Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Biz hamımız ulduzuq, parıldamağa layiqik

Biz hamımız ulduzuq, parıldamaga layiqik.Karyera qurmaq möhtəşəmdir! Amma soyuq gecələrdə karyeranı qucaqlayıb yatmaq olmur.

Haqqınızda heç nə bilmədən sizə necə heyran olurlarsa, eyni şəkildə sizdən nifrət edə bilərlər.

Hollivud elə bir yerdir ki, bir öpüş üçün sizə 1000 dollar, ruhunuzu almaq üçün 50 sent verərlər. Bunu çox yaxşı bilirəm, çünki ilk təklifdən imtina edib dəfələrlə 50 sentə razılaşmışam.

Ağıllı qız öpüşər, amma vurulmaz, qulaq asar, amma inanmaz və tərk edilməmişdən əvvəl tərk edər.


Ardı →

Mel Gibsonun həyatdan öyrəndikləri

Mel GibsonMən heç vaxt öldürməmişəm.

Ən zəif cəhətim səbirsizliyimdir. Amma şükür Allaha ki, indi əvvəlki qədər səbirsiz deyiləm.

Heç vaxt Allahın mənə qəzəbini hiss etməmişəm.

Jurnalistlər yeganə tayfadırlar ki, səni diri-diri basdıra bilərlər.

Məni sevməyən insanları xoşlamıram, ancaq onları sevirəm.

Qadınları sevirəm – Allahın yaratdıqları içərisində ən yaxşısı qadınlardır. Əgər qadınlar kişilər kimi olmaq, yəni bir pillə aşağı düşmək istəyirlərsə, nə edək, qoy etsinlər.

Ata olmaq xoşuma gəlir. Ata olmaq insana özünü gənc hiss etdirir. Bu imkan verir ki, həyata yenidən başlayasan, həyata başqa tərəflərdən də baxa biləsən.

Uşaqlardan çox şey öyrənirik, onların bizdən öyrəndiklərindən daha çox...

Rejissor olmaq istəyim 16 yaşımda yaranıb. Mən qədim vikinqlər haqqında film çəkmək istəyirdim. O vaxtlar vikinqləri öyrənirdim. Axmaq fikir idi, hə? Ancaq məni kinoya gətirən bu istək olub.


Ardı →

Yaradıcılıq haqqında aforizmlər

“Yaradıcılığın ən böyük düşməni – şübhədir!”Yazmaq haqqında ilham verici fikirlər söyləmək əzəldən yazıçılar və şairlər üçün sevimli əyləncə olub. Əslində, yazıçılar da usta, bank işçisi kimi bildiyi mövzu haqda havayı danışmaq istəmir. Bəzən də heç nəyi veclərinə almayıb əllərindəki xəzinəni açıb tökürlər. Bu xəzinənin ən yaxşı 20-liyi aşağıdakılardır: yaradıcı ol

1. Zadie Smit
”Sənət”inizi romantikləşdirməyin. Ya yaxşı cümlə yaza bilərsiniz, ya da bilməzsiniz. “Yazıçıların həyat tərzi” anlayışı yoxdur. Hər şey kağıza nə yazdığınızdan asılıdır. Komyuterdə yazırsınızsa, internetlə əlaqəsi olmamasına çalışın. Belə işləmək daha faydalıdır”.

2. Anton Çexov
“Mənim təcrübəm budur: hekayə yazanda əvvəlini və axrını xətləyirəm. Biz yazıçılar ən çox orda yalan danışırıq”.

3. Ernest Heminquey
“Yazımın qidalandığı qaynağı əsla “ac” qoymamağı, dibində azca qalanda onu “dondurmağı” və onu bəsləyən baharın gecələri yenidən canladırmağa icazə verməyi öyrəndim”.

4. F. Skott Fitscerald
“İşə bir insanla başlayın, fərqinə varmadan obraz yaratdığınızı görəcəksiniz. İşə bir obrazla başlayın, heç nə yaratmağınızı görəcəksiniz”.
Ardı →

Çarli Çaplinin qızı Ceraldinə məktubu

ağ-qara filmlərin dahisi Çarli“Əziz qızım, indi gecədir. Yeni il gecəsi. Mənim balaca qəsrimin silahsız mühafizəçiləri yatırlar. Bacın və qardaşın yatıb, hətta anan da yuxulayıb. Bu yarıqaranlıq otağa gəlincə az qaldım hamısını oyadam.

