əxlaqsızlığa son

Mən sizinlə bu gün son illər ölkəmizdə geniş vüsət alan əxlaqsızlıq, fahişəlik və buna bənzər bir çox azğın, mintalitetə zidd əməllər haqqında danışmaq istəyirəm. Bu kimi əməllər demək olar ki dünyanın hər yerində pis, azğın əməllər kimi qiymətləndirilir. Lakin bizim ölkəmizdə bu kimi əməllər qətiyyən yol verilməzdir.Əvvəla 1-ci səbəb odur ki biz müsəlman ölkəsində yaşayırıq 2-cisi isə bizim milli mintalitetimiz buna yol vermir. Amma nəinki islam dinində hətta xristianlıq və yəhudilikdə də bu işlər ciddi şəkildə tənqid olunurlar. Onların kitabında deyilir ki,insanlar zinadan uzaq olsunlar,bu əməllərin sahibləri o biri dünyada da rahatlıq tapmazlar. Bundan əlavə son illər ölkəmizdə əxlaqsızlığın başqa bir iyrənc forması, «homoseksualism» də yayılmışdır. Əvvəlcə gəlin bir az bu söz haqqında məlumat alaq. Homoseksualism ,homo-eyni, seks-cins deməkdir.Yəni eyni cinsdən olanların bir-biri ilə cinsi əlaqəyə girməsi.Bu əxlaqsızlıq nümunəsi hələ ta qədimdən LUT peyğəmbərin dövründən mövcud olmuşdur.bu əməllər ilk dəfə sodom və humorro şəhərlərində meydana gəlmişdir. Məlum olduğu kimi allah da bu şəhərin sakinlərini cəzalandıraraq bu şəhərləri yer üzündən silmişdir. İndi isə bu əməllər daha iyrənc formada bütün dünyaya yayılmışdır. O  cümlədən bizim ölkəmiz də bu fəlakətin qurbanına çevrilməkdədir.

Bu müsibətlərdən necə yaxa qurtaraq?

Mənim fikrimcə bu kimi əməllərin kökündə azğın mühüt,insanların bekar qalaraq belə yaramaz işlərə təhrik olması, artıq insanların mənasız şeylərə maraq göstərməsidir. Problemdən çıxış yolu isə insanların doğru yola yönləndirilməsi üçün əlimizdən gələni əsirgəməməkdir.

ALLAH hamımıza bu yolda kömək olsun
 

0 şərh