Oğlanları özünüzə cəlb etmənin 8 yolu

Sizi birinci dəfə görəcəksə ən gözəl paltarınızı geynin , bu paltar bir az açıq (gödək) olsun .

  1. Onun qarşısından dorslarınızla danışaraq keçin .
  2. Dostlarınızla danışarkən nazla-qozla danışın .
  3. Düz onun qarşısından keçəndə qızların dediyinə zərif bir şəkildə gülün .
  4. Ona diqqətlə baxın , ancaq gözləriniz gülsün .
  5. İkinci gün onun qarşısında çox yaxşı oynadığınız bir oynu oynayın . Dostlarınızın diqqətlərini çəkməyin , nə etmək istədiyinizi bildirməyin .
  6. Hər gün nazla-qozla , zərif hərəkət edərək onu özünüzə cəlb edin .
  7. Bir neçə gündən sonra istədiyiniz nəticəni alacaqsınız .
  8. Əgər almasanız ya , onun başqa istədiyi var , ya fikir verməyib , ya da siz onun hər hansısa xoşuna gəlməyən hərəkətlər etmisiniz 

                                   AMMA ONU BİLİN Kİ, SİZ ONUN ÜRƏYİNDƏ İZ QOYACAQSINIZ .

17 şərh

JHGb
Mən sınadım doğru çıxdı hamının sınamasını istərdim. Bir çox bunun kimi nəşrlər gözləyirik səndən.
HANDSOME
Belə üsulların yeri yoxdu.
Hələ-hələ kayzendə heç yoxdu. 
pascal
Tamamilə razıyam
Medikamentoz
Məncə ümumi deyil subyektiv təcrübədir.
azadmamedov90
essi oglanlar qizlara her formada cezb olunurlar…
Medikamentoz
Elə deməzdim.
azadmamedov90
ama zennimce eledir...cunki bizim ve butun olkelerde cinsi problemi olmayanlar ve bezi problemleri olanlarda basqa her oglan qiz barede 1anliq bele olsun fikirlesir...en azindan maddi imkani olanlar aile qurur, imkani olmayanlar qazanc elde etmek ucun isleyerek basini qatir, digerleri ve basqa ve s…
Someone
insanların subyektiv fikirləri və yanaşmasıdı, hər halda müəyyən nəticələr əldə oluna bilər)
Medikamentoz
Bəxtinizi bir daha sınayın---kimi faktlarla da rastlaşmaq olar :)
Blue
hamı bir cür fikirləşir
 
azadmamedov90
hami basqa cur fikirlesir, bir cur yox)))
JHGb
hər şey boşdur insann içi təmiz olduqdan sonra
 
azadmamedov90
icin temiz olmagi basqa bos olmagi  basqa, eger insansansa demeli fikirlesirsen, ve fikirlesirsense hem yaxsi hemde pis seyler, ama mehz bu barede basqa hec ne…
Don_Elnur
7ci yazdigin yoldu beyem? 
Kayzende
9. celb etdiyiniz oglanin eqli, ruhi ve s. problemleri olsa, muellif mesuliyyet dasimir
_BUMERANQ_
Hələ də bu tip testlərə inananlar var?!