Qoz ləpəsi nə üçün insan beyninə bənzəyir?

Yaşıl bir qoz.Yaşıl qabıq-qərzək bizim baş dərimizə,qozun sərt qabığı kəllə sümüklərinə, iki ləpə isə üstündəki qırışlarıyla bizim beyin yarımkürələrinə bənzəyir. Bu bənzəyiş təsadüfi ola bilərmi, Əsla! Qoz ləpəsinin tərkibi gümüş ionları ilə zəngindir. Beynimiz isə yerinə yetirdiyi elektronik proseslərdən dolayı gümüş ionlarına ehtiyac duyan tək orqandır. Çox hikmətlidir, deyilmi? Allahın sonsuz şəfqəti burda da təcəlli etməkdə, sanki insanlara bunu bilmədən də qozun faydalarını bildirilir.
 

6 şərh

Bakılı
çox maraqlıdı, düzü mən heç fikir verməmişdim.
_BUMERANQ_

Məncə, təsadüf yoxdur.Hər şey müəyyən qanunauyğunluğa əsasən müəyyənləşib.


Sadəcə biz mənasını izah etmə gücünə sahib olmadığımız üçün «təsadüf» adını veririk.


Hər şeydə bir hikmət var dərk edən üçün.


 

Gulnur
Salam Bumeranq.Necesiniz, REal adınızı bilmədyim üçün bele müraciət etdim.Kayzen-ə üzv olandan bəri yazılarınızı, şərhlərinizi oxuyuram.Çox dərin bir insansınız. Mən təsadüf sözünü sadəcə orada iki cavab tələb olunur5du deyə yazdım.Bu qədər nizamlanmış bir kainatda təsadüfün ola biləcəyini düşünmək axmaqlıqdan qeyri bir şey deyil.Təəssüf ki bu söz gündəlik leksikonumuza çox daxil olub, təvafüq əvəzinə təsadüf sözünü hər kəlmə başı işlədirik. İnşallah zaman-zaman dilimizdən bu sözlər çıxacaq və daha doğru olanının özümüz idrak eləyərək dilimizə daxil edəcəyik. Diqqətinizə görə çox sağ olun.
_BUMERANQ_

Əleyküm salam.


Kayzendə dərin insanlar çoxdu, mən sadəcə nəsə öyrənməyə çalışan insanam o qədər.


İnşallah o zaman tez gələr, amma...


Eehh bu «AMMA»lar da olmuya.  Amma çətin məsələdi.

ElcinHesenov
Əllərinizə qüvət Yazar barmaqlar dym var olsun
Dream
men chox sevdiyim birine hemishe qoz beyin deyirdim ;) o ise menasini anlamirdi chox isteyerdim bu yazini oxusun :)