Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 600 topik

Animatorların məxfi kodu- A113

Disney, Pixar və digər studiyaların saysız-hesabsız cizgi filmlərində gizlənən bir məqam var. Siz onu dərk etmədən və əhəməyyət vermədən dəfələrlə görmüsüznuz: A113 kombinasiyası cizgi filmilərində illər ərzində yaranıb. Gəlin araşdıraq görək bu nə rəqəmdir və nəyi ifadə edir:

«Oyuncaqların tarixi» cizgi filimində maşının nömrəsinə diqqət yetirin


Ardı →

İnsan səs tellərinin fərqli olmağının səbəbləri

İnsanlardan başqa bütün canlıların səsi bir-birinə bənzəyir. Ancaq insan səsi onlardan fərqlidir. Çünki hər insanın səsi fərdidir. Öz səsimiz, ailəmizin və tanışlarımızın səsi ancaq həmin şəxsə aiddir. Hətta insan səsi o qədər özünəməxsusdur ki, görmədiyimiz halda, telefona cavab verən kimi telefondakı insanın səsini “Salam” sözündən tanıyırıq.

Necə olur ki, səsin əmələ gəlməsinə xidmət edən orqanlar və hava kimi amillər eyni olmasına baxmayaraq, hər insanın səsi fərqlidir?

 Bu müxtəlifliyə səbəb olan xüsusiyyətlər nələrdir?

Allahın insanlara bəxş etdiyi xüsusi nemət olan səs və nitq ətraf mühitlə ünsiyyət qurmaq, sevinc, kədər kimi hissləri, fikirləri, müxtəlif səs tonlarından istifadə edərək ifadə etmək üçün yeganə yoldur. İnsan səsi çox müxtəlif tonlarına görə bu günə qədər düzəldilmiş musiqi alətlərindən milyon dəfələrlə üstün quruluşa və funksiyaya malikdir. Musiqi alətləri zaman keçdikcə köhnəlir, xarab olur, qulluğa ehtiyacı olur, ancaq səsimiz xarab olmadan, köhnəlmədən, özü-özünə qulluq edərək ömrümüz boyu bizə xidmət edir.


Ardı →

Şəkərin normaya uyğun qəbul edilməməsinin nəticələri

Əgər ehtiyacınızdan bir az artıq şəkərli qida yeyirsinizsə, bədəninizdəki sistem qandakı şəkər nisbətinin yüksəlməsinin qarşısını almaq üçün işə başlayır:

1- Əvvəlcə, mədəaltı vəzi hüceyrələri qanın içində olan yüzlərlə molekulların arasından şəkər molekullarını tapır və digərlərindən ayırır. Həmçinin bu molekulların sayının az və ya çox olduğuna qərar verir, sanki şəkər molekullarını sayır. Gözü, beyni, əlləri olmayan, gözlə görünməyəcək qədər kiçik olan hüceyrələrin qanın içindəki şəkər molekullarının sayı haqqında məlumatı olması düşündürücü mövzudur.

 2- Əgər mədəaltı vəzi hüceyrələri qanda normadan çox şəkər olduğunu təyin edərsə, normadan artıq olan şəkərin yığılmasına qərar verir. Ancaq bu işi özləri deyil, özlərindən çox uzaqda olan başqa hüceyrələr yerinə yetirir.


Ardı →

Kreativlik anlayışı

Kreativlik adətən məsələni orijinal və qeyri-adi eyni zamanda faydalı şəkildə həll etmək kimi xarakterizə edilir. Kreativlik şirkət üçün uyğun loqo hazırlamaq kimi asan, lakin eyni anda siyasət, elm, iqtisadiyyat və s. kimi çətin məsələlərə də aiddir.

Unutmamalı olduğumuz iki açar söz mövcuddur: gözlənilməz və faydalı. İstənilən bir layihənin əvvəlində müştərinin müəyyən gözləntisi olacaq. Siz və sizlə işləyən komanda üzvlərinində həmçinin gözləntiləri ola bilər. Kreativlik sizə bu gözləntilərdən kənarda çalışmağa və nəticədə yeni və dəyərli bir işin ərsəyə gəlməsinə imkan yaradır.

