Analar üçün ad günü mesajları

  • Bu gün onlar bu dünyada cənnətdən gələn ən yaxşı mələyə hamilə qaldılar və o, mənim gözəl anam oldu. Sizi təqdir edirəm. Ad günün mübarək, ana.
  • Nə qədər səylə cəhd etdiyim, nə etdiyim problem yoxdur. Mənim üçün etdiyiniz hər şeyə görə dəyər verdiyim məbləği sizə vermək seçimim heç vaxt ola bilməz. Sən mənim müqəddəsimsən; sən mənim gücümsən. Sizi xüsusi ad gününüz münasibətilə təbrik edirəm Ana!
  • Bir az ah çəkmədən bizim üçün nə qədər deyilməmiş tövbələr etdin. Ay ana, Allah sənə yüz il ömür versin!
  • İnanıram ki, sizi inanılmaz bir gün və böyük bir il gözləyir. Ad günün mübarək əziz anam
  • Ana, heç kimin ürəyimdə yerini tuta bilməz. Mən səni sonsuza qədər sevirəm. Hara getməyim və kiminlə görüşməyimlə bağlı heç bir problem yoxdur. Sən mənim üçün davamlı olaraq bir nömrə olacaqsan.
  • Sən rəsmi olaraq 60 yaşındasan, ana. Ağrıyır, amma yəqin qocalırsan. Allah gələcək illərdə sizə ən yaxşı şəkildə baxmağıma fürsət versin.
  • 60 yaşın mübarək, ana. Mən sənin xeyirxahlığını heç vaxt ödəyə bilmərəm, ana, amma gələcək günlərdə xoşbəxt, təhlükəsiz və sağlam olmanı təmin etmək üçün əlimdən gələni edəcəyəm.
  • Parıldayan kiçik ulduz, görəsən, həqiqətən neçə yaşın var? 70 yaşın mübarək, ana!
  • Doğum günün mübarək ana! Bu gün 70 yaşını təbrik edirik. İnşallah Allah sizə can sağlığı nəsib etsin və daha uzun illər yaşayasınız.
  • 70 yaşın mübarək Ana. O sizə can sağlığı və möhkəm sümüklər bəxş etsin və hər saniyəni sizinlə qeyd edək?
  • Ətrafdakı ən fantastik xanıma salamlar. İcazə verin, bu anı sizə hamımız üçün nə qədər dəyər verdiyiizi söyləmək üçün ayırım. [40/50/60/70 yaş] ad günün mübarək, Əziz ana!
  •   Mənə görə dünyanın ən gözəl xanımısan. 50 yaşındasınız, ancaq müdrikliyiniz illərinizdən çoxdur. Ad günün mübarək!
  •    İnanılmaz dərəcədə xoşbəxt bir ad gününüz olsun və içimizdəki motivasiyaya əsaslanan qucaqlarınız, öpüşləriniz, istiqamətiniz və dəstəkləriniz üçün hər biriniz üçün təşəkkürlər!
  •   Ad günün mübarək ana Mənim üçün hər şeyə görə təşəkkür edirəm.
  •   Əziz anam, ən yaxın yoldaşım olduğuna görə təşəkkür edirəm. Sizə çoxlu xoşbəxtlik, sevgi və böyük ürəyinizin istədiyi hər şey olsun.
  •    Mumya sənin üçün ad günün mübarək. Xüsusi gününüz sizin qədər möhtəşəm olsun.
  •    Məni bu dünyaya aparan xanımın ad gününüz mübarək. Bilin ki, uşağınız sizi indi və əbədi olaraq sevir.
  •    Ad günün mübarək, ana! Mənə heç kimin edə bilməyəcəyi şəkildə pərəstiş etdiyiniz üçün təşəkkür edirəm. Sən əsl tanrısan.
  •    Ad günün mübarək Ana! Həqiqətən, sən mənim xahiş edə biləcəyim ən mərhəmətli və qayğıkeş anasan.
  •     Şübhəsiz ki, siz planetin ən yaxşı anasısınız. Mənim üçün sən məni evə aparan mayaksan. Ad günün mübarək, ana!
  •     Bu, siz olduğunuz bir qadını alqışlamaq üçün ilin günüdür. Sizin övladınız olmaqdan qürur duyuram. Ad günün mübarək!
Anaya aid ad günü mesajları
  •    Sən məni heç kim kimi hərəkət etdirə bilərsən. Nə qədər ki, yanımdasan, başqası ilə narahat olmağa ehtiyacım yoxdur. Özəl gününüzdə sizi çox sevirəm!
