Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Çi enerjisi nədir?

Çi universal həyat enerjisi deməkdir və təbiətdəki bütün canlıların Çi enerjisi olduğuna inanılır. Çi bitkilər, heyvanlar, insanlar, daşlar, ağaclar, dəniz, torpaq, su, ağlınıza gələn bütün varlıqların paylaşdığı həyat enerjsidir. Bu enerji Hindistan yoqa mədəniyyətində Prana, Çin təbabətində Çi və Yapon dilində Ki adlandırılır. Çi bədənimizdə dövriyyəyə ehtiyacı olan bir enerjidir və biz yaşlandıqca bu enerji azala bilər. Əslində Çin təbabətinin prinsiplərinə görə, Çi enerjisinin azalması, durğunluğu bizi xəstə edə bilər. Çi enerjisi düzgün və yaxşı nəfəs alma ilə bədəndə daha yaxşı dövr edir. Nəfəslə birlikdə Çi-ni bədənimiz üçün ən vacib enerji mənbəyi kimi qəbul edirik.


Davamı →

"Oscar"ın tarixi

İlk Oskar mükafatlandırma mərasimi 1929-cu il mayın 16-da keçirilib. Kino Sənəti və Elmləri Akademiyasının məşhur Hollivud bulvarında yerləşən “Hollywood Ruzvelt” hotelində keçirilən mərasimdə tanınmış rejissorlar, prodüserlər və aktyorlar da daxil olmaqla 270 qonaq iştirak edib.

Heç şübhəsiz ilklərdən biri olmaq böyük şərəfdir. Məsələn, “Ən yaxşı kişi rolu” nominasiyasında “Oskar”ın ilk qalibi 1927-ci ildə çəkilmiş “Hər şeyin yolu” və bir il sonra “Son əmr” filmlərində ifa etdiyi rola görə alman aktyoru Emil Yanninqs olub. Yanninqs daha sonra nasistlər üçün təbliğat filmləri çəkir. “Ən yaxşı film” nominasiyasında ilk Oskar rejissor Uilyam H.Vellmanın çəkdiyi və baş rolda Qari Kuperin oynadığı “Qanadlar” filminə verilib. Bir məqamı xüsusi qeyd etmək lazımdır ki, o vaxt indiki kimi son ana qədər həyəcan olmamışdı. Çünki mükafatın qalibləri aylar əvvəl elan edilmişdi.

Sadəlikdən təmtərağa…


Davamı →

Bilirdinizmi?

Bəzi maraqlı faktlar var ki, bir çoxlarımızın onlar haqqında məlumatı yoxdur.

1. Dünya yarananandan bu günə qədərki hər şeyi 24 saata sığdırmağa çalışsaq, insanlar bu vaxtın sadəcə 1 dəqiqə 17 saniyəsini təşkil edər.

2. Helikoprin adlı köpək balığının 270 milyon öncə yaşadığı düşünülür. Onu qəribə edən özəlliyi isə mişar dişli dairəvi çənəsi olub.

3. Çində ingiliscə danışanların sayı Amerikadakılardan daha çoxdur.

4. Çox məcbur qalmadıqca qar yeməyin. Çünki onu əritmək üçün bədəndə olduqca çox enerji sərf edilir.

5. İnsanlar oksigensiz 3 dəqiqə, susuz 3 gün və yemək yemədən 3 həftə yaşaya bilər.

6. 2011-ci ildə Yaponiyada baş verən 8,9 ballıq zəlzələ nəticəsində günlərin uzunluğu 1,8 mikro saniyə azalıb.


Davamı →

Orqazm zamanı beynimizdə nələr olur?

İngilis qəzetində nəşr olunan bir xəbərə görə, elm adamları orqazm əsnasında qadınların beyinlərinin nə şəkildə dəyişildiyini, bir animasiya sayəsində təhlil etməyi bacardı. 

Elm adamları qadınların beyinlərinin orgazmdan əvvəl, orqazım zamanı və bundan sonrakı müddətdəbeyin hərəkətliliyini göstərən ilk filmi çəkdilər. Animasiya beynin fərqli bölgələrinin bir yerdə ahəng içində hərəkət etdiyini, bu hərəkətliliyin ən üst səviyyədə olduğunu və daha sonra yavaşca durğunlaşdığını göstərir. 

Animasiyanı yaratmaq üçün mütəxəssislər bir qadından funksional maqnetik rezonans göstərmə maşınının içinə uzanmasını istədilər. Mastürbasya əsnasında könüllünün beyin fəaliyyətindəki artım və dəyişmələr qeyd edildi. 


