Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 600 topik

Yağışda qaçmaq, ya normal yerimək?

Yağış yağarkən qaçanların daha çox islanacağını iddia edən, insanı yağışda yellənə yellənə gəzməyə çağıran bir görüş ilə heç bir şey fərq etməyəcəyini iddia edən bir başqa görüş ortada dolanıb dayanmaqdadır.  

Heç bir şey dəyişməyəcəyini söyləyənlərin fikirinə görə bədəninizin bir düzbucaqlı olduğunu və yağış damlalarının yerə dik düşdüyünü fərz edək. İstər bir yüz metrçi kimi sürətli qaçın, istərsə yellənərək gedin bir şey fərq etməz. Sürətinizə bağlı olmadan bədəninizə düşən yağış dənəsi sayı eyni qalar. Qaçdıqca ön tərəfinizə bir saniyədə daha çox yağış dənəsi isabət edəcək amma müddət qısaldığından cəmi ədəd və nəticə dəyişməyəcək.

yağışds qaçaq yoxsa sakitcə gəzək?
Ardı →

Animatorların məxfi kodu- A113

Disney, Pixar və digər studiyaların saysız-hesabsız cizgi filmlərində gizlənən bir məqam var. Siz onu dərk etmədən və əhəməyyət vermədən dəfələrlə görmüsüznuz: A113 kombinasiyası cizgi filmilərində illər ərzində yaranıb. Gəlin araşdıraq görək bu nə rəqəmdir və nəyi ifadə edir:

«Oyuncaqların tarixi» cizgi filimində maşının nömrəsinə diqqət yetirin


Ardı →

Dünyanın sirli yerləri niyə "Ölüm" -lə başlayır?

Toxunma, öldürər!

Dünyanın coğrafi xəritəsində elə yerlər var ki, onların adları çəkiləndə insan vahimələnir: «ölülər təpəsi», «iblis bataqlığı», «ölüm dərəsi» və s. Bunların hər biri özündə çoxlu gizli əfsanələr saxlayır. Bu rəvayətlərdə ehtiyatsız səyyahların təsadüfi ölümləri deyil, sirli və izah edilməsi çətin olan ölümlər barədə danışılır. Mahiyyətcə bu adlar nə vaxtsa bu gün transformator qutusunun üzərində yazılmış «Toxunma, öldürər!» lövhəsi ilə eyni məqsəd daşıyıb.

Ölülər dağı

Şimali Uralda 1079 metr yüksəklikdəki zirvənin mansı dilindəki «Xolat Syaxıl» adı məhz belə tərcümə olunur. Zaman-zaman o, öz adının doğruluğunu təsdiq edib. Yerli əhalinin ən yaşlıları hələ də burada baş vermiş hadisəni danışırlar. 1959-cu il fevral ayının 2-də «Ölülər dağı»nın enişində Uraldan olan turistlər düşərgə salır. Bir neçə gün sonra onları ölü tapırlar.  Faciənin səbəbləri bu günə qədər məlum deyil. Doqquz nəfər təcrübəli yürüşçünün ölümləri ilə bağlı müxtəlif fərziyələr irəli sürülürdü — ildırım vurmasından tutmuş, UNO-ların təsirlərinə qədər.
Ardı →

Uşaqlara ən çox deyilən yalanlar

Əgər telefonda uzun müddət danışsan o telefon qulağına yapışar.

Səni leyləklər gətirib.

Yeməsən arxandan ağlayar.

Kofe içsən qaralarsan, ərəb olarsan.

Gözlərini bərəltmə, elə qalacaqsan.

O düyməni sıxsan liftdə qalacaqsan.

Saatlarla tıxacda qaldıqdan sonra: “Bu dayanacaqda düşəcəyik, az qalıb”.

Gecə saqqız çeynəmək ölü əti yemək kimi bir şeydir.

Gecə fit çalma, şeytan gələr.

Səhər üzünü yu, bütün gecə şeytanlar üzünü yalayır.


Ardı →

Yalan maşını necə işləyir?


Televiziya, qəzet və ya internetdən bizdə çox olmasa da (olsa da «demo» versiya olar) ABŞ — da polis sorğulamalarında ehtiyyac yaranarsa bir şübhəlinin yalan maşınına bağlanaraq, doğrunu söyləyib söyləmədiyini nəzarət edildiyini görmüş və ya oxumuşsunuz. Hətta ABŞda FBI və ya CIA kimi çox əhəmiyyətli dövlət vəzifələrinə alınmağa namizəd məmurlara da bu test tətbiq olunmaqdadır.



