Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Adsız Tablo kitabından mənalı sitatlar | Kitab sözləri

Elxan Elatlının dedektiv romanlarndan biri olanAdsız Tabloda insanlardakı qısqanclıq hissi,ər-arvad problemləri,məhəbbət,xain xislətli adamların psixologiyaı kimi məsələlər ön plana çəkilib.

Çalış insanları şərdən xilas et, bu, sənin özünə verdiyin sədəqədir.(Məhəmməd Peyğəmbər)

–Elxan Elatlı, Adsız Tablo
 
  • Gərək elə əməllər tutasan ki, öz mənliyinə inamın azalıb yox olmasın. Bu, çox təhlükəli bir şeydir. İnsan ki mənliyini itirdi, ondan hər şey gözləmək olardı.
  • Peyğəmbər də demişdi ki,qəzəbini udan şəxs qəzəbilə başqasına üstün gələn adamdan güclüdür.
  • Qəribə adam idi,nifrəti həmişə ən yüksək həddə çatanda sakitləşirdi.İndidə sakitləşdi.Tamam sakitləşdi.

Davamı →

Həzrəti Əli Kəlamları | Mənalı kəlamlar

Unudansansa iki şeyi unut: kiməsə etdiyin yaxşılığı, kiminsə sənə etdiyi pisliyi.

-Həzrəti Əli

  

  • Namus gözəlliyin sədəqəsidir.
  • Cənnət comərdlərin, cəhənnəm isə cahillərin yeridir..
  • Minnət qoyulmuş yaxşılığın günahı savabından çoxdur.
  • Düşməninizə dost olmaq üçün min şans verin, ancaq dostunuza düşmən olmaq üçün tək bir şans verməyin.


Davamı →

Dahi Tolstoydan mənalı kəlamlar | Tolstoy sözləri

 

Və əgər birini sevirsənsə, onu sənin istədiyin kimi deyil, olduğu kimi qəbul edib bütünlüklə sevirsən.

Lev Tolstoy

 

  • Gözləməyi bacaran adam üçün hər şey öz vaxtında gəlir...
  • Səbr və vaxtdan qüvvətli əsgər yoxdur.
  • Heç kim öz var-dövlətindən razı deyil, ancaq hamı öz ağlından razıdır.
  • Sevgi ilə məharət bir araya gələndə, sənət incisi yaranar.
  • Heç nə etməyən səhvə yol verməz; əslində bu, onun elə əsas səhvidir. -Lev Tolstoy
  •  Mən Allaha inanıram. Onu hər şeyin başlanğıcı, ruh və sevgi kimi qavrayıram. Mən ondayam, o da məndə.

Davamı →

Dünyaca məşhur qadınlardan mənalı sitatlar

Sahip olduqlarına görə minnətdar ol və onda daha çoxu səni tapacaq. Əgər səndə olmayan şeylərə diqqət yetirsən, onlar da qeyri-kafi olmağa başlayacaq.

Opra Uinfri (ing. Oprah Winfrey)

 

  • Həyat özü qatara bənzəyir, madmazel. O heç nəyə məhəl qoymadan davam edir. Və bu, çox yaxşıdır.
    -Aqata Kristi (ing. Agatha Christie)

  • Bağışlamaq cəsarəti göstəricisidir.
    -İndira Qandi (ing. İndira Gandhi)

  • Hər gün sizi qorxudan bir şey edin.
    -Eleanor Ruzvelt (ing. Eleanor Roosevelt)


Davamı →

Uşaqlar üçün öyrədici Atalar Sözləri



  1. Yaxşılıq edən yaxşılıq görər.

    Atalar sözü


  2. Böyüyə hörmət elə, sən də böyüyəcəksən.
  3. Güc birlikdədir.
  4. Cəfa çəkməyən səfa görməz.
  5. Hər şeyin təzəsi, dostun köhnəsi.
  6. Yamanlığa yaxşılıq mərd kişinin işidir.
  7. Dostunu mənə göstər deyim necə insansan.
  8. Yaxşı dostu yaman gündə sına.
  9. Yaxşılığa yaxşılıq elə, pisliyə pislik eləmə.

