Robyn Rihanna Fenty

Əslində onun adı çoxlarına məlumdur. Rihanna kimi tanınan məşhur R&B və Pop musiqi ifaçısı 1988 ci il 20 Fevralda Barbados da anadan olmuşdur. 16 yaşı olanda Amerilaya köçmüş və elə ilk uğuruna imza atmışdır. İlk albomunu 2005 ci ildə reallaşdırmış və Music of The Sun adı vermişdır, Bir il sonra A Girl Like Me albomu Billboard musiqi chartinda ilk beşliyə düşür. Artıq Rihanna adı bir brand-ə çevrilir. 2007-ci il de onun üçün uğurlu olur və növbəti albomu işıq üzü görür, Good Girl Gone Bad albomumdan olan Umbrella, Take a Bow, Distrubia və Don't stop the Music mahnıları dillər əzbərinə çevrilir. Onun dördüncü albomu Rated.R noyabr ayı 2009 cu ilə təsadüf edir. Russian Roulette, Hard and Rude Boy mahnıları "Billboard Hot 100" ilk yerləri tutur. 


Artıq o məşhurdur, Rihananı çoxları tanıyır, və beşinci albomu Loud 2010-cu ildə Only Girl və What's My Name mahnılarını özündə birləşdirir. Rihanna 20 milyondan artıq albom satır və bu onu dünyanın ən çox albom satan müğənnisinə çevirir. Rihannanın ən tanınmış musiqilərindən bəzilərini sizinlə paylaşıram. Youtube kanalında onun mahnılarına milyonlarla insan izəyib. 

Rihanna - Man Down


What is My Name


Aldığı mükafatların sayına görə bir çoxlarını üstələyən Rihana 2007-ci ildə World Music Award mükafatını dünyanın ən çox satan Pop qadın ifaçısı adına layiq görülmüşdür. 2011 ci ildə isə Brit Award mwkafatını isə dünyanın beynəlxalq müstəvidə tanınan qadın solo ifaçısına layiq görülmüşdür. O həmçinin Grammy Awards, American Music Aüards və Bilboard Music mükafatını almaqla 8 ən böyük mükafat laminasiyasının qalibinə çevrilir.

Californiya King Bed


Only Girl (In the World)


Sonda isə Rihananı daha da məşhurlaşdıran Eminemlə oxuduğu I love the way you lie dueti oldu, youtube da 360 milyon insan izləyib.


Ən sonda isə məşhur Amerikan atalar sözünü sizlərlə bölüşürəm. "Adamın milyonlarla borcu olsun amma təki Rihanna kimi dostu olsun)



Mənbə: Internet aləmində birinci dəfədir yayımlanır. Müəllifin icazəsi olmadan istifadə etmək qarağandır.

 

1 şərh

Cavid
Atalar sözünü ilk dəfədir eşidirəm)