Necə də uzaqsan məndən! Əgər indi şəkillərinə baxmıramsa, kor olum. Şəkillərin stolumun üstündə, ürəyimə ən yaxın yerdə dayanıb. Amma sən hardasan? Uzaqda, nağıllar şəhəri Parisdə, gözəl bir səhnədə rəqs edirsən. Bu sakit gecənin səssizliyində sənin ayaq səslərini açıq-aydın eşidirəm. Gözlərin gözlərimin qarşısına gəlir; gözlərin qış gecəsində bərq vuran ulduzlar kimidir. Bu gözəl tamaşada Şahın əsir götürdüyü gözəllər gözəli o fars qızını oynadığını bilirəm. Gözəllər gözəli ol, rəqs elə, ulduz ol və parıltın aləmə yayılsın. Amma tamaşaçıları məftun etməkdən sərxoş olanda, sənə verilən çiçəklərin qoxusu başını gicəlləndirəndə bir küncə çəkilib məktubumu oxu, atanın sözlərinə qulaq ver.

Mən sənin atanam, Ceraldin! Mən Çarliyəm, Çarli Çaplin! Kaş biləydin, neçə gecə beşiyinin başında oturmuşam, şirin nağıllar danışmışam. Bəzən “Yatmış gözəl”i, bəzən “Pis qəlbli əjdaha”ı nağıl etmişəm...Yuxu gəlib qoca gözlərimi bağlamaq istəyəndə onu ələ salır və deyirdim: “Rədd ol! Mənim yuxum — qızımın xəyallarıdır!”. Mən sənin xəyallarını görürdüm, Ceraldin! Sənin gələcəyini görürdüm, bax bu gününü! Səhnədə rəqs edən qızı görürdüm, qanadlarını açıb havada uçan pərini… İnsanların sözlərini eşidirdim: “Bu qızı görürsən? Qoca bir klounun qızıdır. Atasının adı Çarli idi, yadına gəlmir?”. Rəqs və alqış səsləri ayaqlarını yerdən kəsəcək. Qanadlan və uç yüksəkliklərə! Amma arada ayaqların yerə dəysin. Xalqın necə yaşadığını bilməlisən, küçə rəqqaslarının həyatı ilə tanış olmalısan. Aclıqdan rəngi solan, yoxsulluqdan və soyuqdan titrəyə-titrəyə rəqs edənlərlə…


Ardı →

«Qabusnamə» kəlamları

QabusnaməHəya-abırla yaşayıb dolanmaq istəyirsənsə, başqalarını rüsvay etmə.

Aldanmaq istəmirsənsə, görülməmiş işi görülmüş hesab etmə.

Nadana hər şeyi qorumaq özünü nadanlıqdan qorumaqdan daha asandır.

Dostunun az olmasını istəmirsənsə, kin saxlayan olma!

Artıq dərəcədə kədərli olmaq istəmirsənsə, paxıl olma.

İncidilmək istəmirsənsə, özünə rəva bilmədiyini başqasına da rəva görmə.

İstəyirsən ki, sirrinin üstü açılmasın, başqalarının sirrini açma.

Zirək olmaq istəyirsənsə, öz üzünü başqalarının aynasında gör.
Ləyaqətsiz adamları diri hesab etmə.

Hər düşündüyünü etibarsız adama demə, lakin etibarlı adamdan da gizlətmə.

Nə qədər ki, gecə-gündüz gəlib gedir, illərin dəyişməsinə təəccüb etməyin.

İnsanlar bir dəfə peşman olduqları işlərdən nə üçün bir də peşman olsunlar?

Ən aldadılmış ona deyərlər ki, nağdı nisyəyə dəyişə.

Sənə pis deyəni onu sənə xəbər gətirəndən daha tez bağışla!
Ardı →

Mörfi qanunları

Edward  Murphy qanunuAmerikalı mühəndis Edvard A. Mörfinin qanunlarından xəbərdar olmayan yoxdur. Adını ilk dəfə eşitmiş olsanız belə, bu qanunları oxuyanda mütləq barmağınızı dişləyəcəksiniz. Məsələn,
— Yağlı çörək yerə düşsə, mütləq yağ olan tərəfi yerə dəyir
— İmtahanda 40 sualdan 35-ni öyrənmisənsə, sənə öyrənmədiyin suallar olan bilet düşəcək.
— Vitrində bəyəndiyiniz əşyanı sizdən əvvəlki alıcı alacaq.
İtirdyini sonuncu arxa cibindən tapacaqsan. 

 

Mörfi kimdir?
 Mühəndis Mörfi 1949-cu ildə raket texnikası sahəsində sınaq apararkən cihazlardan birinin cüzi fərqlə səhv bağlanması bütün sistemi pozub. Bu uğursuzluqdan sonra Edvard Mörfi öz qanunlarını yazmağa başlayıb. Mörfinin təməl qanunlarından biri də elə bununla bağlıdır: “Əgər hər-hansı bir xoşagəlməz halın baş vermə ehtimalı varsa, o mütləq baş verəcək”.

Mörfinin əsas qanunları:

  • — Ayağınıza olan ayaqqabı dükandakı ən görkəmsiz ayaqqabıdır.
  • — İmtahana hazırlaşdığınız vaxtlarda həmişə yuxunuz gələr, imtahanlar bitəndən sonra yuxunuz ərşə çəkilər.