Davamı →

İrqi daltonizm

Sübut olunub ki, ilk görüşdə həmsöhbətimizin ən gec fərqinə vardığımız xüsusiyyəti onun dərisinin rəngidir. Buna baxmayaraq bir çox insan iş həyatında kolleqasının və ya partnyorunun irqi ilə əlaqədar məsələlərində özlərini kifayət qədər narahat hiss edirlər və çox şeyi gizlətməyə çalışırlar. Belə davranışa irqi daltonizm adı qoyulub.

Aydın olub ki, irqi daltonizm bir çox anlaşılmazlıqlara gətirib çıxarır. Məsələn, əgər siz iş yerində irqi məsələləri görməməzlikdən gəlsəz və özünüzü narahat hiss etsəz, ətrafınız tərəfindən bu tam əks mənada anlaşıla bilər. Sizi qatı irqçi kimi başa düşə bilərlər.


Davamı →

Yaddaşın silinməsi mümkündürmü?

Pis xatirələrinizi yaddaşımızdan tamamilə silib unutmaq istəyirsiniz?
Yaddaş silmək yalnız filmlərdə olur deyənlər səhv edir. Alimlərin bu istiqamətdə apardığı araşdırmalarda, insan yaddaşından istənməyən şeylərin silənə biləcəyini ortaya çıxdı. Bəs bu necə mümkündür?

Yaddaşdan istənməyən xatirələri sildi


Davamı →

"Cimitero Monumentale" - Məzarlıq yoxsa muzey

Milan şəhərinin iki böyük məzarlığından biri “Cimitero Monumentale”-dir (Monumental Məzarlıq). 1866-cı ildə salınan məzarlığa sıradan “məzarlıqdır” deyib gözardı etmək olmaz. Çünki məzarlıq əslində sənət əsərləri ilə dolu bir açıq hava muzeyidir. Buradakı məzar daşları sizə Yunan-Roma heykəltəraşlığını, Misir daş sütunlarını xatırladır. Məzarlıqda çox sayda qotika üslubunda məzar daşları var. Bu məzarlıqda «Drakulanın qanın dadı» və «Məzara görə» adlı qorxu flimləri çəkilib. Flimin çəklişindən sonra məzarlıqda ruhlar görünməyə başladığı deyilir.

Sözsüz ki, məzarlıqda tanınmış və varlı ailələr dəfn olunub və hal-hazırda da dəfn olunur.


Davamı →

Novruz bayramından sonra ölüm - Şıxəli Qurbanov

Şıxəli Qurbanov 1925-ci ildə Bakıda doğulub. Ədəbiyyatşünas-alim, dramaturq, şair, yazıçı, dövlət və ictimai xadim olub. A.S.Puşkinin Azərbaycan poeziyasına təsirinin tədqiqatçısı, XIX əsr Azərbaycan-rus ədəbi əlaqələrinin inkişaf mərhələlərinə dair monoqrafiyanın, onlarla məqalənin, publisistik əsərlərin, povest, şeir və poemaların müəllifidir. Və bütün bunlarla yanaşı Şıxəli Qurbanov uzun illər Azərbaycan KP MK-da rəhbər vəzifədə çalışıb.

Davamı →

Avraam Linkoln

Avraam Linkoln-dahi amerikalı siyasətçi və ABŞ-ın 16-cı prezidenti. O, 1865-ci ildə ABŞ-da quldarlığın ləğvi ilə imzaladığı qətnamə ilə tarixə düşdü. Linkoln sağlığında fəaliyyəti ilə bağlı tənqidlərə məruz qalsa da, o, indiyə kimi amerikalıların ən sevimli prezidentlərindən biridir. Linkoln ucaboylu adam olub. Onun boyu 193 santimetr idi. Müasir dövrdə 193 santimetr boy qeyri-adi görünməyə bilər. Lakin XIX əsrdə yaşayan kişi üçün belə bir boya sahib olmaq nadir hal idi. Onun qoyduğu papaq isə Linkolnu daha da hündür göstərirdi. 

Pulunu şlyapasının içində saxlayardı.


Davamı →

Özünüzə daha çox zaman ayırmağın 3 yolu

İnsanlardan, etmək istədikləri şeyləri niyə etmədiklərini soruşanda, aldığımız cavab, adətən “Vaxtım yoxdur!” formasında olur. Lakin bu doğru deyil və ola da bilməz, çünki vaxt həmişə var. İnsanlar iş yerində saatlarını keçirər, məsuliyyətlərini şişirdər və əsl zaman ayrılmalı olan şeylərə zaman ayıra bilməyəcək hala gələrlər. Çoxumuzun həyat məqsədi belə yoxdur, bəzilərimiz isə həyat məqsədlərini necə gerçəkləşdirəcəyini bilmir. Özünüzdən soruşun… bizi, davamlı olaraq bir şeyləri istehlak etməyə yönləndirən hal-hazırkı dünyada, xobbiləriniz, maraq sahələriniz varmı və bunlar üçün nə edirsiniz? Özünüzə necə zaman ayırırsınız?

Davamı →