Рейтинг
+10.95

Həyatda çirkin bir şey varmı?

15 üzv, 1 topik

Fırıldaqçılar: Bazarda

8 mart tarixində  Novruz bayramı ilə əlaqədər olaraq, 8-ci km bazarın yaxınlığında yerləşən Göy bazara bazarlığa getdim. Bayram ilə əlaqədər gəlib öz mallarını Bazarda satıb evlərinə pul aparan çoxlu satıcılarla rastlaşdım Çərəz satılan yerdə bazarlıq eləmək qərarına gəldim. 
Satıcıya mənə lazım olan malların siyahısı üzrə 1kq çəkisində  çərəzlərin  almaq istədiyimi dedim.  Satıcı tərəzinin qabağında qalaraq çərəzləri çəkirdi.Məndə bu şəxsə etibar edib daha özum çəkiyə baxmırdım. Onun neçə kq çəkdiyini görmurdum . 
Mənə lazım olan bəzi malları aldım. Sonra mənim hesabımın 52 AZN elədiyi dedi məndə ona pulu verəndə o əlimdəki 100 manat birdə 20 manat  əskinzalarını aldı dedi mənə lazımn olur belə pullar. Əvəzində mənə 5 manatlıq və 1 manatlıq dəyərində olan əskinazları verdi .120 manat çivarında. Mən saydım 1 manat əskik çıxdı. Sonra pulları təzədən aldı məndən gördu. 
 

1 manat həqiqətən əskikdir. Yanındakı da təsdiq olaraq ona dedi 1 manat sən pul verməlisən dedi. o da pulullarımı qaytardı. Məndə bildimki yəgin duz sayıb verib. 
İkinci dəfə daha özum saymadım. Getdim onun yaxınlığındakı dükana orda satıcı dedi: bunu hardan almısan dedim burda yaxınlığıda,  dedi: çək gör 1 kq-dir onun tərəzisində çəkdirmdim mənə 1 kq adda verdiyi bütün mallar  heç 500 q danda çəkidə az gəldi. Dedi: pulunuzu xırdalamadı dedim xırdaladı dedi pullarınız sayın gördum 45 manat əskik çıxdı. Ve getdim malları aldğım satıcının yanına (çox əsəbi halda)  mənənə 45 manat pul əskikliyini və çəkidə aldatğını dedim. Əsəbi danışıqdan sora mənim pullarımı qaytardı aldığım mallarıda qaytardım onun da pullarını aldım.Heçə 5 dəqiqə keçmədi o şəxs gəlidi bizi xəbərdar edən yəni sizə atdığlarını deyən şəxsi biabr etdi niyə sən mənim malımı çəkmisə və lazımsız söhbətlər etdi. 
Bayramla əlaqdarə Bazarda maşenniklərin sayı çoxalıb. Bazara girən də satıcı sizdən pulunuzu xırdalanmasını istəsə ehtiyatlı olsun. Və çəkdikləri malların çəkisinə fikir verin. Hər çür fıraldaqlara gedirlər. Çəkidə aldatmaq və malları baha satmaq, Əhaliyə atmaq, kələk gəlmək, aldatma və s. yollara əl atırlar son dərəcə cibinizdən və özunuzdən ehtiyatlı olun. Mənim kimi yarı yoldan qayıtmayada bilərsiz. Yoxsa onların qurduğu tələnin qurbanı ola bilərlər.

 
Müəllif: Kulturoloq (görduyum real olan hadisələr əsasında)
Davamı →