3 ölçülü səs

Üç ölçülü səsi yaratmanın ən sadə və ən həqiqi yolu bu səs üçün lazımlı ədəddə dinamik istifadə etməkdir: məsələn kinolarda və ya 5.1 və 7.1 səs sistemlərdə bu texnologiya istifadə edilər. Bu cür texnologiyalarda müvəffəqiyyətin ən əhəmiyyətli faktoru dinamiklərin istifadəçilərə görə olan mövqelərini doğru nizamlaya bilməkdir.
Bu mövqeyə olan həssaslıq, bəzi mühitlərdə problem çıxarda bilər: məsələn kinoteatrda bir filmi ortadan və sol küncdən izləmək arasında böyük fərqlər olmaqdadır. Bu səbəbdən, böyük sərmayələrlə yaradılmış bir gerçək üç ölçülü səs sistemini eyni anda istifadə edə biləcək istifadəçi sayı məhdud olmaqdadır.
Gerçək üç ölçülü səsi yaradarkən həqiqətə yaxınlaşmaq üçün dinamik sayını artırmaq lazımlıdır: sağ, sol, orta, ön, ön sol, ön sağ, ... , alt sol, alt orta, alt ön orta deyərkən lazımlı dinamik miqdarı artmaqda və bunları bir otağa qoymaq çətinləşdirməkdədir. Eyni zamanda, yüksək ədəddəki dinamikin səslərini saxlamaq, çıxarmaq və sinxronizə etmək xərcləri artırmaqdadır.

Sizə 3 ölçülü səs təqdim edirəm. Qulaqlıqla dinləməyiniz şərtdir..

Bərbərxana

2 şərh

fidan
3D səs haqqında bir şey başa düşmədim.Raskolnikov,mümkünsə 3D səsin elmi izahı,akustika haqqında elmi mənbə və qrafiklər verərdiniz.Heç nə başa düşmədim.
bloqçu
Məndə nədənsə video, audio görsənmir((