşaq qumla oynayır. Bu zaman necə davranmalısınız?

Çimərlikdə vedrə və kürəklə oynayan uşaqların bundan necə xoşlandıqlarını görürük. Ümumiyyətlə, ətraf mühitdən asılı olaraq uşaqlarımız küçədə, bağçada, qum olan yerlərdə oynamalıdır. Müasir dövrdə uşaqlarımız hər cür oyuncağa sahibdirlər. Ancaq asan əldə edilən oyun vasitəsi olan qumdan məhrum olaraq böyüyürlər. Uşaq bağçalarında şərtlərə uyğun olaraq uşaqlar qum görmürlər. Yaşadığımız ərazilərdə də qum olan məkanlar tapmaq asan deyil. Lakin maddi baxımdan ən ucuz əldə edilən qum fayda dəyəri baxımından ən bahalı vasitədir.
Davamı →

İstiotlu çiyələk


Bir çox aşbaz və dequstatorlara görə çiyələyin yeni və ən yaxşı dostu qara istiotdur! Onların fikrinə görə burada qara istiotun əsl vəzifəsi, duzun ətə təsir etdiyi kimi, çiyələyin ləzzətini üzə çıxarmaqdır. Başqa sözlə, çiyələyə qara istiot səpsəniz, onun dadını şirniyyata çevirəcək.

Maraqlıdır, qara istiot çiyələyə niyə belə bir dad verir?
Bilirik ki, ən çox yetişmiş çiyələyin dadında belə turşuluq hiss olunur. Qara istiotun acılığı ilə çiyələyin turşuluğu bir-birini tamamlayır.lakin qara istiot limon, qreyfrut kimi turşmeyvələdə belə təsir göstərə bilmir.
Davamı →

Təbii ağcaqanad dərmanı


Yayda əsas problemlərdən biri ağcaqanadlardır. Bu problemi həll etmək üçün biz adətən müxtəlif «ağcaqanad dərman»larından istifadə edirik.

Lakin bu «dərman»ların tərkibində olan kimyəvi maddələr insan sağlamlığı üçün ziyanlıdır — sinir sisteminə mənfi təsir edir (xüsusilə bu uşaqlara aiddir), allergik reaksiyalara səbəb olur və s.
Davamı →

Aclıq hissini aradan qaldıran qidalar

Sandviçlər
 Evinizdə hazırladığınız az kalorili bir sendviç çöldə müxtəlif səbəblərdən qida çatışmamazlığınızın qarşısını alacaq.

Biskvit və ya kraker
Bunlar əsasən avtomobil və gəmi səyahətləri zamanı aclıq hissi yaşayanlar üçün idealdır. Bu qidalar səfər zamanı ürək bulantılarınızın da qarşısını alacaq.

Şirniyyat və şokoladlar
Günəşli günlərdə bədən daha çox kalori itirir. Əgər yemək yeməyə vaxt tapa bilmirsinizsə və işləriniz açıq havadadırsa hər zaman yanınızda şokolad gəzdirin. Bu qidalar həm də enerjili bir gün keçirmənizə səbəb olacaq. Təbii ki, normadan artıq qəbul etməmək şərtilə.
Davamı →

Limon qabığının faydaları

Naturopat həkimlər (təbii vasitələrlə müalicə edən mütəxəssislər) limon qabığını limonun ətindən daha faydalı hesab edir.

Adətən biz limon dilimini çaya əlavə edirik və çay içdikdən sonra bu dilimi atırıq. Qiymətli müalicəvi məhsul olan limondan belə istifadə etmək məqsədəuyğun deyil. Limonu qabıqlı şəkildə qəbul etmək lazımdır. Limon qabıqlarının müalicəvi xüsusiyyətləri arasında:

— sümüklərin sağlamlığı üçün faydalıdır
— antioksidantlarla zəngindir, orqanizmi cavanlaşdırır
— orqanizmi toksiki maddələrdən təmizləyir
Davamı →

Üzünüz hansı xəstəlikdən xəbər verir?

İnsanın üzündən onun xasiyyətini öyrənmək mümkün olduğu kimi, sən demə daxili aləmi, gələcəyi və xəstəliklərini də öyrənmək mümkündür. Bu mənada üzü kimliyimizin xəritəsi adlandırmaq olar.
 
Dolayısı ilə insanın üzünə baxanda, xəstəlikdən əziyyət çəkdiyimizi müəyyən edə bilərik.
 