  •    Bu gün mənim həyatımda bu qədər əhəmiyyətli birini tərifləmək üçün gündür. Mənə inamın və ailənin vacibliyini göstərən biri. Doğum günün mübarək əziz anam.
  •     Ailə üzvlərini bir yerdə saxlamağınız inanılmazdır. Sən həyatda bütün yaxşı şeylərə layiqsən. Ad günün mübarək, ana!
  •    Sizin sayənizdə böyümək əla oldu. Mənə belə parlaq uşaqlıq bəxş etdiyiniz üçün təşəkkür edirəm. Ad günün mübarək! Qoy bu gün və hər gün gülümsəmək üçün bir çox motivasiya tapın.
  •    Bütün çətinliklərimdə yanımda olmusan. Səni sevdiyimi ifadə etməyə sözüm yoxdur. Ad günün mübarək!
  •    Çarpıcı bir ana üçün ideal rol modelisiniz. Ailə məsələlərini necə idarə etdiyinizi və hamımızı bir yerdə saxladığınızı düşünmək olmur. Ad günün mübarək!
  •     Sən yaxın olmasan həyatımı bitirməzdim. Bütün yaxşı və dəhşətli anlarımda mənimlə oldun. Ad günün mübarək Ana!
  •     Ana, səni anam kimi qəbul etmək üçün ən şanslı lotereya qalibindən daha şanslıyam. Doğum günün mübarək ana!
  •     Bu xüsusi günü qəbul etməli və bütün işləriniz üçün sizə təşəkkür etmək üçün bir fürsət olaraq istifadə etməliyəm. Ad günün mübarək olsun!
  •     Neçə yaşın olduğunun fərqi yoxdur. Ümumiyyətlə mənim gözlərimdə eyni sevimli, heyrətləndirici qadın olacaqsan. Ad günün mübarək gözəl!
  •     Mənim planetdə sevimli anam var və məni bugünkü vəziyyətə gətirdiyi üçün ona kifayət qədər təşəkkür edə bilmirəm! Onların hamısı bu gün və həmişəlik sizin üçün ən yaxşısıdır.
  •     Mənə ən yaxşı həyat bəxş etdin və sən Tanrının ən yaxşı hədiyyəsisən. Sənsiz həyat mənim üçün qeyri-mümkündür. Allah sizi möhkəm və həyatda xoşbəxt saxlasın!
  •     Mənəm dünyanın ən şanslı uşağı sənə pislik edib etməməyimdən asılı olmayaraq hər bir işdə məni dəstəkləyən bir ana var! Nə səbəbə görə bu qədər liberal olduğunu söyləyərdin, ana? Səni sevirəm!
  •     Mənə kömək etmək üçün orada olmasaydın, xəyallarımın arxasınca getməyim heç vaxt mənasını tapa bilməzdi. Bu gün kim olmağıma səbəb sənsən! Ad günün mübarək!
  •     Təşəkkür edirəm, ana, hər zaman qızınızın axtarışında olduğunuz üçün. Doğum gününüz üçün ən xoş arzular və dualar!
  •     Ana, bilirəm ki, səni dinləməyi həmişə bacarmıram və fərqlərimiz var. Ancaq qızı olaraq səni çox sevirəm. Ad günün mübarək, Ma!
  •     Bu gün zərgərlik kolleksiyama baxırdım və hiss etdim ki, nəsə çatışmır. Ana, sən mənim həyatımdakı ən qiymətli daş-qaşsan. Ad günün mübarək!
  •     Eyni sualı on dəfə vermək üzünüzdə yalançı qəzəb gördüyümüzdə bir ləzzət gətirir! Dünyadakı ən sevimli Ananın ad gününüz mübarək!
  •     Sənə olan sevgimi qəbul et və ümid edirəm ki, keçən dəfəki kimi bu gecə də mənim sevimli tortumu edəcəksən! Doğum gününüz üçün sizə şərəfli bayram arzulayıram!
  •     Ad günləri şokolad kimidir. Ən yaxşısı sayının neçə olduğunu hesablamamaq və əvəzində onlardan zövq al. Tanıdığım ən şirin anaya ad günün mübarək.
  •     Doğum gününüz sizin hazırladığınız yemək olmadan yarımçıq qalır. Beləliklə, sevimli yeməklərinizlə gözəl bir ad günü qeyd edin.
