Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Çaya çox dadlı və faydalı əlavələr

Mədənin işini çaya olan əlavələrin köməyi ilə necə qaydaya salmaq olar? Çay Azərbaycanda ən məşhur içkilərdən biridir, bəlkə də birincisidir desək yanılmarıq. Bu ətirli içkini biz həm soyuq qış aylarında, həm də ki, qızmar yay mövsümündə istifadə etməyə artıq alışmışıq.

Ənənəvi olaraq biz çayı şirniyyat, mürəbbə və ya kəllə qənd ilə içirik. Bir çoxları çayı xüsusi ədviyyatlarla dəmləməyi sevir. Bu zaman bəzi əlavələr faydalı hesab edilir, digərləri isə yox. Biz sizə orqanizminiz üçün faydalı olacaq çay üçün bir neçə ədviyyat barəsində məlumat verəcəyik.

Sitrus meyvələrinin qabıqları
Bu əlavə üçün limon və portağal qabıqları uyğun gələcək. Onların qabığında həzm yoluna və əhval-ruhiyyəyə müsbət təsir edən xeyli miqdarda C vitamini, flavonoidlər və bərk liflər mövcuddur.

Anis (xırda zirə)
Anislə dəmlənilmiş çay həzmə, öskürək və boğazda ağrılar, böyrəklərin, bağırsaqların və ciyərlərin iltihabı vaxtı kömək edir.

Gülümbahar (kalendula)
Kalendula soyuqdəymə və angina vaxtı effektiv vasitə hesab edilir. Antivirus təsirindən başqa o həm də antibakterial və sətəlcəmə qarşı təsir göstərir.
Ardı →

Pulu idarə etməyin 6 yolu

Pul dünyanı hərəkət etdirən və biznesimizi irəli aparan başlıca qüvvələrdən biridir. Sizlərə təqdim etdiyimiz məqalədə mərhələli şəkildə göstərilən məsləhətlərə əməl etməklə siz pulları səmərəli xərcləməyi, birinci və ikincidərəcəli ehtiyaclarınızı müəyyənləşdirməyi, gələn maliyyə axınının düzgün istiqamətləndirməyi, xərclərinizi azaltmağı, biznesinizi maliyyələşdirməyi öyrənəcəksiniz.

1. Gələcəyinizi qabaqcadan praqnozlaşdırın- Gəlirlər və Xərclər.
Pula nəzarət etmək üçün şirkətinizə daxil və xaric olan maliyyə axınını qabaqcadan müəyyənləşdirmək vacibdir.

 


Ardı →

Vitamin həbləri günün hansı saatında qəbul olunmalıdır

Vitamin həblərini günün hansı saatında içmək lazımdır?
Müəyyən saatlarda içməyin əhəmiyyəti varmı?


Vitamin həbləri günün istənilən saatında içilə bilər. Lakin diş dırçalamaq kimi hər gün davamlı olaraq eyni saatda içilməsinin, onu içməyinizi xatıralamağınız cəhətdən faydası var.

Vitamin həblərini uzun müddət içmək olarmı?
Bəli. Xüsusilə Avropa Qida Şurası tərəfindən qəbul olunan RDA dəyələrinə (tövsiyyə edilən gündəlik qəbul miqdarı) uyğun vitamin və mineral həblərini sağlamlığınızı qorumaq üçün içə bilərsiz. Lakin həblərdə A və D vitaminlərinin çox yüksək olmamasına diqqət etmək lazımdır. A vitamini 5000 vahid, D vitamini isə 500 vahid səviyyəsindən çox qəbul edildikdə və davamlı olaraq istifadə edildikdə orqanizmə zərər yetirə bilər.

Vitamin həblərinin faydaları və zərərləri


Ardı →

Siqaretin tərkibindəki təhlükəli 11 maddə

Siqaret çəkmək insan sağlamlığına ziyandır -bu sözü hər gün eşidirik, lakin siqaretin tərkibində hansı zəhərli maddələrin olduğunu bilmirik.

Siqaretin tərkibi uzun müddət istehsalçılar tərəfindən gizli saxlanılmış, 1998-ci ildə onlar bunu açıqlamağa məcbur edilmişlər və məlum olmuşdur ki, siqaretin təkibində 4 mindən artıq kimyəvi maddə mövcuddur lakin onlardan onu ən zərərli və təhlükəli maddələrdir. Onlar aşağıdakılardır:

1. Amonyak — Bu maddə nikotinin orqanizmdə yaxşı sorulmasını təmin edir. Amonyakın gübrənin əsasını təşkil edən bir maddə olduğunu qeyd etməklə onun nə dərəcədə təhlükəli maddə olduğunu anlamaq mümkündür

2. Arsenik — bu maddə eyni zamanda tarlalarda siçanları öldürmək üçün istifadə olunur.


Ardı →

Saç qurudan fenlərin mənfi təsirləri

Aparılan tədqiqatlar nəticəsində müəyyən olunmuşdur ki, saç qurutmaq üçün istifadə etdiyimiz fenlərin faydası ilə bərabər onun insan sağlamlığına ciddi şəkildə mənfi təsiri də mövcuddur.

Belə ki, saç qurudan fenlər baş nahiyəsinə həddən artıq yaxın tutan zaman insan elektromaqnit radiasiyasına məruz qalır ki, bu da  immun sistemin pozulması başda olmaqla digər bir sıra problemlərə səbəb olur.

Bu radiasiya ən çoxda uşaqlar üçün təhlükəlidir və mütəxəssislər körpələrin saçlarını yalnız dəsmalla qurutmağın düzgün olduğunu bildirirlər.


