Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 600 topik

Düz qarın üçün sadə üsul

Qarın əzələlərini idman etmədən də möhkəmləndirmək mümkündür. Bunun üçün səhər belinizə lent və ya qalın bərk ip bağlayın və yalnız yatmazdan əvvəl açın.

Bu üsul sizə gün ərzində həddindən artıq çox yeməyə imkan verməyəcək — lent dartılacaq və bədəninizə girəcək ki, bu da diskomforta səbəb olacaq. Beləliklə siz heç bir pəhriz tutmadan arıqlaya bilərsiniz.

Həmçinin lentə görə siz qarın əzələlərinizi daim gərginləşmiş vəziyyətdə saxlayacaqsıznız ki, bu da trenajor funksiyasını yerinə yetirəcək, əzələləri daha möhkəm, qarnı daha yastı edəcək. Mütəxəssislər də bu üsulu effektli hesab edir.

Lakin nəzərə almaq lazımdır ki, lenti çox sıx bağlamaq olmaz. Bu daxili orqanların fəaliyyətinə mənfi təsir edəcək.
Davamı →

Hansı su daha yaxşı təmizləyir?

Əvvəllər belə hesab olunurdu ki, isti su mikrobları daha yaxşı yuyub aparır. Lakin son araşdırmalar göstərib ki, bu heç də belə deyil.

Medicinform.net-ın məlumatına görə, Rutgers Universiteti (ABŞ) alimləri araşdırmalar zamanı aşkar ediblər ki, soyuq və ya isti suyun təmizliyə və sterilliyə heç bir bir aidiyyatı yoxdur. Araşdırmada 2 qrup insan iştirak edib. 1-ci qrup əlləri soyuq, ikinci isti suda yuyurdu. Sonra iştirakçıların əlləri mikroblara görə yoxlanılırdı.
Davamı →

Samson

Yəhudi Samson barədə əhvalat İncildə keçir. Samson qeyri-adi gücə malik bir adam imiş, şirlərə və düşmən qoşunlarına qarşı vuruşan bir yenilməz. Amma iki zəif tərəfi varıymış.

1. Tanımadığı və güvənilməyən qadınlara qarşı cazibəsi
2. Saçı- Samson bütün gücünü saçlarından alarmış, saçsız o adi bir insandır.
Davamı →

Stress çarxı nədir?

«Stress çarxı» kimi tanıdığımız «hand spinner» (və ya «finger spinner») oyuncağı bütün dünyada gündən günə populyarlaşır.

Belə hesab olunur ki, bu oyuncaq stressi azaldır, insanı sakitləşdirir. Bu həqiqətənmi belədir? Stress çarxı barmaqların kiçik motorikasını yaxşılaşdırır. Kiçik motorika beyinin bir çox funksiyalarına stimullaşdırıcı təsir edir. İlk növbədə bu nitq və həmçinin təfəkkür, fantaziya, yaddaş, diqqət, hərəkətlərin koordinasiyası kimi mürəkkəb proseslərə aiddir. Beləliklə, stress çarxı həm barmaqların hərəkətliliyini, həm də beyinin fəzliyyətini yaxşılaşdırmağa kömək edir.

Digər tərədən oyuncaq həqiqətən stress və həyacanı dəf etməyə, fikri cəmləşdirməyə kömək edir. Mütəxəssislərin fikrinə görə, hand spinner dırnaq yemə, barmaq xırçıldatma və hətta siqaret çəkmək kimi pis vərdişlərdən azad olmağa kömək edir.

Müxtəlif travmalardan, insultdan sonra əllərin və barmaqların hərəkətliliyini bərpa etmək üçün də stress çarxından istifadə etmək olar. Təbii ki, bu oyuncaqdan sui-istifadə etmək də düzgün deyil.
Davamı →

Klaviaturada F və J hərfləri üzərindəki xəttin mənası nədir?

Kompüterdən istifadə edən hər kəs yəqin fikir verib ki, klaviaturada olan F və J hərflərinin üzərində kiçik və qabarıq bir xətt var. 2002-ci ilə qədər bu qabarıq xətt klaviaturada yox idi. «F» və «J» hərflərindəki bu xəttlər sizə yol göstəricisi rolunu oynayır.