Tarix boyu insanlar kreativliyi anlamağa və izah etməyə çalışıblar. Sivilizasiyanın ən erkən mərhələlərində insanlar kreativliyin mistik olduğunu güman edirdilər. Kreativ insan ilahidən gələn ilhamla dolu bir hədiyyə idi. Yunan dövründəki Muzalar haqqda bir düşünün; elm,incəsənət və ədəbiyyata ilham verən ilahələr.

Bir çox psixoloqlarında kreativlik haqqda şəxsi fikirləri var idi. Sigmund Freud kreativliyin sərvət, güc və sevgi istəkləri ilə bağlı, idrakli və şüuraltı gərginliyin nəticəsi olduğuna inanırdı. Psixoloqlar uzun müddət kreativliyin artist və elm adamlarına xas olduğuna inanırdılar; onlara görə adi insanlar nadir hallarda kreativliyə əl atırlar. Zamanla bu düşüncə tərzi dəyişdi və insanlar kreativliyin istənilən şəxsə xas ola biləcəyini dərk etməyə başladılar.

Bu fikir 1900-cü illərin ortalarında psixoloq və alimlər tərəfindən keçirilən testdə öz əksini tapdı.
Ardı →

"Selfie" nədir və nə zaman yaranıb?

Yəqin “selfie” sözünü son zamanlar sosial şəbəkələrdə çox eşitmisiz.

“Selfie” ingilis lüğətinə 2013-cü ildə daxil edilmiş və sözün mənası özü öz şəklini çəkmək, özü özünün fotoqrafı olmaq anlamına gəlir. İngiltərənin ən güclü Universiteti hesab edilən Oxford «Selfie» sözünü 2013-ci ilin sözü elan etdi.

Məlumata görə, ilk “selfie” 1920-ci ildə çəkilmişdir. Şəkildə olan 5 kişi həmin dövrün məşhur fotostudiyası olan “Byron Company”nin əməkdaşları idilər, hansı ki bu studiya 1892-ci ildən fəaliyyətə başlamışdır. Hər iki foto eyni anda çəkilmişdir. Fotoların hər ikisi Nyu-Yorkun məhşur «Marceaus Studio»nun damında çəkilib.
Ardı →

Təhlükəli vəziyyətdə enerji veren hormon - Adrenalin

Təhlükə ilə qarşılaşan zaman insan özünü müdafiə etmək və ya dərhal olduğu yerdən qaçmaq üçün orqanizmi daha güclü və cəld olmalıdır. Bu cür fövqəladə hallarda orqanizmdə lazımi tənzimləmə aparılması üçün əvvəla ürəyiniz daha sürətlə döyünməli və daha çox qan vurmalıdır. Belə ki, insan orqanizmi belə hallar üçün qüsursuz yaradılmış və orqanizmimizə təhlükəli vəziyyətdə fəaliyyət göstərən qeyri-adi hormon yerləşdirilmişdir. Adrenalin adlanan bu hormon fövqəladə hal baş verdikdə böyrəküstü vəzilərin daxili hissəsində yerləşən laboratoriyada ifraz olunur və bədənin müxtəlif hissələrinə yayılaraq orqanizmin təhlükəli vəziyyətə uyğun reaksiya verməsini təmin edir.

 Qanımızdakı adrenalinin miqdarı nə qədərdir?

Aparılan tədqiqatlar mühüm faktı üzə çıxarmışdır. İnsanın qanındakı adrenalin hormonu aşağıdakı kimi ifadə edilir:


