Рейтинг
+16.77

Top 10

9 üzv, 2 topik

Xalqların milli ayaqqabıları

  • Top 10

Ayaqqabı həmişə qarderobumuzda önəmli yeri tutur.

Əvvəllər ayaqqabı istilik və rahatlıq üçün geyinilsə də, indi modanın bir parçasına çevrilmişdir. Qeyd etmək lazımdır, ki, geydiyimiz ayaqqabılar tarixdə bir sıra dövlətlərin milli ayaqqabısı hesab olunub.

 1.  Dzori
Bu ayaqqabı ilə yaponları digər xalqlardan asanlıqla ayırmaq olar. Ayaqqabının əsas hissəsi öndə deyil, mərkəzində yerləşir.


Ardı →

Ən yaxşı 10 xarici serial

Breaking Bad (2008)

IMDB balı: 9.5
 

Orta məktəbdə kimya müəllimi işləyən 50 yaşlı Walter White ailəsini dolandırmaq üçün dərsdən sonra avtomobil yuma məntəqəsində işləyir. Bir müddət sonra ağciyər xərçənginə tutulduğunu və çox az ömrü qaldığını öyrənir. Bu ərəfədə təsadüfən keçmiş şagirdi Jesse Pinkmanla rastlaşır. Pinkman metamfetamin adlı narkotik maddə bişirib satır. Walter White ailəsinə pul mirası qoymaq üçün Pinkmanla birlikdə narkotik işinə girir… Dürüst və şərəfli biri olan Walter White qısa ömrünə bir az həyəcan qatmağa başlayır, nəticədə həyatı birdən-birə tamamilə dəyişir. 2008-ci ildə başlayıb 2013-cü ildə bitən, 5 mövsüm, 62 bölümdən ibarət olan bu serial 6 Emmi mükafatına layiq görülüb. Dünyanın ən çox izlənilən seriallarından biridir.


Ardı →