  •     Mənim davranışım il ərzində çox iyrənc olduğundan və yuvada davam edə biləcəyi üçün sevimli bir ad günü kartı almalısan! Ad günün mübarək.
  •     Əziz ana, həqiqətən qarışıq, xarab, qarışıq və axmaq bir uşağı qardaşımla eyni sevdiyin üçün təşəkkür edirəm!
  •     Tortunuzdakı şamların sayından əziyyət çəkməyin. Yanğın siqnalını hələ işə salmayacaq. Gələn il, bəlkə də! Ad günün mübarək, şirin ana!
  •     Xoş bir doğum günü diləyirəm və mənim kimi bir əfsanə dünyaya gətirdiyiniz üçün bu xüsusi gündə sizə təşəkkür etmək istəyirəm.
  •     Hörmətli ana, bunu mənə ötürdüyün üçün təşəkkür edirəm gözəllik geni bu sizi hər zaman 20 yaş gənc göstərməyə məcbur edir. Bu gündə sizə ürəkdən xoş arzularımı göndərirəm!
  •     Qocalmağı heç öyrənməmiş gözəlliyin simvolusan. Bu 'tərs yaş' mexanizminin necə işlədiyini bilmək istərdim. Ad günün mübarək, ana!
  •     Uğurum üçün bütün borcları alan və səhvlərimdə həmişə atamı günahlandıran fantastik ananın ad gününüz mübarək. Bu gün min dəfə qayıtsın.
  •     Bilirəm ki, dünyada hər şeyə sahibsən, ona görə də sənə arzulamaq istədiyim bir şey varsa, bu, sağlamlıq və övladların və nəvələrinlə vaxt keçirmək üçün daha çox illər olardı. Ad günün mübarək Ana!
  •     Ad günün mübarək, ana! Sənsiz mənim heç bir şey olmadığımı bilməyini istəyirəm, amma yanımda hər şey ola bilərəm. Səni sevirəm!
  •     Doğum gününüzdə sizə sülh və gözəl həyat arzulayıram. Həmişə sağlam və xoşbəxt ola bilərsinizmi? Sizə gözəl bir il və həyəcanlı bir ad günü arzulayıram. Səni sevirəm Ana.
  •     Budur sevdiyiniz uşağın böyük bir qucağı. Sürprizlər, hədiyyələr, sevinclər və gülüşlərlə dolu bir il diləyirəm. Ad günün mübarək, ana!
  •     Bizi böyüdərkən çəkdiyiniz çətinlikləri düşünəndə gözlərim yaşlanır. Bununla belə, siz bu gün hər cür hörmətə və sevgiyə layiqsiniz! Ad günün mübarək, ana!
  •     Əziz anam, lütfən, bu günü həyatınızın ən gözəl günü etməyə icazə verin. Bu arada, bu gün üzünüzdə kiçik bir təbəssüm məni ən çox xoşbəxt edəcək.
  •     Həyatımdakı varlığınız həyatımın ən böyük nemətidir. Mən yalnız sizin qeyd-şərtsiz sevginiz və fədakarlığınız sayəsində mənəm. Ad günün mübarək ana!
  •     Hər yıxıldığımda qalxmağımda kömək etdin. Heç vaxt bir addım buraxmağımı, qorxudan iflic olmağımı və ya sevgini keçməyimə icazə vermirsən. Sən olmasaydım mən kim olardım. Ad günün mübarək, ana!
  •     Uşaqlığımı xüsusi edən sənsən və hər dəqiqə xatırlayıram. Sənə təşəkkürlər, ana. Sizə həyəcanlı bir ad günü arzulayıram. Həmçinin, Allah bütün sevgi və hərarəti üzərinizə töksün.
  •     Sən mənə həmişə ağlamaq üçün çiyin, gülmək üçün bir zarafat və qaşqabaqlarını tikmək üçün bir məsləhət verən yeganə insansan! Mən köhnə indi bunu sənə vermək üçün! Ad günün mübarək Ana!
  •     Hər gün oyandığımda həmişə təşəkkür etmək məcburiyyətindəyəm. Rəhbərliyiniz, istiğınız, sevginiz və ürəyiniz var: məni qeyd-şərtsiz sevən biri. Doğru ya da səhv, sən həmişə mənim anamsan.
