Gözəl Sözlər

  •  İnsan, zamanı dayandırmaq istədiyi yerə aiddir.
  • Öyrəndik ki, hər yaranı sağaldan zaman deyil, sevgidir..
  • Neçə insan gördüm əynində libası yox, neçə libaslar gördüm içində insan yox.
  • Ağlamaq üçün gözdən yaş mı axmalı,Dodaqlar gülərkən gözlər ağlamazmı?
  • Lazım olduğu zaman ağlamaqdan çəkinmə. Çünki, göz yaşları söyləyə bilmədiklərini söyləmək üçündür yalnız.
  • Əgər hər hansı bir məqsəd üçün ayaqda deyilsinizsə, hər zərbə sizi yerə sərə bilər.
  • Çətin olduğu üçün cəsarət edə bilmədiyimiz şeylər, əslində biz cəsarət edə bilmədiyimiz üçün çətindir.
  • Bir çiçəklə bahar olmur, amma bahar bir çiçəklə başlayır.
  • Bir şəhər qədər izdihamlıdır, bəzilərinin yalnızlığı..
 
gozel sozler
 
  • Yağışın gözəlliyi bir başqadır, ürəyi göz yaşlarıyla islananlara..
  • Dediklərin ancaq qarşıdakının anlaya bildiyi qədərdir.
  • Başqasının yolunda əkdiyin gül, mütləq öz yolunda açacaqdır.
  • İçimdə fırtınalar qopsa belə, mən baharıyam sabahların..Çiçək açaram hər qışdan sonra..  
  • Əsl məhəbbət xəyala bənzəyir; hamı onun haqqında danışır, lakin çox az adam onu görüb.
  • Səmimiyyət istəyirəm, yoruldum dili şirin, ürəyi kirlənmiş insanlardan..
  • Başqalarını özləri kimi bilmək, səmimi insanların saflığıdır.
  • Qüsurlarıyla sevməkdir, qüsursuz sevmək.
  • Səni sevməkdən əvvəl anlamaq istəyərəm. Səni bir həyat bitirmək deyil də, Sənə həmişə yenidən başlamaq istəyərəm.
  • Qadın öz başına nə gül qönçəsidir, nə də tikan. İyləməsini bilsən gül, tutmasını bilməsən tikan olar. 
  • Ölülər dirilərdən daha çox gül alır, çünki peşmanlıq duyğusu minnətdarlıqdan daha güclü bir hissdir.
  • Həyat güzgü kimidir siz gülmsəyin o da sizə gülümsəyəcəkdir.
  • Dostun kədərinə kədərlənə bilərsən. Bu asandır; amma dostun müvəffəqiyyətinə sevinə bilmək, möhkəm bir xarakter tələb edir.
 
  • Gözəl sözlər
 
  • «Hər şeydən bir az qalır» deyir bəziləri; fincanda bir az qəhvə, qutuda bir az çörək, insanda bir az kədər.
  • Nə olardı zamanla keçəcək deyil də zamanla gələcək desəydilər. 
  • Andına baxıb insana inanma, insana baxıb andına inan. .
  • Böyük insanların heykəlləri sağ ikən onlara atılan daşlardan hazırlanır.
  • Onun gözəlliyini hər kəs görürsə, o məncə az gözəldir. Hər kəs bilirsə, o məncə heç gözəl deyildir. Onun gözəlliyini yalnız mən görürəmsə, bu sevgidir.
  • Axan çay  nə gözəl həyat dərsidir: kiçik maneələrin üstündən axır; Böyüklərin yanından sakitcə keçir.
  • Unutma! Sirr kimi sevsən əgər, muradın gerçəkləşər Çünki toxum torpaqda gizlənəndə yaşıllaşar.
  • DUA kimisən mənə… Nə vaxt səni xatırlasam, bir hüzurun içinə düşürəm...
  • Yaşamaq üçün bir səbəbi olan hər kəs, hər çətinliyin öhdəsindən gələ bilər ..
  • Gözəli gözəl edən ədəbdir, Ədəb isə gözəli sevməyə səbəbdir.
  • Gözəl bir ruha aşiq olan ona ömrü boyunca sadiq qalar.Çünki,sevdiyi şey əbədi və sonsuzdur
  • İnsanlar səndən əvvəlki kimi istifadə edə bilməyəndə, "çox dəyişmisən" deyirlər...
  • Əsl hünər buludda idi amma hər kəs yağışa şeir yazdı.  
  • İnsanı fərqli edən, əhf etdikləridir, Güclü edən, səbr etdikləridir. Qürurlu edən, imtina etdikləridir...
  • Haqsızlıq qarşısında əyilməyin. Çünki, haqqınızla birlikdə şərəfinizidə itirərsiniz.  
  • Əgər bir gün dünyaya aid dərdin olarsa Rəbbinə dönüb «Rəbbbim, çox böyük dərdim var” demə, dərdinə dönüb „çox böyük Rəbbim var” de.
  • Əgər Allah səni mənə yazmışsa, məndən qaçışın yoxdur!Lakin taleh səni məndən almışsa, ağlamağa gərək yoxdur.
  • El-aləm şərab içər sərxoş olar, biz eşq əhliyiz içmədən sərxoş olmuşuq.
  • İnsanlar səni səhv başa düşdükdə bunu dərd etmə. Eşitdikləri sənin səsindi, amma ağlından keçirdikləri öz düşüncələridir.
  • Tanrı sənə nəsə bir hədiyyə göndərəndə onu bir problemə bükür. Və problem nə qədər böyükdürsə içindəki hədiyyə də o qədər böyükdür..
  • Həyat bir nəfəsdir — aldığın qədər. Həyat bir qəfəsdir — qaldığın qədər. Həyat bir həvəsdir — daddığın qədər.
Bildiyiniz gözəl sözləri digər oxucularla şərhlərdə paylaşaraq bizə dəstək ola billərsiniz.

0 şərh