Moemin ən səmimi etirafları

Həyatda başqalarının müsibətinə “can yandırmaqdan” daha asan bir şey yoxdur.

Düşünürəm ki, Tanrı ya mənim daxilimdə, ya da heç bir yerdədir.

Əzabların xarakteri zənginləşdirdiyi düzgün deyil. Bunu bəzən xoşbəxtlik bacarır. Əzablar əksər hallarda insanı xırdaçı və qisas arzusunda olan bir şəxsə çevirir.

Yalnız bir qadın digər qadının nəyə qadir olduğunu bilir.

Faciə ondadır ki, biz bəzən öz arzumuza çatırıq.

Sənin üçün əhəmiyyətsiz olan insanlarla xoş davranmaq daha asandır.

Axmaq olub bunun fərqində olmaq, axmaq olub bunun fərqində olmamaqdan yaxşıdır.

İnsanlar başa düşmədikləri şeyi ələ salmağı sevirlər.

25 yaşlı subay qız və həmin yaşda olan evli qadın arasında uçurum qədər fərq var.

İnsanlar öz fikrimizi bildirməyimizi desələr də, bizdən tərif gözləyirlər.

Həyatda yalnız iki şey insanın mövcudluğuna haqq qazandıra bilər: sevgi və incəsənət.

İnsanlara öz sevdikləri şeyi etmək üçün səbəb lazım deyil, – onlara bəraət lazımdır.

Keçmiş barədə düşünməyə başlayırsansa, deməli artıq sənin gələcəyin yoxdur.

İnsanların sənə baxmağını istəyirsənsə, sən də onlara baxmalısan.

Bir qədər sağlam düşüncə, bir qədər səbr, bir qədər yumor hissi – və bunlarla çox rahat şəkildə bu dünyada yaşamaq olar.

Somerset Moem
 

0 şərh