İşarə barmaqlarınızı bu iki düyməyə qoymanız lazımdır ki, digər barmaqlarınız daha tez və rahat hərəkət etsin. Cuni Butiçin bu icadı 10 barmaqla klaviatura istifadə edənlərın daha tez-tez yazmasına yardımçı olur.
Davamı →

Cərrahlar niyə məhz yaşıl və mavi forma geyinir?

Heç düşünmüsünüzmü ki, əməliyyat otağındakı həkimlər nəyə görə ağ deyil, yaşıl, yaxud mavi rəngli forma geyinirlər?

İlk öncə tibb işçilərinin hamısının geyimi ağ rəngdə olub. Lakin 1914-cü ildə nüfuzlu həkimlərdən biri bu rəngdən imtina edərək əvvəlcə yaşıl, sonra isə mavi rəngi seçdi. Məsələ burasındadır ki, cərrah baxışlarını qanın tünd rəngindən həmkarlarının xalatına yönəldərkən ağappaq rəng bir neçə anlıq onu kor edə bilər. Eyni şeyi biz evdən çıxarkən günəşli havada qara baxanda yaşayırıq.
Davamı →

Güclü küləyin sağlamlığa 7 mənfi təsiri

Hələ dahi Hippokrat və Parasels elmi əsərlərində havanın insan sağlamlığına ciddi təsirini qeyd edirdilər. Müasir tibb də havanın insan sağlamlığına olan təsirini təsdiqləyir. Yağış, güclü külək, hava temperaturunun və atmosfer təzyiqinin kəskin dəyişilməsi əksər insanların sağlamlığına təsirsiz ötüşmür.

Müasir elmi araşdırmalar güclü küləyin sağlamlığımıza olan mənfi təsirini sübut edir.
Davamı →

Kompüter görmə sindromu nədir?

Bir yandan inkişaf edən texnologiya ilə göz xəstəliklərinin həllini tapmağa çalışırıq, digər yandan da bu texnologiya fərqli göz problemlərinin ortaya çıxmasına səbəb olur. Özəlliklə ofis işçilərinin və gənclərin kompüter arxasında çox vaxt keçirməsi göz sağlamlığı ilə bağlı problemlərə, Kompüter görmə sindromuna yol açır. Kompüter görmə sindromu (KGS) adlandırılan bu problem kompüter və ya televizor ekranına fasiləsiz baxarkən gözlərdə diqqəti təmin edən əzələlərin yorulması ilə yaranır.

Davamı →

Ağız qoxusu nədən xəbər verir?

Ağız qoxusu həm şəxsi, həm də ictimai həyata mənfi təsir göstərən problemdir. O, təkcə ağız və diş sağlamlığı barədə deyil, həm də ümumi sağlamlıq haqqında ipucları verir. Türkiyənin tanınmış diş həkimlərindən Yeşim Tüfəkçi ağız qoxusunun səbəblərindən və ondan xilas olmağın yollarından danışıb.

Həkimin sözlərinə görə, səhərlər oyandıqda ağızda bir az qoxu olması normal hesab edilməlidir: “Səhərlər hər bir insanda ağız qoxusu müşahidə edilə bilər. Çünki buna gecə boyunca dilin üzərində çoxalan bakteriyalar, həmçinin həzm sistemində yığılan qazlar səbəb olur. Bu vəziyyətlə üzləşdikdə dişləri və dili diş fırçası ilə təmizləmək, lazım gəlsə, tərkibində sink olan xüsusi məhsulla ağzı qarqara etmək olar”.
Davamı →

Limon qabığının faydaları

Naturopat həkimlər (təbii vasitələrlə müalicə edən mütəxəssislər) limon qabığını limonun ətindən daha faydalı hesab edir.

Adətən biz limon dilimini çaya əlavə edirik və çay içdikdən sonra bu dilimi atırıq. Qiymətli müalicəvi məhsul olan limondan belə istifadə etmək məqsədəuyğun deyil. Limonu qabıqlı şəkildə qəbul etmək lazımdır. Limon qabıqlarının müalicəvi xüsusiyyətləri arasında:

— sümüklərin sağlamlığı üçün faydalıdır
— antioksidantlarla zəngindir, orqanizmi cavanlaşdırır
— orqanizmi toksiki maddələrdən təmizləyir
Davamı →