Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 598 topik

Az maaş insanda yaddaş zəifliyi yaradır - Alimlər

İnsanın maaşının məbləği nə qədər aşağıdırsa, yaddaşı bir o qədər zəifdir.
Belə maraqlı açıqlamanı Kolumbiya universiterinin alimləri verib.
Onlar yeni elmi araşdırmalarının nəticəsində az maaşlı işin insanın sağlamlığı, psixologiya, beyninə təsirini sübut edib.
Belə ki, maaşı çox az olan, onu təmin etməyən insanlarda depressiya, təşviş, piylənmə, hipertoniya, koqnitiv qocalma sürətlənir. Onlarda yaddaş azalır.

Davamı →

Azadlıq heykəli (Nyu-York)

Azadlıq heykəli ABŞ və dünyanın ən məşhur heykəllərindən biridir. Bu heykəl 4 iyul ABŞ Müstəqilliyi günündə açılmışdır. Nyu-Yorkun və ABŞ simvolu olan Azadlıq heykəli Fransa xalqının 1886-cı ildə Amerika inqilabının 100 illiyi münasibəti ilə etdiyi hədiyyədir. Bu buraxılışda Azadlıq heykəlinin yarandığı gündən bu günə kimi tarixini öyrənəcəksiniz. Həm də şəkillərin müşahidəsi ilə.


Davamı →

Bu adaya gələnlər yoxa çıxır

Kanadanın Nava Scotia adasının yaxınlığında yerləşən bu kiçik ada bu günə kimi milyonlarla insanın diqqətini çəkib. Adanı araşdırmaq üçün bura gələn mütəxəssislər təssüf ki, heç bir məlumat əldə edə bilməyiblər. Əfsanələrə görə, insanların bu adaya həddən ziyadə diqqət göstərməsinin səbəbi adada gizli xəzinənin olmasıdır.

Qədim dövrlərdə bu günə kimi insanlar hər zaman gizlədilmiş xəzinələrin varlığına inanıblar. Bu səbəbdən də xəzinə axtarışına çıxan insanların başlarına gələn qorxunc hadisələrin sayı-hesabı yoxdur.

Müxtəlif şayiələrə görə, məhz Oak adasında da heç kimin təxmin edə bilməyəcəyi dəyərdə xəzinə gizlədilib. Haqqında müxtəlif əfsanələr gəzən bu adanı bəzi mənbələrdə «pul quyusu» da adlandırırlar.

Bir rəvayətə görə, 1795-ci ilin yaz aylarında 16 yaşlı Daniel McGinnis gəmisi ilə


Davamı →

Adolf Hitler haqqında maraqlı məlumatlar

Kiminə görə tarixin ən qanlı diktatoru, kiminə görə həqiqi bir lider. Hər iki düşüncənin də kəsişdiyi tək bir nöqtə var; o da onun ağıllı bir adam olduğudur. İndi sizləri Adolf Hitler haqqında bəzi maraqlı məlumatlarla tanış edəcəyəm.

1. Adolf Hitlerin atası Alois oğlu doğulmadan 10 il əvvəl soyadını dəyişdirməmiş olsa idi, bu gün tarixdə bir Adolf Hitler deyil; Adolf Schicklgruber olacaqdı.
2. Adolf Hitler 4 yaşında ikən bir rahib tərəfindən boğulmaqdan qurtarıldı.
3. Elə ona görə də həmişə rahib olmaq istəyib.


Davamı →

Tanımadığımız şən filosof - Epikür

“Mən də öz dövrümdə filosof olmaq üçün çalışdım, amma necə oldu bilmirəm nəşə hər zaman araya girib işi pozdu”.  Oliver Edvards

Nə qədər qəribə olsa da tarix şən insanların çox az olduğunu göstərir. Əsas da filosoflar komediya ustaları qədər bədbəxt olmaları ilə tanınırlar. Ama Epikür onlardan biri deyil, onun pis şöhrəti tamam fəqli növdəndir.  Daha çox dəbdəbəli yaşam və cinsi həzzin baş rahibi, acgöz və şorgözlərin filosofu olaraq tanınması necə də acınacaqlıdı.

Amma heç də elə biri deyildi. Nəinki ziyafətlərə düşkün biri olmaq, özü arpa çörəyi və meyvəylə qidalanan, pendiri də yalnızca hansısa şənlik günündə  nəzakət xatirinə qəbul edən biri idi. Özü kimi şagirdlərini də cinsi əlaqədən uzaq tutmağa çalışar və onlara gündə 1 qədəhdən artıq şərab içməyə icazə verməzdi.

Bəs belə biri olaraq tanınmasını səbəbi nə idi? Onun şanssızlığı Platonun Akademiyası və Stoaçılarla eyni dövrdə yaşaması idi, o vaxtdan üstünə atılan palçıq hələ də təmizlənməyib.


Davamı →

Heteroxromiya nədir?

Heteroxromiya, Heterochromianın türkçəsidir.

Hetero və chromia kəlimələrindən ibarətdir. Hetero fərqli, chromia isə rəng mənasına gəlir.

 

Fərqli rənglər mənasına gələn bu söz, adətən fərqli rənglərdən ibarət gözlər üçün istifadə edilir. Nadir hallarda saçlarda və ya dəridə rəng fərqlilikləri ola bilər.


Davamı →

Yemək və içməkdə halal və haram

Ölü (Leş) dəniz heyvanları icazə veriləndir.

Suda, yalnız suda nə yaşayırsa, yeyilməsi icazə veriləndir. İstər ölü (leş) olsun, istərsə də, diri. Əbu Hureyrə – radıyallahu anhu — rəvayət edir ki, bir kişi gəlib Peyğəmbərdən – sallallahu aleyhi və səlləm – soruşdu: “Ey Allahın Rəsulu! Biz dənizə çıxdığımız zaman özümüzlə az miqdarda su götürürük. Onunla dəstəmaz alarıqsa, içməyə suyumuz qalmaz. Elə isə dəniz suyu ilə dəstəmaz ala bilərikmi?”. Peyğəmbər – sallallahu aleyhi və


Davamı →

Oruc tutarkən diş həkiminə getmək olarmı?

  1. Oruclu halda diş həkiminə müraciət etmək, keyidici iynənin vurulması, yaxud tibbi predmetin ağıza daxil edilməsi orucun pozulmasına səbəb olmaz. Bir halda ki, bu vasitələr ağız suyu ilə qarışsın, sonra çıxarılsın və ikinci dəfə ağıza salınsın, beləcə həmin alətlərin rütubəti, yaxud yeyinti olmayan sair maddələr udulsun

.


Davamı →

Nəyə görə təbiət yaşıldır?

Bütün yaşıl bitkilərin tərkibində xlorofil adlı maddə olur. Xlorofil yarpaq və bitkilərdə fotosintez prosesinin getməsi üçün əsas rol oynayır.

 

Fotosintez bitkilərin yaşıl hissələrində günəş şüasının təsiri ilə üzvi maddələrin əmələ gəlməsi və havadakı karbon qazını alaraq əvəzində oksigen qazını verməsidir.


Davamı →