Mançester Yunayted - Çelsi oyunundan öncə

Bu gün bu komandalar arasında Premyer liqanın nəticəsinə təsir edəcək oyun olacaq.

Hər iki komandanın son beş oyunu bele nəticələnib:


Man Utd

Bayern Munich 2-1 Man Utd (Çempionlar Liqası)
Bolton 0-4 Man Utd (Premyer Liqa)
Man Utd 2-1 Liverpool (Premyer Liqa)
Man Utd 3-0 Fulham (Premyer Liqa)
Man Utd 4-0 AC Milan (Çempionlar Liqası)

Chelsea

Chelsea 7-1 Aston Villa (Premyer Liqa)
Portsmouth 0-5 Chelsea (Premyer Liqa)
Blackburn 1-1 Chelsea (Premyer Liqa)
Chelsea 0-1 Inter (Çempionlar Liqası)
Chelsea 4-1 West Ham (Premyer Liqa)

Komandalarda son xəbərlər

Man Utd

Wayne Rooney Bayern ilə oyunda xırda topuq zədəsi aldığlna görə 3 həftə oynamayacaq.

Rooneydən başqa Michael Owen, Wes Brown, Anderson və John O'Shea oynamaq üçün yararlı deyil.

Hargreaves ve O'Sheadən birisi oynaya biləcək

Chelsea

Didier Drogba tam sağalıb və meydandakı yerini alacaq.

Michael Essien, Ashley Cole, Ricardo Carvalho and Jose Bosingwa hələ də zədəlidir. Ivanovic isə dizində problemlə üzləşib.

Sizcə bu oyunun nəticəsi necə olacaq?

 

3 şərh

fidan
Kat yaxud səhifə böləni
Rikardo Karvalyo,eşli Koul,Ueyn Runi kimi yazsanız yaxşıdır. Futboldn başım çıxmasa da deyə bilərəm ki,ikisi də əjdahadır.
bankir
Razı deyiləm. Futbolçuların adı xarici dildə qalsa yaxşıdır.Əgər Didye Droqbanın həyatı haqqında kimsə post yazsa sizlə raziyam.amma gündəlik futbol yeniliklərində elə ingiliscə qalsa yaxşıdır. Axtarış zamanı kömək olur, hər yerdə anonslarda Didier yazılır,dha rahatdır. Siz gedin Biz tibb sahəsində yazılarınıza girişmədiyimiz kimi xahiş olunur siz də futboldan danışmayın))
fidan
Mançester 1:2 hesabı ilə uduzdu. Roman Abramoviç sevinə bilər.