Mənalı Sevgi sözləri

  • Bir səni sevdim, bir də səni sevməyi…

  • Tibb kitablarında yoxdur amma, sevgi hər bir yaranı sağaldar…

  • Səni düşünməklə başladı hər şey və səni hiss etməklə gözəlləşdi dünya…

  • Birini görmədən sevəcək qədər gözəl bir qəlbə çox az insan sahib..

  • Qəlbi yarda olanın gözü yerdə olar..

  • Sevgi — sevdiyin adamın xoşbəxt olduğunu gördükcə, onların xoşbəxtliyi ilə xoşbəxt ola bilmək sənətidir…


    Mənalı Sevgi sözləri sevgi sozleri


  • Və minlərcə əlvida, bir darıxmışam sözünə məğlub ola bilər..

  • Getməkdən başqa çarəm yox ikən belə, qucaqlamağını gözləyəcək qədər çox idin məndə…

  • Sevmək can almaq deyil can olmaqdır..

  • Hər kəsin həyatında bir böyük sevgi olur. Və hər birimiz onu unutmaq üçün başqa sevgilərə meyl edirik…

  • Dünyada keçmiş sevgilidən daha yad biri ola bilməz. Sevgi izahları sevmir. Ona hərəkətlər lazımdır. Qadına ya sitayiş etməlisən, ya da getməlisən. Qalan hər şey – yalandır

  • Fırtınanın şiddəti nə qədər olursa olsun, qağayı sevdiyi dənizdən əsla vaz keçməz…

  • Sevmək hər gün inqilab edib, hər dəfəsində qalib gəlməkdir.

  • Səndən bəhs edərkən gözlərimin necə güldüyünü görə bilsəydin kaş.
     
  • Birinin məni çox sevməsi, elə də çox şey ifadə etmir mənim üçün. Mən daha çox necə sevməsi ilə maraqlanıram. Önəmli olan yormadan sevmək, gözəl sevmək..

  • Hər kəs başına gəlmiş gözəl şeylərdən bəhs edərkən, Mən səni düşünüb susacağam.

  • İnsan nə qədər böyük ruhlu olsa, eşqi o qədər dərin bir şəkildə duyar.

  • O qədər qayğısız qalmışıq ki,bir balaca qayğı görən kimi sevgi bilib sevinirik.

  • Boş zamanları doldurmaq deyil. Ancaq sən istəyəndə yox onun ehtiyacı olduğu zamanlar yanında olmaqdır. Əgər birində bunlar yoxdursa deməli sizi yox özünü sevir.

  • Bəlkə də əsl sevgi budur. Qarşiliq gözləmədən ,əsas da peşmançiliq çəkmədən bağişlamaği öyrənmək.Boz səhifələri silib təzə al-əlvan səhifələr yazmaq .Sevgi hər şeyin yaxşi nəticələnməsi üçün mübarizə aparmaqdir.

  • Amma aşiq olmaq, sevmək mənasına gəlməyə bilər. Aşiq ola bilə və ondan nifrət edə bilərsən…

  • Bir qadın «Səni sevirəm!» deyirsə, bu, «Səni qayğılarından qurtarmaq istəyirəm, səninlə dünyanın o biri ucuna da gələ bilərəm, əgər sən cəhənnəmə gedəcəksənsə, mən də səninlə gəlməyə hazıram!» deməkdir…

  • Sevmək üçün çox şeyə ehtiyac yoxdu. Nə bahalı hədiyyələrə nə mal nə də mülk. Sadəcə bir çiyin, birdə bir qucaq dolusu sevgi yetər…

  • Bir qadının dodaqlarını deyil, gözlərinin içini güldürməkdir mərifət! Dodaqlarını klon da güldürür, amma gözlərini sadəcə sevdiyi adam.Hər kəs, hər kəsi eyni sevə bilməz. Kimiləri qürurunun çatdığı qədər sevər, Kimiləri də ömürünün çatdığı qədər…

  • Bir müdrik insandan soruşmuşlar,
    «Xoşlanmaq» ilə «Sevmək» arasındakı fərq nədədir?
    Müdrik insan cavab vermiş:
    -"Əgər bir çiçəkdən xoşunuz gələrsə, onu qopardarsınız.
    Əgər bir çiçəyi sevsəniz, onu hər gün sulayarsınız…
 

0 şərh