Alın bağırsaqların göstəricisidir. Aşağı hissə — nazik bağırsaq, yuxarı hissə — qalın bağırsağın vəziyyətini bildirir. Alnınızda yaranan xoşagəlməz civzələr bağırsaqlarda yaranan problemin göstərir.
 
Gicgah öd kisəsinə cavabdehdir. Öd kisəsi pozulanda gicgahda qızartı və sızanaqlar yaranır, gicgahda ağrılar olur.
Davamı →

Dünya xalqlarının qəribə rəqsləri

Rəqs insanların öz hisslərini və düşüncələrini ifadə etmək üçün mövcud olan unikal dil hesab olunur. Dünyanın demək olar ki, bütün xalqlarında maraqlı rəqs nümunələri mövcuddur. Bu rəqslər öz fərqlilikləri və ifa çətinlikləri ilə adi insaları şoka sala bilər. 

Keçak rəqsi (İndoneziya) — Bu rəqs XX illərin 30-cu illərində tam formalaşıb. Keçak Bali adasında yaranıb və Ramayana eposunda şahzadə Rama ilə şər qüvvələrə xidmət edən Ravananın döyüşünü təsvir edir. 


Ardı →

Kolbasanın tarixi

Sosiska və kolbasa istehsalının uzun, təxminən iki min illik tarixi vardır. Keçmişdə müasir dövrdə olduğu qədər cürbəcür forma və növlər olmasa da, istehsalın ümumi cizgiləri məhz o zaman meydana gəlməyə başladı. Ötən yüz illiklər ərzində kolbasalar və sosiskalar müasir insanın menyusunun zəruri hissəsinə çevrilib. Kolbasaya oxşayan yemək haqqında ilk məlumat «The Orya» və ya «The Sausage» qədim yunan pyesində verilib. Bu pyes eramızdan əvvəl 500-cü ildə yazılıb. Ondan sonra bu sözə tez-tez yunan yazılarında rast gəlinir. Katolisizmin çiçəkləndiyi dövrdə bu məhsul dindarlar üçün ən sevimli yeməklərdən birinə çevrildi. Bayramlarda ondan çox istifadə edirdilər. 

Ardı →

Sıfır bədən olmağın zərərləri

Çox arıqlayıb, incə olmaq üçün saxlanılan pəhrizlərdə ilk səhv çörək və çörək qrupu qidalara yer verməməkdir. 

Diqqət
Bədənin ehtiyacı olan şəkər miqdarı azaldığında beynin işləmə keyfiyyəti azalır.

Diqqət və əzbərləmə bacarığında zəifləmə yaşanır. 

İmmunitet sistemi
Az və gec-gec qidalanmaq immunitet sistemini zədələyir.

Ağ qan hüceyrələrində azalma bədəni infeksiya və xərçəngə qarşı həssas hala gətirir.

Hamilə qala bilməmək
Qadınlarda bədənin yağ nisbəti hormonlarla əlaqəlidir.

Bədənin yağ nisbəti 12 faiz olanda aybaşı gecikir və qadının gənc yaşda hamilə qalması problem olur.

Erkən menopauza
Sıfır bədən olan qadınların 30%-də sonsuzluq və erkən menopauza problemləri ortaya çıxır.

Yüksək xolesterol
Gün ərzində az kalorili qidalanmaq yüksək xolesterola yol açır.


Ardı →

Evdə hazırlanan it və pişik yeməkləri

Soyuq havada sadəcə özümüzü deyil, küçədə qalan heyvanları da düşünməmiz lazımdır. Yayda qablara su doldurub küçələrə qoyurduzsa, indi də qablara yemək doldurb küçələrə qoyun.

Havalar soyumağa başlayanda “nə geyinək?, necə isinək?”, — deyə düşünməyə başlayırıq. Ancaq bayırda bizim köməyimizi gözləyən kiçik dostlarımız da var.

Əgər dükanlarda satılan it, pişik yeməklərinə verəcək pulunuz yoxdursa, evdə hazırlaya biləcəyiniz bu yeməklərlə onların qarnını doydura bilərsiz.

Makaron və ət suyu qarışımı
Duzsuz və yağsız hazırlayacağınız, ət suyunda bişirəcəyiniz makaron. Yarım kiloluq makaron 5-6 pişiyi, 2-3 iti doyuzdura bilər.


Ardı →