Рейтинг
+71.59

Bilirsinizmi?

94 üzv, 600 topik

Xarakterə görə xəstəliklər

Narahat 
Qayğılı və ən kiçik bir hadisədən narahat olan adamlarda təzyiqə daha çox rast gəlinir.xəstəliklər

Aqressiv 
Kinli, pisliyi unutmayan, intiqam hissi güclü olan adamlar ömrü boyu ürək ağrılarından əziyyət çəkirlər. Mütəxəssislər aqressiv insanların psixoloji xəstəliklərə daha meyilli olduqlarını bildirirlər.

Utancaq 
Özlərini rahat hiss etməyən, utancaq adamlar virusa daha çox yoluxurlar.

Xoşrəftar 
Belə adamlar bütün hadisələrə baxmayaraq, hər şeyə nikbin baxırlar və pis adamlara nisbətən 7,5 il çox yaşayırlar.

Sirsaxlayan 
Həmişə başqalarının problemlərini özününkü bilən və özünü hər dərdə ortaq görən adamlar xərçəng və infarkt ehtimalı ilə üz-üzə qalırlar.

İnsaflı 
Qarşısındakı adama qarşı insaflı davranan və bağışlamağı bacaran adamlar uzun yaşayırlar.


Davamı →

İnsan gözü haqqında bunları bilirdinizmi?

* İnsan orta hesabla dəqiqədə 12 dəfə — gün ərzində təxminən 10000 dəfə göz qırpır.

* İnsan gözü 2 milyondan çox işlək hissədən ibarətdir.

*Gözümüz 576 mega pikseldir!!!

 * Gözün buynuz təbəqəsi qan tələb etməyən yeganə toxumadır.

* İnsan gözü saatda 36000 bit məlumatı işləyə bilər.

* Göz almasının çəkisi təqribən 28 qramdır.

*Kişilər arasında daltonizmə qadınlardan 10 dəfə çox rast gəlinir.  

*Açıq gözlə asqırmaq mümkün deyil.

 

Mənbə: google

İngilis dilindən tərcümə olunub.


Davamı →

Qurd Bacılar

Hindistanın Maharaştra Əyalətinin Pune şəhəri yaxınlarında kiçik bir kənddə yaşayan 3 bacı «Qurd adam sindromu» səbəbindən çölə çıxa bilmirlər.
Üzləri və bədənləri tüklərlə örtülü olan «qurd bacılar» Savita (23 yaş), Monişa (18 yaş) və Savitri Sanqli (16 yaş) çölə çıxanda yoldaşları tərəfindən ələ salındığını deyirlər. Tüklərdən xüsusi bir kremlə müvəqqəti olaraq xilas olan 3 bacının ən böyük istəyi isə lazer müalicəsi ilə tüklərdən xilas olmaqdır.

Qurd bacılar «Pulumuz olmadığı üçün müalicə ala bilmirik. Xahiş edirik imkanlı şəxslər bizə kömək əli uzatsın» deyir. Gənc qızlar tüklərindən xilas olduqdan sonra evlənmək istəyir.

P.S Allah köməkləri olsun.Amin


Davamı →

Sirli Vatikan

Vatikanın sərvətinin tam olaraq nə qədər olduğu heç bir zaman açıqlanmayan bir sirrdir. İllik gəlirləri bəzən açıqlanır, fəaliyyəti bir az da şişirdilərək göstərilir, ancaq mal varlığı tam olaraq açıqlanmaz. Vatikan tam bir xəsis tacir kimidir; daim gəlirlərinin azlığından şikayətlənər, amma maraqlıdır ki hər keçən il bir az daha zənginləşər, bir az daha çox pul qazanar. Vatikan maliyyəsi ildə iki dəfə araşdırılır. Maliyyə komissiyasında kardinallar var və başçı da («Prefektor» deyilir) amerikalı Kardinal Edmund Szokadır.


Ardı →

Zehni inkişaf etdirən 7 məşq

Hər insan bir dahi deyildir. Amma zəkası olan hər insan onu inkişaf etdirərək həyatda daha uğurlu ola bilər. Bu üsullarla beynimizi və beynimizdə informasiya alış-verişini sürətləndirib nəticəyə daha tez çata bilərik.

Beyin gücü
Bir dahi olmadığınızı bilmək sizin keyfinizi pozur? Mənim keyfimi pozmur, amma arada qısqanıram əlbəttə ki. “Mənim onlardan nəyim əksikdi?” kimi nakam cümlələr yerinə əgər “Görəsən mən nə qədər irəli gedə bilərəm?” kimi cümlələr qurursunuzsa onda deməli uzlaşırsınız.

Zəkanın yox, dahiliyin bir Allah vergisi olduğu tezisi ilə beynimizi görəsən necə daha da gücləndirə bilərik deyə düşündüm və sizin üçün beyninizi biraz daha aktiv olaraq istifadə edəbiləcəyiniz bir neçə metod tapdım. Bu üsullarla beynimizi və beynimizdəki informasiya alış-verişini sürətləndirib nəticəyə daha tez çata bilmək əsas məqsəddir. Bunlardan ən məşhur olanları isə Dr. C. Stiven Poketanın izah etdiyi üsullardır. Bu an demək olar ki, hər yerdə danışılan bu metodların vasitəsilə bir çox fərqli yolla zehnimizi gücləndirə bilirik. Mən tətbiq etməyə başladımartıq. Siz də ardımca… bir ikii, bir ikii…
Ardı →

Dünyanın ən çətin 8 dili hansılardır?

Dialektləri nəzərə almasaq, bu gün dünyada insanlar demək olar ki, 3000-ə yaxın dildə danışır. Linqvistlər araşdırma aparıb, öyrənilməsi ən çətin olan 8 dili açıqlayıblar.

