Çinlilər dünyanı həyrətləndirir

 

Elm və texnologiyanın inkişaf etdiyi indiki dövrdə şəhər nəqliyyatındakı çətinliklər də günü-gündən artır. Həyata keçirilən müxtəlif layihələr, intelektual idarəetmələr belə, işə yaramır. Bütün dünya üzrə ölkələrin paytaxt şəhərlərində daha çox əhalinin cəmləşməsi hərəkət çətinliyi yaradır. Bununla paralel olaraq isə ictimai nəqliyyatdan istifadə edən əhali vaxtlarının əsas hissəsini tıxaclarda keçirirlər. Ancaq bu problemin həlli yollarını da axtarıb tapmaq hər kəsə nəsib olmur.

Dünyanın ən çox tıxaclarının müşahidə olunduğu Çində bunun ən optimal variantı tapılıb. Hazırlanan avtobus layihəsi şəhər tıxaclarında ilişib qalmır. Hamı oturub yolun nə vaxt açılacağını gözlədiyi halda, bir qrup sərnişin heç nə olmayıbmış kimi yoluna davam edir. Ola bilsin soruşasınız ki, necə? Cavab aşağıdakı videodadır.

5 şərh

pascal
Baş işləyir də…
Gülnar
Vauuu super..Gələcəkdə insanlar dəhşətli tıxac əzabından qurtulacaq, bəyənilsin.
kurdamir
Maraqlı Fikirdir...Amma O Avtobusların çoxluğu Yenidən tıxaca səbəb ola biləb :) 
acqarik
Həşərat yeməkdən beyinlərində fosforun miqdarı o qədər çoxdur ki, gündə yeni-yeni ixtiralar edirlər. Maraqlı ideadır. 
kulturoloq
Bu Çinlilərin çox texnologiya sahəsində çox irəlidədilər. Kreativ beyinləri buna imkan verir ki, yeni nəsə təqdim etsinlər.