  •     Mən tez-tez inamsızlıqla başımı yelləyirəm, ana, sənin həqiqətən nə qədər böyük ruhlandırıcı bir fiqur olduğuna toxunanda. Ad günün mübarək, ilhamım. İlham verməyə davam edin!
  •     Ən çətin anlarda belə üzünüzdə təbəssümü necə saxlayırsınız! Ona görə də bu ruh həmişə var olsun! Ad günün mübarək.
  •     Sizin dəstəyiniz və xeyir-dua mənim üçün çox qiymətlidir və saysız-hesabsız qurbanlarınıza görə sizə minnətdaram. Həmçinin, böyük xanım üçün sizə hərarət və xoş arzular arzulayıram!
  •     Sənin kimi bir ana baxmağı, həyat tərs döndüyündə sığınacaq tapmağı və dinləyəcək heç kim olmadığı zaman fikrimi danışmağı xoşbəxtlikdir. Ad günün mübarək!
  •     Bir tanrıça ədalətli ola bilər, amma sən daha ədalətlisən. Ən əziz anamın ad gününüz mübarək!
  •     Sən həmişə sevdiyim ilk qadın olacaqsan. Mümkün olan hər cəhətdən ən yaxşı anasan. Ad günün mübarək!
  •     Əziz ana, bil ki, mənim üçün etdiyin hər şey bildiyindən daha çox qiymətləndirilir! Ad günün mübarək!
  •     Səni heç ifadə edə biləcəyimdən çox sevirəm. Doğum günün mübarək ana, mən səni sevirəm.
  •     Bununla belə, bütün ad günlərinizi sizə ən çox heyran olan ruhların əhatəsində keçirə bilərikmi? Ad günün mübarək əziz anam!
  •     Sənin gülüşün ruhumu xoşbəxtliklə doldurur. Doğum günün mübarək və gülümsəməyi dayandırma!
  •     Siz heç vaxt məni həyatda yaxşı işlər görməyə ruhlandıra bilməyən belə görkəmli bir xanımsınız. Sizə daha uzun illər xoşbəxtlik arzulayıram!
Anaya aid ad günü mesajları
  •     Ana, mən bu gün nostalji ilə doluyam. 50 yaşına çatdığınız üçün təbrik edirik. Bundan əlavə, daha uzun illər yaşaya bilərsinizmi? Ən xoşbəxt ad gününüz olsun!
  •     Ana, sən mənim həyatımda belə bir ilham oldun. Bununla belə, sizin daxili gözəlliyiniz, cəsarətiniz və dözümlülüyünüz məni heyrətləndirməyə davam edir. 50 yaşınız mübarək.
  •     50 illik yubileyiniz əlamətdardır, ana. Nə qədər irəli getdiyimizi. Buna görə də, hər addımda yanımızda olduğunuz üçün sizə təşəkkür etmək istəyirəm.
  •     Mənə həmişə düzgün həyat yolu göstərdiyiniz üçün təşəkkür edirəm. İndiyə qədər tanıdığım ən müdrik və ən yaxşı xanımın 50 illik yubileyi mübarək!
  •     Yaşlandıqca ürəyiniz yumşalır və toxunuşunuz daha isti olur. Bizə sevgi və dəstək vermək üçün min il yaşasın. 50 yaşınız mübarək!
  •     Ana, mən bu gün nostalji ilə doluyam. 50 yaşına çatdığınız üçün təbrik edirik. Bundan əlavə, daha uzun illər yaşaya bilərsinizmi? Ən xoşbəxt ad gününüz olsun!
  •     Ana, sən mənim həyatımda belə bir ilham olmusan. Daxili gözəlliyiniz, cəsarətiniz və dayanıqlılığınız məni heyrətləndirməyə davam edir. 50 yaşınız mübarək.
  •     50 yaşınız a istiqamət, ana. Yalnız nə qədər gəldiyimizə dair. Hər addımda bizim üçün olduğunuz üçün təşəkkür edirəm.
  •    Sənin rəsmi olaraq 60 yaşın var, ana. Acıyor, amma deyəsən qocalırsan. Həmçinin, Allah mənə gələcək illərdə də sizə ən yaxşı şəkildə qayğı göstərməyi nəsib etsin.
  •    60 yaşın mübarək, ana. Mən sənin xeyirxahlığını heç vaxt ödəyə bilmərəm, ana, amma gələcək günlərdə xoşbəxt, təhlükəsiz və sağlam olmanı təmin etmək üçün əlimdən gələni edəcəyəm.