Ardı →

Ağaclar haqqında maraqlı faktlar

1. Ən qədim ağac Avstraliya mikrozamiyasıdır. Bunlar 5-7 min il yaşıyırlar. Ayrıca ekzemplarlar isə 15 000 ilə kimi yaşaya bilirlər. İkinci yerdə Mafusayl adında şam ağacıdır. Onun yaşı 4800 ildir, Kaliforniyanın «White Mountains» parkındadır

2.Bir ağac ildə 120 kiloqram oksigen ayırır. Bu iki insanı təmiz hava ilə təmin eləmək üçün kifayətdir.

3. Ətirli qatran qurudulmuş ağac şirəsindən hazırlanır.

 4. Tozağacı ildə milyondan çox toxum istehsal edir.

5. Əgər hər «New York Times» qəzetinin oxucusu öz nüsxəsini təkrar emala təhvil versə 75 000 ağacı qorumuş olar.

6. Palıd ağacının odununda və yarpaqlarında 400 000 tırtıl (kəpənək qurdu) mövcuddur.

7. Eksprimentlər göstərib ki, xəstəxana otaqlarının pəncərəsi yaşıl zonaya, parklara, meşələrə açılan xəstələr daha tez sağalırlar.

8. Araxis fındıq növü deyil, paxlalılar sinifinə daxildir.

Ardı →

Güzgülər

1.Hamilə, zahı qadınlar güzgüyə yalnız səhər və günorta baxa bilər.Axşam qəti olmaz ,yoxsa şər qüvvələrin hücumuna məruz qalarsız...


2.Yeni doğulmuş körpəni altı aylığına kimi güzgüyə yaxınlaşdırmağa icazə vermirlər ona görə ki… uşağın bəsirət gözü o vaxta kimi açıq,aura qatı zəif olur. Uşağın ruhunu güzgü apara bilər,yaxud da uşaq gec dil açıb,gec yeriyər…
Ardı →

Diş məcunu ilə bağlı bilmədiklərimiz.

1. Diş məcunu yaxşı bir qoxu məhv edicidir, əllərdəki balıq kimi qoxuların uçub getməsinə koməkçi olar.

2. Diş məcunu qisa vaxtda yaxşı bir ləkə çıxarıcıdır. Bir az ləkənin uzərinə sürtüb yüngülce ovxalayın ..

3. Diş məcunu ilə silinib parıldadılan  eynək şüşələrini buxar tutmaz

4. Diş məcunu möcüzə bir kağız yapışdırıcısıdır, xususilə divarlara asılan posterlər üçün möcüzə kimidir.

5. Diş məcunu ilə almaz və gümüş üzüklərinizi parıldada bilərsiniz.Ovxalayın yetər..

6. Diş məcunu kiçik mismar dəliklərini doldurmaq üçün gözəl bir hiylədir.

7.Diş məcunu ilə turşumuş qoxusundan qurtara bilmədiyiniz süd şüşələri və əmzikləri, su və bir az diş məcunu ilə yuya bilərsiniz.

8. Diş məcunu ağcaqanad, bit-birə dişləməsi kimi kiçik qaşıntılara yaxşıdır, dişlənilən yerin uzərinə azca əlavə edin və rahatlayın.

9. Bu qədər xeyirdən sonra dişlərinizi gündə 2 dəfə firçlamağı unutmayın.


Davamı →

Heyvanlar da yuxu görürlərmi?

catAparılan tədqiqatlar bəzi heyvanların yuxu gördüklərini təsdiqləyir. Məməli heyvanların böyük bir hissəsinin yuxu gördüyü çoxdan məlumdur. Əgər pişik, ya da it saxlayırsınızsa, yatarkən onların gözlərində, ağızlarında (hətta bığlarında) yuxu gördüklərinin əlamətlərini müşahidə edə bilərsiniz. Çox güman ki, onlar yaddaşlarında saxladıqları müxtəlif «vizual informasiyalardan» meydana gələn yuxular görürlər. Məməli heyvanlarla yanaşı, bəzi quş növləri də yuxu görürlər. Hətta məməlilər arasında yexidnadan başqa bütün heyvanların yuxu gördükləri müəyyən edilmişdir. Sürünənlərin yuxu görməməsi isə yuxunun sabit bədən temperaturu ilə (və ya başqa sözlə, istiqanlılıqla) bağlı olaraq inkişaf etdiyini göstərir.

 

Ailəm jurnalı


Davamı →