Qarışıq aforizmlər

Hər səmimi təbəssümdə kiçik bir kədər var, Hər zərif toxunuşda hissolunmaz bir ağrı....
Vicdan Əhəmiyyətini itirdikdən sonra, Abırsızlığa meydan açılar!
"Sizlər insanları mallarınızla məmnun edə bilməzsiniz, onları gülər üz və gözəl davranışla xoşnud edərsiz."
Gözəl əxlaq xətaları əridər, suyun buzu əritdiyi kimi. Pis əxlaq da əməli pozar. Sirkənin balı pozduğu kimi.
Bilə bilməzsən Kimdir Dost, Kimdir Düşmən... Bəzən Tutduğun Əldir Səni Arxandan Vuran...!!!
Ürəyini dünənin kədərləri, sabahın narahatlıqları ilə doldursan, Şükr edəcəyin bu günün olmaz..!
İnsanlarla münasibətin odla münasibətin kimi olsun. Çox uzaqlaşma donarsan; çox yaxınlaşma yanarsan!
İşin ən pisi, həmişə yanımda ol deyə biləcəyim heç kimsəm yoxdur.
Gedənin arxasından baxmayın, yoxsa gələni görə bilməzsiniz.
Sən onsuz da Məni həmişə səhv anlamışdın. Gələcəyim ol dedim sənə, gəl əcəlim ol deyil... ..
Ey Rəbbim. ..Yalvarışım RƏHMƏTİNƏ Güvənimdən, Hər şey QÜDRƏTİNDƏN, İçimdəki Qırıq Qəlb ALLAH Deyərkən, RƏHMƏTİNİ əsirgəmə ÜzƏRiMDəN.
Qəhrəman dediyimiz insanlar, bir şey etmək lazım olanda, lazım olanı, şərtlər nə olursa, olsun, edənlərdir.
Mənim sərvətim məndə olanlar deyil, etdiklərimdir.
İnsanın günü, həyatının aynasıdır. Günündən məmnun olan; sabahına etibarla baxa bilər…
“İnsan düşüncə sahibi olarsa hər şeydən bir dərs alar”
Ən yaxşı nəsihət; yaxşı nümunə olmaqdır.
Ey nəfsim sənidə sən edən mənəm, mənidə mən edən sənsən ,ya yola gəl yolda birlikdə gedək ya da yoldan çəkil mən Haqqa gedim..
Qəlbimi çox qırdılar lakin mən həmişə susdum, gözyaşlarıma hakim ola bilmədim, yenə də susdum, unutmağa çalışdım,amma yenə də Mən Yaradana sığındım.
"İnsanlar sevdikləri şeyi yox etməyə, daha sonra da yox etdikləri şeyi yenidən sevməyə və dəyər verməyə maraqlıdırlar."
Gül tikandan soruşar: Mən insanlari güldürüb sevindirirken, sən niyə insanları incidib Ağladırsan? Tikan cavab verər: Sən heç dərd çəkmədən xoşbəxt olani gördünmü?
 

4 şərh

Ferbara
Nə aforizmlər? :)
yravil
bəli
Ferbara
Anlamadınız. «Nə» ilə «aforizmlər» arasında vergül olsaydı, cavabınız «bəli» olacaqdı. Mən, nə cür aforizmlərdən söhbət getdiyini soruşurdum ki, siz çatışmayan «q» hərfini yazıb, düzəltdiniz. :)
yravil
Mən yazmışam ki qarişiq aforizmlər.