  •    Parıldayan kiçik ulduz, görəsən, həqiqətən neçə yaşın var? 70 yaşınız mübarək ana!
  •    Doğum günün mübarək ana! Bu gün 70 yaşını təbrik edirik. İnşallah Allah sizə can sağlığı nəsib etsin və daha uzun illər yaşayasınız.
  •     70 yaşın mübarək Ana. O sizə cansağlığı və möhkəm sümüklər versin və hər saniyəni sizinlə qeyd edək.!
  •     Mənə görə dünyanın ən gözəl xanımısan. 50 yaşındasınız, ancaq müdrikliyiniz illərinizdən çoxdur. Ad günün mübarək!
  •    Mənə həmişə düzgün həyat yolu göstərdiyiniz üçün təşəkkür edirəm. İndiyə qədər tanıdığım ən müdrik və ən yaxşı xanımın 50 illik yubileyi mübarək!
  •    Yaşlandıqca ürəyiniz yumşalır və toxunuşunuz daha isti olur. Bizə sevgi və dəstək vermək üçün min il yaşasın. 50 yaşınız mübarək!
  •    Bir ağacdələn alıb, yaşınıza uyğun deşik sayını tapmağı öyrətdik. Çox pis idi ki, sözünü bitirmədən bayıra çıxdı. Ad günün mübarək, ana!
  •    Bu yaşa çatmağın vaxtıdır, indi çiçəklərdən və şokaladdan böyüdüyünüz üçün sizə həqiqətən bir az yumruq verən həqiqi bir hədiyyə verə bilərik. Daha əvvəl bir az at sürdüyünüzü söylədiniz, hə? Ad günün mübarək!
  •    Belə bir gənc ana üçün hər zaman gözəl gənc çiyinlərinizdə belə ağıllı bir başınız olub. Facebook-dan istifadə edərək bu cür yaxın nişanları necə saxlayacağınızı bildiyiniz mənasını verən bir ayıbdır. Ad günün mübarək!
  •    Gələn il bu dəfə sən nənə olacaqsan! Əgər bu sizi narahat edirsə, sadəcə parlaq tərəfə baxın: təxminən 15 ildən sonra bu, hər il iki dəfə çox hədiyyələr deməkdir! Ad günün mübarək!
  •    Bu mesaj hədiyyə sayılırmı? Olmasa, bir siyahıya ehtiyacım olacaq. Görkəmli tənbəl oğlunuzdan Ad gününüz mübarək! Yalnız özünüzü günahlandıracaqsınız!
  •    Sənə həqiqəti deməyin vaxtı gəldi, ana, sən dünyanın ən yaxşı peçenyelərini hazırlamırsan. Amma ən yaxşısını sən verirsən: qucaqlamaq, öpmək, başını cızmaq, kürəyinə sürtmək, xəstələnəndə qayğı, yıxılanda dəstək olmaq və evə qayıtmaq üçün. Bazar qovşağınız da pis deyil. Ad günün mübarək!
  •    Sən dünyanın ən gözəl və gözəl qadınısan. Onlar atanıza xeyir-dua verdilər ki, sizinlə tanış oldular və övladlarınız hər şeyi sizə borclu olduğumuzu bilirlər. Elə bir gün keçmir ki, bizim üçün etdiyiniz hər şeyi qiymətləndirmirəm. Hələ də bu iradə üzərində işləyirsiniz, elə deyilmi? Ad günün mübarək!
  •    Ən sevimli övladınız olmadığı kimi, bizim də ən sevimli valideynimiz olmur. Ancaq yalnız aramızda, deyək ki, baba hər il daha az ad günü büdcəsi alır. Ad günün mübarək, ana! Zibil sevdiyiniz gizli.
  •     Bütün digər uşaqların oynamasına icazə verilsə də, evdə təhlükəsiz olduğumu, qidalandığımı və təhsil aldığımı təmin etdin. Sənin günahın budur ki, indi bütün dostlarımın ən ağıllısı mənəm. Ad günün mübarək, ana! Təkəbbürlü və minnətdar oğlundan!
  •    Ad günün mübarək, ana! Ümid edirəm ki, siz mənim və bacılarım üçün olduğu kimi uşaqlarım üçün də müsbət nümunə olacağam. Siz hər gün həyatımıza xoşbəxtlik və sevinc gətirməyə davam edirsiniz. Anaların Ad Günü Mesajları.
 
 
Mənbə: currentschoolnews.com
 

0 şərh