Davamı →

Mövlanə Cəlaləddin Rumidən hikmətli sözlər və kəlamlar | Mövlana sözləri

Dedilər ki: Gözdən iraq olan könüldən də iraq olar. Dedim ki: Könülə girən gözdən iraq olsa nə olar...

Mövlana Cəlaləddin Rumi

 

    • Sevgi ağrısı daşımayan ürək ya dəliyə aiddir, ya da ölüyə.
    • Uzaqlıq deyib də dərd etdiyin nədir ki, ey sevgili. Biz yaradanı görmədən sevmədikmi?
    • Dərd daima insana yol göstərər.
    • Ürək dəniz, dilsə sahildir. Dənizdə nə varsa, sahilə vurur.
    • Yaxşını axtar, gözəli axtar, doğrunu axtar. Amma qüsuru axtarma.
    • Çətindir deyirsən, çətin olacaq ki, imtahan olsun.


Davamı →

Həyatda uğur qazanmış məşhurlardan dərs verən sözlər


Böyük uğurlar qazanmış insanların  həyatda qazandıqları təcrübələr hər birimiz yolgöstərici ola bilər. Bu təcrübələrdən dərs çıxardaraq və öz həyatımızda tətbiq edərək biz də arzuladığım istiqamətdə daha uğurlu bir insana çevrilə bilərik.

 Çempionlar içlərində həvəs, xəyal və məqsəd olan insanlardan çıxar.

-Məhəmməd Əli


 “Müvəffəqiyyəti qeyd etmək yaxşıdır. Amma müvəffəqiyyətsizliklərdən alınan dərsləri yaxşı öyrənmək daha əhəmiyyətlidir.  – Bill Gates

Şirkət qurmaq tort bişirmək kimidir. Bütün inqredentləri düzgün nisbətdə əlavə etməlisiniz.  – İlon Mask

Sabahın səfasını sürmək üçün, bugünün cəfasını çəkmək lazımdır. – Nick Vujicic

Unutma, həyat bəzən sənə nə istədiyini yox, nəyə ehtiyacın olanı verir. – Robin Şarma

Uğur qazanmış məşhurlardan dərs verən sözlər


Davamı →

Şəxsi İnkişaf kitablarından seçmə mənalı sitatlar

Səhv hər zaman uğursuzluq demək deyil. Bu irəli getməyin bir hissəsidir.

Andrey Sizov, Uğurlu Satış Üçün 55 Məsləhət

  • Hər bir məğlubiyyətdə potensial uğur toxumu yatır!
    Napoleon Hill, Düşün və Varlan

  • Bildiyiniz şeylər ən böyük var-dövlətinizdir, lakin bilmədikləriniz ən böyük riskiniz ola bilər.
    Robert T. Kiyosaki, Varlı Ata, Kasıb Ata

  • Uğurun ən böyük mükafatı qazandığınız pul və sərvət deyil,uğur qazanmaq uğrunda apardığınız mübarizə nəticəsində daha yaxşı və daha fərqli bir insana çevrilmənizdir.
    Brian Tracy, Bəhanələrə Yox!

  • Həyat planlar qurmaqla məşğul olduğumuz zaman kəsiyində başımıza gələnlərdən ibarətdir.
    Benjamin Spall, Uğurlu İnsanlar Günə Necə Başlayır


Davamı →

Mənalı Sevgi sözləri

  • Bir səni sevdim, bir də səni sevməyi…

  • Tibb kitablarında yoxdur amma, sevgi hər bir yaranı sağaldar…

  • Səni düşünməklə başladı hər şey və səni hiss etməklə gözəlləşdi dünya…

  • Birini görmədən sevəcək qədər gözəl bir qəlbə çox az insan sahib..

  • Qəlbi yarda olanın gözü yerdə olar..

  • Sevgi — sevdiyin adamın xoşbəxt olduğunu gördükcə, onların xoşbəxtliyi ilə xoşbəxt ola bilmək sənətidir…


Davamı →