Novruz bayramı təbrik mesajları

Novruz bayramı təbrik mesajları, Novruz bayramınız mübarək olsun yazılı şəkillər, Novruz bayramı haqqında mövzunu araşdırdıq. Bir-birindən gözəl bayram təbriki yazılı şəkillər hazırladıq.
Novruz bayramı təbrik mesajları

  • Yurdumuza bahar gəlir. Qədəmləri mübarək olsun!
  • Bu Novruz bütün xalqımıza, millətimizə düşərli olsun. Bütün dərdlər unudulsun getsin, üzlərdə təbəssüm, ürəklərdə sevinc bol olsun. Butun istifadəçilərimizin Novruz bayramını təbrik edirik!
  • Novruz Bayramınız Mübarək Olsun!
  • Gözəllik, birlik, bərabərlik dolu, her vaxt bir əvvəlkindən daha gözəl ve xoşbəxt bir bayram diləyirəm. Novruz Bayramınız Mübarək.
  • Bayramınız mübarək, ürəyiniz ümidli, ümidləriniz atlı, sevdanız qanadlı, sevinciniz qatlı, süfrəniz dadlı, məkanınız taxtlı, ömrünüz bəxtli, eviniz bərəkətli olsun! Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Həyatın Şəkərbura kimi şirin, Paxlava kimi yağlı, Qoğal kimi dadlı, problemlərin Fındıq boyda, cibində Səməni kimi yaşıl pullar çox olsun. Novruz Bayramın Mübarək.
  • Bahar ətirli bayramınız mübarək!
  • Baharın gəlişini müjdələyən Novruz, qardaşlığımızın gücünü də müjdələsin. Bu Novruz bayramınız mübarək olsun.
  • Qoy bu təravətli Novruz bayramı süfrənizi ruzu, qəlbinizi isə xoş hisslərlə doldursun. Sağlamlığınız möhkəm, arzularınız sonsuz, umidləriniz gərçək olsun! Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Novruz bayramı süfrənizə ruzi-bərəkət, qəlbinizə xoş hisslər, sevinc gətirsin.
  • Ən gözəl bayramımız Novruz bayramı münasibəti ilə bütün dostlarımı, qohumlarımı təbrik edirəm!
  • Sabahınız xeyir əziz dostum, Türk dünyasının bayramı Novruzunuzu təbrik edirəm. Birliyin, bərabərliyin, qardaşlığın bolluğun və bərəkətin bayramı olan Novruzunuz bərəkətli olsun.
  • Bayramınız mübarək, ürəyiniz ümidli, ümidləriniz atlı, sevdanız qanadlı, sevinciniz qatlı, süfrəniz dadlı, məkanınız taxtlı, ömrünüz bəxtli, eviniz bərəkətli olsun! Novruz bayramınız mübarək!
  • Sevgi dolu, nur dolu Novruz bayramınız mübarək! Sənə və ailənə sevən qəlbimdən «TƏBRİK» deyirəm.
  • Novruz! Sehirli bayramdır. Bayramda, küsənlər barışır, sevənlər qovuşur. Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Bahar bayramınızı təbrik edirəm. Qədəmləri uğurlu, könül oxşayacaq sevincli günləri bol olsun. Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Gəldi bahar bayramı, ilin gözəl bayramı, qədəmlərin xoş olsun Novruza deyir hamı. Novruz Bayramınız Mübarək!
  • Novruz eyni zamanda, tam güclü mənalarla, yeni bir oyanışa, sülhə, dostluğa, birlik və birliyə aparılan bir çağırışdır. Sevgi dolu nur dolu novruz qarşılayaq, Novruz bayramınız mübarək!
  • Baharla birlikdə təbiətdə yaşanan hərəkətlilik, ortaya çıxan fərqliliklərin gözlər önünə sərdiyi mənzərəylə birlikdə sənin də həyatın rənglənsin Novruz bayramın mübarək.
  • Təbiəti gözəlləşdirən novruz bayramı, həyatını da gözəlləşdirsin. Bütün ömrün yaz gülləri qədər ətirli və təravətli olsun.
  • Novruz bayramı süfrənizə ruzu, qəlbinizə xoş hisslər gətirsin. Sağlamlığınız möhkəm və daimi, umidləriniz gerçək olsun!
  • Novruz, dinclik içində, dost, qardaşlıq və şənliklərlə qarşılanması lazımdır. Bütün insanlıq üçün sevgi, barış və qardaşlıq kimi dəyərlərin əhəmiyyətini xatırladan bir bayramdır.
  • Novruz eyni zamanda, tam güclü mənalarla, yeni bir oyanışa, sülhə, dostluğa, birlik və birliyə aparılan bir çağırışdır. Sevgi dolu, nur dolu, Novruzu qarşılayaq.
  • Baharın gəlişini, təbiətin oyanışını müjdələyən, ümid dolu başlanğıcların, bolluq və bərəkətin simvolu olan, bol ruzu dolu bayram diləyi ilə Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Baharla birlikdə təbiətdə yaşanan hərəkətlilik, ortaya çıxan rəng şöleni bir bütünü meydana gətirən fərqliliklərin gözlər önünə sərdiyi mənzərəylə birlikdə sənin də həyatın rənglənsin!
  • Əzizinəm yaz gəlsin, yaz gəlsin bahar gəlsin, bu novruz bayramında qəm getsin, sevinc gəlsin! Novruz bayramınız mübarək olsun!
  • Bu bahar bayram gələr, toy gələr, nişan gələr, Novruzun görüşünə el gələr, oba gələr. Novruz bayramınız mübarək olsun!
 
 
Mənbə: ilk.az

0 şərh