Ardı →

Ağac modeli lövhələr daha çox günəş enerjisini istehsal edir

13 yaşlı Eyden Duayer (Aidan Dwyer) bitkilərin yarpaq düzülüşündən (filotaksis) ilham alaraq  günəş şüalarını elektrik enerjisinə çevirən kiçik lövhələri ağac yarpaqları formasında düzmüşdür. Ağacın yarpaqları şəklində dizayn olunmuş günəş lövhələri standard, yastı lövhələrə nisbətən 20-50% artıq enerji istehsal edir. Qışda ağacların budaqlarının yuxarıya doğru spiralvari düzülüşünü müşahidə edən Duayer bunun müəyyən məqsədə xidmət edib-etmədiyini öyrənmək üçün araşdırma aparmış və spiralın riyazi təsvir metodu olan Fibonaççi sayı ilə qarşılaşmışdır. O, budaqları daha yaxından tədqiq etmiş və günəş lövhələrinin eynilə palıd ağacının yarpaqlarının düzülüşü kimi yerləşdirildiyi təqdirdə, 20-50% daha artıq enerji əldə ediləcəyini hesablamışdır. Burada ən nəzərə çarpan hallardan biri odur ki, dekabr ayında günəşin ən alçaq üfüq xəttində olduğu vaxtda daha çox enerji əldə edilir.  Soyuq mövsümdə bu ağac modeli 50% artıq enerji istehsal edir.


Ardı →

Heç bir anın itmədiyinin elmi sübutu: Hipnoz

Hipnoz seansları Allah qatında heç bir anın itmədiyini elmi cəhətdən necə sübut edir?

Aparılan hipnoz təcrübələrində hipnoz altında olan insanlar necə reaksiya verir?

Hipnoz dünya həyatının hisslərdən ibarət olduğunu anlamağa necə kömək edir?

Uşaqlıq və gənclik illərində insanın zehni aydın olur. İnsan o illərdə etdiklərinin hamısını əbədiyyən xatırlayacağını zənn edir. Hadisələr, insanlar, baş verənlər onun üçün o qədər vacibdir ki, bunların hamısını anbaan xatırlayacağını, hamısının həyatında mühüm yer tutacağını düşünür. Lakin zaman keçdikcə çox mühüm və aydın olduğunu zənn etdiyi bütün hadisələr getdikcə aydınlığını itirir, hətta yox olur. İllər sonra uşaqlıq və gənclik illərində başına gələnlərin sadəcə bir neçəsi hafizəsində qalır. Halbuki şahid olduğumuz və olmadığımız bütün hadisələr və səslər Allah qatında hər an hazırdır və hər an canlı şəkildə yaşanır. Bunların heç biri əsla itmir. Bu həqiqəti elmi cəhətdən sübut edən təcrübələrdən biri hipnozdur.


Ardı →

Fərqli xüsusiyyətlərə malik olan irqlər necə yaranmışdır?

Təkamül nəzəriyyəsinin bəzi tərəfdarları müxtəlif insan irqlərinin olmasını təkamül nəzəriyyəsinə dəlil kimi göstərməyə çalışırlar. Bu iddia əslində müdafiə etdikləri nəzəriyyəni belə kifayət qədər bilməyən həvəskar təkamülçülər tərəfindən daha çox dilə gətirilir.

Bu iddianın tərəfdarlarının irəli sürdüyü tezis “əgər həyat İlahi mənbələrdə göstərildiyi kimi bir kişi və bir qadından başlayıbsa, bir-birindən fərqlənən irqlər necə yaranıb?” sualına əsaslanır. Başqa sözlə, “Hz. Adəm və Hz. Həvvanın boyu, bədəni və digər fiziki xüsusiyyətləri cəmi iki nəfərə aid olduğuna görə, hər biri fərqli xüsusiyyətlərə malik olan irqlər necə meydana gəlib?” deyirlər.


Ardı →

Çoxfazalı yuxu nədir?

Sutka ərzində normal yuxu 8 saat sayılır.

Bu yuxu sisteminin ideyası ondadır ki, siz gün ərzində 8 saat yatmaq əvəzinə, yuxu ərzində bir neçə dəfə oyanırsız və ümumi müddəti azalır .

Nəticədə, araşdırmaçıların iddiya etdikləri kimi bu yuxu modelinin keyfiyyəti genişlənir və kreativ ideyalar yaranır.

Yuxunu azaltmaq yuxu fazasından asılıdır .

Hər bir insanda yuxu strukturu iki hissəlidi, Non-REM ( yavaş yuxu ) və REM ( sürətli yuxu ) .

Non-REM-insan yuxulayarkən baş verir, 4 mərhələlidi və 90 dəqiqə davam edir, ümumi yuxunun 75-80%- ni təşkil edir.


Ardı →