Davamı →

Niyə məhz sol əl

Cütlüklər nişan üzüklərini sol əlin dördüncü barmağına taxmağa vərdiş ediblər. Düzdür, bəzi bölgələrin ənənələrinə görə nişan üzüyü sağ ələ taxılır, buna baxmayaraq yenə də çoxluq sol əlin dördüncü barmağına üstünlük verir.

Bəs nişan üzüyünün niyə məhz həmin barmağa taxıldığını bilirisinizmi? Çünki bu, keçmişdən qalan və indi də davam etdirilən bir adət-ənənədir. Hazırda Amerika, Kanada, Yaponiya, Hindistan və Qərbi Avropada evlilik üzükləri kişi və qadınlar tərəfindən sol əlin dördüncü barmağına taxılır.     


Ardı →

Niyə səyahət etməliyik?

1. Əgər sizin vaxtınız çatmırsa, siz səyahət etməlisiniz
Dəqiqələr, saatlar, günlər və həftələr bir göz qırpımında ötüb keçir. Beləliklə, ömrümüzdən illər ötür. Vaxt bizim heç birimizi gözləmir və siz heç vaxt ona qalib gələ bilməyəcəksiniz.

Vaxt hər zaman qalib gəlir. Məhz vaxtımız az olduğu üçün biz səyahət etməliyik. Yeni təəssuratlar yaşamaq, yeni yerlər görmək üçün sizin yalnız bir anınız var, bu an, bu il…

Əgər siz hər hansısa bir işinizə görə səyahət etməyi təxirə salırsınızsa, siz yəqin ki, heç vaxt səyahət edə bilməyəcəksiniz, çünki sizin həyatınızda daim yeni işlər əmələ gələcək.

2. Əgər siz xarici dillər bilmirsinizsə, səyahət etməlisiniz
Dil bilməməyiniz və yaxud sizin dəhşətli ləhcəniz sizə səyahət etmək üçün maneə olmamalıdır. Siz hər şeyi öyrənə bilərsiniz! Özünüzü sınamaq üçün səyahət etməlisiniz.

Nə qədər çətin olsa da siz xarici insanlar ilə ünsiyyət qurmalı olacaqsınız. Siz yeni sözlər öyrənəcəksiniz. Siz dialoq qurmağı öyrənəcəksiniz.
Ardı →

Beyin fəaliyyətini yaxşılaşdıran 60 sadə məsləhət


1. Tapmacalar, bilməcələr və məntiqi məsələlər həll edin.

2. Həmişə ikimənalılığa və qeyri müəyyənliyə diqqət yetirin, yəni optik illüziyalar və paradokslar üzərində baş sındırın

3. Özünüzdə “ambidexterity” inkişaf etdirin – bu o deməkdir ki, siz sol əlinizi aparıcı qüvvə kimi istifadə etməlisiniz (əgər siz solaxay deyilsinizsə). Çalışın ki, dişlərinizi sol əliniz ilə fırçalayasınız. Kompüterin mausunu da sol əl ilə işlədin, bıçaq və çəngəlin yerini dəyişin.

4. Bəzi hissiyyat orqanlarını gücləndirmək üçün, müvəqqəti olaraq digərlərindən istifadəni dayandırın. Məsələn gözüyumulu şəkildə duş qəbul etməyə və ya yemək yeməyə çalışın, qulaqlarınızı tıxayaraq isə gündəlik olaraq, gördüyünüz adi işlər ilə məşğul olun.


Ardı →

Üstü açıq avtomobillər karlığa səbəb olur

Bu dəfə də ABŞ LOR (qulaq, burun, boğaz) mütəxəssislərinin keçirdiyi ənənəvi toplantıda aparılan yeni bir araşdırma nəzərdən keçirildi. Tədqiqatın əsas isiqamətləri və əldə edilən nəticəyə görə üstü açıq və yüksək sürətə malik avtomobillərin karlığa səbəb olur.

Mütəxəssislər bildirir ki, üstü açıq avtomobillə saatda 80-120 km sürətlə hərəkət edən zaman qulaqlar olduqca gurultulu və müntəzəm bir səsə məruz qalır.

Tədqiqata əsasən üstü açıq bir avtomobil saatda 80-100 km sürətlə gedərkən avtomobildəki insanın məruz qaldığı səsin həcmi 88-90 desibelə çatır ki, bu da karlığa səbəb olan 85 desibel limitindən yuxarıdı.

Mütəxəssislər bu kimi hallarda eşitmənin tədricən zəiflədiyini və bunun bir neçə il sonra tamamən karlığa gətirib çıxardığını bildirirlər.


Davamı →

Qrafik simvol- Svastika

Svastika — ən qədim, ən çox yayılmış qrafik simvollardan biridir. II Dünya Müharibəsinə qədər svastika simvolundan, demək olar ki, dünyanın hər yerində istifadə olunurdu.

1945-ci ildən faşist Almaniyasının məğlubiyyətindən sonra bir çox ölkələrdə svastikadan bir simvol kimi istifadə qadağan olunmuşdur. Keçmiş SSRİ-də müharibədən sonrakı illərdə uşaqlara və yeniyetmələrə belə başa salırdılar ki, guya svastika simvolu kiril əlifbasının 4 ədəd “Г” hərfindən təşkil olunmuşdur. Bu da, 4 əsas qəddar faşizm ideoloqlarının soyadlarının baş hərfləridir. Yəni – Hitler (Гитлер), Hebbels (Геббельс), Himmler (Гиммлер), Нerinq (Геринг)…
Ardı →