Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Pambıq şəkəri necə hazırlanır?

Yay aylarının əvəzolunmaz ləzzətlərindən biri də pambıq şəkəridir.

Sadə tərkibli və görünüşə malik bu şəkəri, yəqin ki, sevməyən yoxdur. Bəs görəsən, onun hazırlanma qaydası necədir, hər kəsə məlumdurmu? 

Teymur Rzayev — şəhər sakini: “Pambıq şəkərinin şəkərdən hazırlandığını bilirəm, amma tam necə hazırlandığını bilmirəm”.

Orxan Məmmədov — şəhər sakini: “Yox, elə məlumatım yoxdur. Amma bilmək istəyərdim”.

Peşmək, yəni bizim pambıq şəkəri adlandırdığımız şirniyyat növü yalnız toz şəkəri və qida boyasından ibarətdir. Qida boyası şəkərin dadına təsir etmir, sadəcə onun rəngli olmasını təmin edir. Bu vasitəylə sarı, yaşıl, mavi, çəhrayı peşmək hazırlamaq olar. Tərkibi sadə olsa da, xüsusi qurğu olmadan pambıq şəkəri hazırlamaq mümkün deyil.

Satıcı: “Bunun içərisinə şəkər və vanil tökülür. Daha sonra düyməsi basılır və işə salınır. Daha sonra çubuq götürülür, isladılır və pambıq ona dolanır. Çubuq islanmasa, şəkəri saxlamaz”.

Şəkərin pambıq halına gəlməsinə səbəb istinin təsiri ilə onun əriyərək, sentrifuqanın köməkliyi ilə qabın daxilindəki incə dəlikli süzgəcdən keçərək soyumasıdır. Qatı hal alan və qaba toplanan şəkər çubuq vasitəsi ilə bir yerə yığılır.
Ardı →

Qan qrupunuzun xüsusiyyətləri

I qan qrupu
O (I qrup)- tipi «Ovçu». Çox qədim və əsas qan qrupudur ki, evalusiya prosesi nəticəsində bu qrupdan digər qruplar törənib. Hazırda dünya əhalisinin 33,5% -i bu qan qrupunun daşıyıcısıdır.
Müsbət tərəfləri:
— möhkəm həzm sistemi
— yaxşı immun sistemi
Zəif cəhətləri:
— yeni yeməklərə və ətraf mühitin dəyişikliklərinə çətin adaptasiya olunur
— mədənin yüksək turşuluğu
— allergiya
Davamı →

Hansı həkimlər hansı xəstəlikləri müalicə edir?

Bir çox hallarda orqanizminin fəaliyyətində müxtəlif pozulmalarla üzləşən insan hansı həkimə müraciət edəcəyini bilmir.
Bu səbəbdən insan həkimləri «gəzməyə» başlayır ki, nəticədə qiymətli vaxt itkisi baş verir. Nəhayət lazım olan mütəxəssisə düşdükdə məlum olur ki, xəstəlik artıq ağırlaşıb.

Ali tibbi təhsili olmayan insan xəstəliyin simptomlarını ayırd edə bilməz və, təbii ki, xəstəliyin dəqiq (hətta təxmini) diaqnozunu qoya bilməz. Bir çox xəstəliklərin simptomları bir birinə bənzəyir, bəzən hər hansı bir xəstəlik özünün ilk baxışdan bu xəstəliyə uzaq olan simptomlarla büruzə verir. Məsələn, insanda öskürək ürəkdə olan problemlərlə bağlı ola bilər, bəzi göz xəstəlikləri baş ağrıları ilə müşayiət olunur, nevroz zamanı insanda müxtəlif orqan və sistemlərinin xəstəliklərinə bənzər simptomlar meydana çıxa bilər və s.

Bir çox hallarda səhhətlə bağlı hər hansı narahatçılıq hiss etdikdə ilk növbədə terapevtə müraciət etmək lazımdır. Lazım olan müayinə və analizlərdən sonra terapevt xəstəni digər mütəxəssislərin müayinələrinə göndərə bilər. Bir çox ölkələrdə ailə həkimləri var. Belə həkimlər ailələrə tibb nəzarət edirlər. Bu həkimlərə bütün ailə üzvləri səhhətlərində istənilən pozulma olduqda müraciət edir.
Ardı →

Mobil telefonunuz suya düşdükdə nə etməlisiniz

                           
Hər bir telefon suya düşəndə xarab ola bilər, amma suya düşən telefonu xilas etmək də sizin əlinizdədi.

Sadəcə aşağıda yazılanları etməlisiniz:

* Həmin dəqiqə telefonun batereyasını çıxarın! Qurutmağa başlamamışdan əvvəl bunu edin və qətiyyən ən az 2-3 gün telefonu yandırıb işləyirmi deyə yoxlamağa çalışmayın!!!

* Əgər telefonunuzun batereyası çıxmırsa (iPhone – iPadlərdə olduğu kimi), o zaman telefonunuzu söndürün, çünki telefonu suya düşəndə xarab edən içindəki suyun miqdarı deyil, baş verən qısa qapanmalardı. Telefon sönük olsa qısa qapanma da olmaz.


Ardı →

Maraqlı məlumatlar - 3

1. Son 5 ildə Kanada 4 dəfə BMT tərəfindən yaşamaq üçün ən ideal ölkə seçilib.

2. Qədim Romada xəstə cərrahiyyə əməliyyatı zamanı ölərdisə, cərrahın əllərini kəsirdilər.

3. Sienada (İtaliya) Mariya adlı qadın fahişə ola bilməz.

4. Dünyadakı canlıların 70%-i bakteriyalardır.

5. Fil yeganə heyvandır ki, 4 dizi vardır.

6. Tokioda zooparklar il ərzində 2 ay bağlanır ki, heyvanlar insanlardan dincəlsinlər.

7. Arının çalmağından hər il çox adam ölür, nəinki ilanın çalmağından.

8. Akulalarda xərçəng xəstəliyinə qarşı immunitet vardır.


Ardı →

Subayların eşitmək istəmədiyi 25 cümlə

Subaylıq sultanlıqdır bəli, amma bəzi sualları daimi eşitmək heç də əyləncəli deyil və sultanlara yaraşmır. Bu da subayların eşitmək istəmədiyi 25 cümlə:

Özünü tək hiss etmirsən?

Necə olur ki, subay qala bilirsən? Bravo!

Niyə heç vaxt evlənməmisən?

Toy nə vaxtdır?

Heç kimə ehtiyacın yoxdur?

Gecələr necə yatırsan?

Toyunda oynayaq da artıq!

Görəsən, təklikdən belə gərgin olmusan?

Övlad sahibi olmaq istəmirsən?
Ardı →

Dəniz suyunun bədənimizə faydaları

                      

Dəniz suyunun tərkibində 104 element və mineral var. Dərinin məsamələrindən nüfuz edən su bədən funksiyalarını tarazlayır.

Bu səbəbdən dənizə girmək bədən üçün çox faydalıdır. Dəniz suyu, yalnız bioloji xəstəliklərin deyil, eyni zamanda bir çox psixoloji xəstəliklərin də şəfası ola bilər.

Türkiyə mətbuatına istinadən verilən xəbərdə bildirilir ki, dəniz suyu sızanaqların təmizlənməsinə də kömək edir. Buna görə estetik və gözəllik mərkəzlərində dəniz suyundan istifadə edilir.


Ardı →