Azərbaycan Vs Ermənistan

Beləliklə Eurovision 2010 başlayır. Safura Əlizadə yoxsa Eva Rivas daha üstün olacaq?

İçtirakçılar haqqında:

Eva Rivas(erm. Եւա Ռիւաս, 13 iyul 1987, Rastov, SSSR) — Ad məhşur erməni müğənnisi Valeriya Reşotkova Satutyanın ləqəbindən götürülüb.Pop,soul,R&B,folk,vokal janrlarında ifa edir.Atası rus,erməni və yunan qarışığı; anası əlbətdə ki ermıni.Nənəsinin adı verilib! Soyadı da əlbətdə ki ana xətdi ilə  keçib!.Oxuyacağı mahnı Apricot Story(Şaftalı hekayəsi).Bəstəkar: armen martirosyan, sözləri karen kavalerianındır.                                                                     Rəsmi saytı:http://www.evarivas.com/

 

Safura Əlizadə

(20 Sentyabr 1992, Bakı) — Azərbaycanlı müğənni.

Kaman və saksofon üzrə orta musiqi təhsili var. Müxtəlif müsabiqələrdə iştirak edib, Yeni Ulduz 8 TV Şou-da birinci yerə layıq görülüb.

Mənbə Vikipediya

Eva Rivas

5 şərh

Wizard
Diqqətlə yaşıl yazılana baxın.Təbliğat bax belə olur! Təəsüf ki!
Wizard
Görünür, mövzu heç kimə lazım deyilmiş. 08 saatdan sonra silərəm onda!
Arzt
Niyə küsürsən?Bax mən yazdım.
Wizard
Küsmürəm! Sadəcə olaraq elə bildim millət analiz edəcək.Çünki məsələ ciddidir.Diqqətlə Rivasın oxuduğuna baxanda mən təəsüfləndim.Bizimkilər orda yer tutmağa,bunlar isə musiqimizi orda öz musiqiləri kimi çattdirmağa çalışırlar.Necə ki Türkiyə 600İldir Avropaya inteqrasiya olmaq üçün bütün mənəvi dəyərlərini itirir, biz də artıq quru addan ötürü mədəniyyətimizi itirməyək.Türk ifaçı  1-ci yer tutanda Biz(türkiyə və Azərbaycan) ağılsız kimi bunu qələbə, Avropa isə:`Biz Osmanlı qızını soyundurduq` dedi.İndi de görüm təlaşımın sıbıbi yersizdir?
Arzt
Mən səninlə tamamilə razıyam.Bizimkiləri də qınama.Biz az hallara nəyəsə geniş çərçivədən baxmağa qərar veririk.Onu da gərək kimsə bizə məsləhət etsin.Uşaqlar yeqin dersə qarışıb başları.Məndə dünən sürət zəif idi.Kom-da problem var idi.Ona görə baxa bilmədim.İndi dərsə gedirəm.İnşallah axşam burda yenə görüşərik.