Çippeva dili- Şimali Amerika hindu qəbiləsinin dilidir. Bu dildə 6 mindən çox fel forması mövcuddur. Bu, digər dillərlə müqayisədə daha böyük rəqəmdir.

Çin dili — Çin dilinin öyrənilməsində əsas çətinlik heroqliflərdir. Çin dilində heroqliflərin sayı 50.000-ə yaxındır. Bununla yanaşı, bir heroqlif müxtəlif mənalar da daşıya bilər.


Ardı →

Ordan burdan


*Banqladeşdə yaşı 15-dən yuxarı şagirdin başqasından köçürməyi sübut olunsa, həbs cəzası da ala bilər. 
*Əsnəmək yuxu vaxtınızın gəldiyini yox, bədəninizin daha çox oksigenə ehtiyacı olduğunu göstərir. 
*Makiyaj ləvazimatları balıq pulcuqlarından hazırlanır. 
*Yatdığınız otaq nə qədər soyuqdursa, qarabasma görmə ehtimalınız da o qədər çoxdur. 
*Hazırda hər 8 münasibətdən biri internet vasitəsilə başlayır. 
*McDonalds 2007-ci ildə saniyədə 78 hamburger satıb. 
*İsrail dövləti ilk prezident postunu Albert Enşteynə təklif edib, ancaq Enşteyn qəbul etməyib. 
*Alma dişlərə koladan daha çox ziyan verir. 
*Gündə 9 saatdan çox işləyən insanlar intihara və ağır depressiyaya 3 qat daha çox meyllidirlər. 
*Parisdə itlərin sayı uşaqların sayından çoxdur. 
*Kişilər qadınlardan daha yaxşı görmə, qadınlar isə daha yaxşı eşitmə qabiliyyətinə malikdirlər. 
*Həftədə bir dəfə də olsa 45 dəqiqə qaçmaq ürək ritmini normallaşdırır və ürək xəstəlikləri riskini 40% azaldır. 
*Hammurapi qanunlarına görə pivəyə su qatmaq qadağan olub. Bu qaydaya riayət etməyənlərə pivədə boğulmaq cəzası verirmişlər. 
*«Kim milyonçu olmaq istəyər?” yarışında cəmi bir nəfər heç bir kömək olmadan qalib gəlib.
*Rusiya zooparkında yaşayan meymunlardan biri içki düşkünü olduğuna görə psixoloji müayinə alır. ))
*İnsan kosmosda ağlaya bilməz, çünki cazibə qüvvəsi yoxdur. 
*Tanışlıqların ən çox başladığı mövsüm yaz, ayrılıqların ən çox rast gəlinən mövsümü isə payızdır. 
*Keçmiş İngiltərə kraliçası Viktoriya ağrılarını azaltmaq üçün həkim məsləhəti ilə sarayın bağına əkdiyi marixuanalardan çəkirmiş. 
*Mobil telefonu döş cibində gəzdirmək ürək ritmini pozur, infarkt riskini 20% artırır.  
*» TİME" jurnalı 1982-ci ildə kompüteri "İlin adamı” seçib.

 


Davamı →

Test

Latın dilində “testum” adətən gildən hazırlanan odadavamlı qaba deyilirdi.

Qədim zamanlarda qızıl və gümüş indiki kimi qiymətli daşlar hesab olunurdular və onların xalisliyini yoxlamaq insanlar üçün çox vacib idi.

Ticarət zamanı sikkələrin xalis daşlardan düzəldildiyini yoxlamaq üçün onlardan bir nümunəni “testum” adlanan qablarda əridir və ayrılan məhlulları ölçürdülər.

Sonradan bu kəlmə “test” şəklini aldı və bütün növ qiymətləndirmələrə şamil olundu.

 


Davamı →

İnkişafa aparan hobbilər

Hobbilər və maraq dairəsi — bir şəxsin bacarıqlarını və xasiyyətini göstərə bilmək baxımından vacibdir.

Kitab oxumaq
Oxuyaraq hadisələrin inkişafını öyrənən insan öncə özünə olan inamını artırır. Bu isə eyni zamanda düşüncəni inkişaf etdirmək, geniş görmə bucağını təmin etmək, hadisələri araşdırmaq qabiliyyəti qazandırır. Həm də oxuyan şəxslər zəngin söz ehtiyatı qazanmaqla yanaşı, hikmətli danışıq tərzi ilə də seçilirlər.

Bu təsir isə insanlarda münasibətləri gücləndirməklə yanaşı, həm də sosial xarakter qazandırır. Geniş söz ehtiyatı insanın daha artıq düşünməsinə kömək edir. 
Ardı →

Asqırmanın səbəbi və mahiyyəti

Bu prosesin səbəbini bilmək yəqinki çoxlarına maraqlıdır.

 Asqırmaya səbəb olan amillər
Asqırma burunun selikli qişasının qıcıqlanması nəticəsində baş verir. Qıcıqlanmaya isə bir çox amillər səbəb ola bilər. Əsasən insan soyuqlayanda selikli qişanin şişməsi, buruna hər hansı bir yad cismin düşməsi, günəş şüasının gözümüzə düşərək sinirləri qıcıqlandırmasıyla və allergiya zamanı asqırma halları daha tez-tez baş verir.

Asqırmağın anatomiyası 
Asqırdığınız zaman mütləq ağzınızı yaylığınızla və ya əlinizlə tutun. Çünki saniyənin onda birini təşkil edən bir vaxtda, gözləriniz və nəfəs yollarınız bağlanaraq saatda 300 –350 kmsürətlə 85 milyon bakteriyanı mərmi kimi havaya atırsınız.


Ardı →