Ardı →

Aristotelin aforizmləri

* Kişidə mərdlik – hakimiyyət, qadında mərdlik – itaət.Aristotel

* Məlumlar çoxlarına naməlumdur.

* Sevmək, sevilməkdən yaxşıdır: bununla belə insanlar şöhrətpərəst olduqlarından özləri sevmək əvəzinə sevilməyi üstün tuturlar. Onlara görə sevimli olmaq hansısa üstünlük deməkdir.

* Dostu çox olanın dostu yoxdur.

* Bəziləri sanki əbədi yaşayacaqlarmış kimi elə hey yığır, digərləri isə elə indi öləcəklərmiş kimi dağıdır.

* Nəyə görə ata oğulu daha çox sevir, nəinki oğul atanı? Çünki oğul onun əsəridir. Hər kəs öz yaratdığına meylli olur.

* Qəribəliklər maraqlı olur: bunu nə isə nağıl edənlərin xoş olsun deyə birinin üstünə beşini qoymasından görmək olar.

* Heyvanlardan yalnız insan gülməyə qadirdir.

* Biz asudə vaxt qazanmaq üçün asudə vaxtımızdan məhrum oluruq.
Ardı →

Nitsşenin söz xəzinəsindən

-Məni öldürməyən şey məni gücləndirir.Nitsşe

-Öz alovlarınızda yanmağa hazır olmalısınız. Külləriniz olmadan necə dirilə bilərsiniz ki? 

-Ümid ən pis şeydir. Çünki işgəncəni uzadır. 

-İnsan ruhunu etdiyi seçimlər müəyyənləşdirir. 

-Aforizm formasında qanıyla yazan adam oxunmağı yox, əzbərlənməyi istəyir. 

-Bilik müdrikləri olmağı bacarırsınızsa heç olmasa, bilik döyüşçüsü olun. 

-Küləyə qarşı tüpürməkdən çəkinin. 

-Siz dostlar, zövqlər və rənglər haqda mübahisə olunmaz, deyirsiniz. Amma həyat zövqlər uğrunda mübahisədən ibarətdir. 

-İmkan vermə ki, özünün əldə edə biləcəyin bir hüququ sənə versinlər...

-Nəsənsə o ol!
Ardı →

Freddi Merkuridən aforizmlər

Mən ulduz yox, əfsanə olacağam.Fredi Merkuri

Pul xoşbəxtliyi ala bilməz, amma onu verə bilər.

 Nəhəng insan olacağımı düşünürdüm. Və oldum. 

Daha böyük, daha yaxşı — hər şeydə.

Planlaşdırılıbsa, darıxdırıcıdır.

Özümü heç vaxt lider kimi görməmişəm, mühüm insan kimi görmüşəm.

İnsanların “Queen”in konsertindən əylənərək getməyinə çox sevinirəm. Məncə, “Queen”in mahnıları yaxşı bir filmə baxmağa oxşayır.

Banan ağacı olduğumu düşünürəm.

Əsl kral kimi üstümdə pul gəzdirmirəm. Əgər mağazada nədənsə xoşuma gəlsə, dostlarımdan xahiş edirəm, alırlar. 

“Gitara qəhrəmanı” olmağa cəhd etməmişəm, çünki o zəhrimar gitaranı çala bilmirəm.


Ardı →

Təbrizli Şəmsdən...

Şəms:Hər bir hadisədən və təcrübədən sonra, heç bir kitabda yazılı olmayan, sadəcə can dəftərimə yazılmış qaydalara yeni birisini daha əlavə etdim. Bunlara bir ad verdim: ÜRƏYİ GENİŞ VƏ RUHU GƏZGİN SUFİ MƏZHƏBLİLƏRİN QIRX QAYDASI. Bu qaydalar mənim üçün təbiət qanunları qədər universal, onlar qədər vacibdir. Bu qaydaların qırxını bir yerdə tamamlamaq uzun illərimi aldı. Çoxunu silib-silib başdan yazdım. İndi əlavə ediləcək nə bir vergül qaldı, nə nöqtə. Nə bir hərf, nə yeni bir kəlmə. Artıq qırx qaydanı da bitirdiyimə görə, həyatımın son fəslindəyəm. Canımı sıxan isə bu deyil. Çünki bir son kimi qəbul etmirəm ölümü. Həm də inanıram ki, hər kəsin ölümü öz rəngindədir.

A.Z.Zahara:Eşq həyatın əsası, başlıca məqsədidir.Mövlananın bizə xatırlatdığı kimi, gün gələr hər kəs, hər yerdə ondan qaçanlar da, hətta “romantik” kəlməsini bir  günah kimi işlədənlər də xəbərləri də olmadan eşqə tutularlar.


Ardı →