Sorulmayan suala cavab.

dünya suallarla doludurBugün 07:30 yuxudan gücnən durdum. Hər dəfə səhər erkən duranda başım ağrayır.
Bir təhər ayaq yoluna sürünüb, sidiy kisəmin boşalmasına maraqla izləyirəm. Elə bil ayaqüstə yatıram.
Zəhləm gedir məktəbdən.
Qapıdan təzəcə çıxmışdımki, anam arxamca nəsə qışqırdı. Yadıma düşdüki çantam yadımnan çıxıb.
Məktəbə gedən yolda axsıya-axsıya bugünümü necə keçirəcəyimi fikirləşirdim. Bugün 6 dərsim var idi. Razılaşın, əgər bir məşğuliyyət fikirləşməsəm dəli olaram bekarçılığdan.
Deməli, dərs vaxtı müəllimin hər bir sözünü lağ edəcəm. Gülməyə bəhanə axtaracam. Təsadüfən yerə düşən qələmə belə güləcəm.
Zəngdə isə rus bölməsi siniflərin qabağında duracam. Məlum məsələdi, rus bölməsinin qızları azərbaycan bölməsi qızlarına nisbətən daha gözəl və dünyagörüşü daha zəngin olur. Dünyagörüşü daha zəngin olur deyəndə, yəqinki başa düşdüz nəyi demək istəyirəm yox yox sizin fikirləşdiyiniz zad deyil. Sadəcə onlarnan ünsiyyət qurmaq daha asanddı.
Hərdəfə axırıncı dərslərdən "qaçırdım", amma bugün qalmalıyam. Idman dərsində futbol oynayacayıq.
Bu müəllimin görəsən mənəviyyatı var?! Görəsən bu qədər əziyyətə niyə dözür?! Inanmıram pula görə.
Zəhləm gedir məktəbdən.
Məndən olsaydı, bir xəstəlik uydurub uzanardım indi isti yatağımda, sonra evdəkilərin evdən çıxmasını gözləyərdim. Hamının işi var, gücü var. Sonra da yenə də sürünərdim ayaq yoluna onanizm ilə məşğul olub qurtardıqdan sonra həyatımın mənasının suyu çəkərək yox olmasına baxardım.
Yaxşıki direktorumuz anamın anasıdı. Yoxsa çoxdan qovulmuşdum.
Idman dərsindən sonra "manıs"larnan gedəriy pleysteyşna. İnteresa za stol. Sonra da çayxanada qızları müzakirə edəriy. Rüstəm, yenə Nigara əl atıb. Bu qıza mənnən başqa hamı əl atıb.
Kinetik enerji, mitoz bəsdi zəhləm gedir məktəbdən.
mənə oxumaq lazımdır?
mən təhsil almaq istəmirəmtəhsil almaq,oxumaq istəyən uşaqlar çoxdurAfrikalı uşaqlar təhsil almaq istəyir


thank u brainstorm[in]Babylon!
 

0 şərh