Xarici filmlərdən sitatlar

Həyat aldığınız nəfəslərin cəmi deyil, nəfəsinizi kəsən anların cəmidir.
-Hitch
 
Yaxşı şeylər asan əldə edilmir.
— One Day
 
Birlikdə olmağa layiq olmayan milyonlarla insan yan yanaykən, mən niyə hələ də səndən ayrı nəfəs alıram?!...
— City of angels
 
Bir tərəfim onu unutmaq istəyir amma digər tərəfim onun məni xoşbəxt edəbiləcək tək nəfərin o olduğunu bilir..
-500 days of summer
 
Unutmaq deyil amma xatırlamamaq bәlkә mümkün.
-Kelebeğin rüyası
filmlərdən repliklər

Barmaq izlərimiz toxunduğumuz həyatlardan silinməz...
-Xatırla məni
 
Küləyin səsini eşidirsən ata? Anam küləklə bağlı nə deyərdi, xatırlayırsan? Güclü kökləri olan bir ağaca külək qalib gələ bilməz..
-The Revenant
 
Dizim üstə uzandın, nağıl danışdım, və sən böyüdün
 -Issız Adam
 
— Atan Alzheimer xəstəsidi, oğlu olduğunun belə fərqində deyil
—Olsun, mən ki, onun Atam olduğunu bilirəm.
— Bir Ayrılık
 
Əslində heç bir şey yaxşı və ya pis deyil.Hər şey bütün onlar haqqında nə düşündüyümüzə bağlıdır.
-V.for Vendetta
 
Ölü insanlar görürəm, ölü olduqlarını bilmirlər.
— The Sixth Sense
 
Tanrıya inanırsan? Əslində bu çox səhv bir sualdır… Görəsən Tanrı bizə inanır?
— La Haine
 
Həyat bizi yerə sərə bilər, ancaq ayağa qalxıb-qalxmamaq bizdən aslıdır...
— The Karate Kid
 
Zamanın, havanın, məsafənin təsir etmədiyi dostlara sahib olmaq mənim üçün şərəfdir.
— The Expendables
 
Küləyi üzündə hiss edə bilmədikdən sonra, qanadlarının olmasının heç bir mənası yoxdur...
-City of Angels
 
Keçmiş özümüzə dəfələrlə danışdığımız hekayədir.
— Her
 
— Yaddaşını tamamilə itirdikdən sonra xəstənin yaxşılaşması mümkün deyil.
— Doktor, elm bir yerə kimidir, sonra məsələyə Tanrı qarışır.
-Notebook
 
Bəlkə də, krallar müharibəni görməyəcək qədər uzaqdaydılar. Müharibəni əsgərlər qazandı...
— Troya
 
Ürəyim deyir ki, hər insan doğulduğu andan şanslı olur. Amma təcrübəm göstərir ki,bu Afrikada doğulanlara aid deyil.
-Blood Diamond
 
Günah cəzasız qaldığında dünyanın tarazlığı pozular. Yalnışın intiqamı alınmadıqda cənnətlər bizə utancla baxar.
-47 Ronin
 
 
 

0 şərh