Рейтинг
+117.67

Hikmət dənizi və aforizmlər

108 üzv, 369 topik

Min illiyin hikməti

Müharibə cəldliyi sevir ( Napoleon)
Ağıl dünyanı yerindən oynada biləcək ling, pul isə onun dayaq nöqtəsidir (Onore De Balzak)
Oxumağı tərk edən insan düşünməyi də tərk edər ( Onore De Balzak)

Vaxt az olduqda daha qiymətlidir (Kramnik — Şahmat üzrə dünya çempionu)
Ədalət gözəldir hakimlərdə olduqda daha da gözəldir (Hz. Əli)
Dövlətli olmaq üçün qənaət, kasıb olmaq üşün israfçı olmaq yetər ( Hz. Əli)
Davamı →

Hədislər

1. Qeybəti dinləyən şəxs qeybət edənlə şərikdir.


2. Böyüklərdən daha uzaq görən kiçiklər çoxdur.

3. Gəncliyindən qocalmamış, sağlamliğindan da xəstələnməmiş istifadə et.

4. Allah qorxusundan ağlamaqla günahlar yuyular.

5. İbadətlərin ən fəzilətlisi dini anlamaqdır.
Ardı →

Dahilərin fikirləri

Hər insanın həyatında xoşbəxtliyə qovuşa bilməsi üçün verilmiş bir saat vardır. İş, o saatı qaçırmamaqdadır… (B. Fletcher)


İnsan iki şeyi gizlədə bilməz: Sərxoş və aşiq olduğunu. (Antiphanes)

Qazanmadan əvvəl layiq olduğunuza inanın. (Mike Ditka)

Oyunda uduzsanız qaydanı dəyişdirin (Murphy)

Qadın, kişinin diqqətindən çox diqqətsizliyinə qarşı həssasdır. (Jules Janin)
Ardı →

Həzrəti Muhəmməd ( s.ə.v. )

(Ey Rəsulum!) Səni aləmlərə ancaq bir rəhmət olaraq göndərdik.  ( Qurani Kərim )

Həzrəti Muhəmmədi (s.ə.v.) ilk dəfə görən onu görən kimi heybətindən titrər, onunla bir yerdə olan isə ona aşiq olardı.  ( Hz.Əli )

Həzrəti Muhəmməd (s.ə.v.) bütün zamanların peyğəmbəri idi.  ( Jül Masserman: Amerika psixoloqu )

Həzrəti Muhəmmədin (s.ə.v.) insan olması ilə bütün insanlıq iftixar edir. Çünki o, oxuyub-yaza bilməsə də, on üç əsr əvvəl elə qanun və əsaslar gətirmişdir ki, biz avropalılar iki min il sonra da onun qiymətini və həqiqətini anlasaq, ən xoşbəxt nəsillər olarıq.  ( Şebol: Filosof  1924-cü ildə hüquq konqresindəki çıxışından.)
Ardı →

Dahi fikirlər

Hər insanın həyatında xoşbəxtliyə qovuşa bilməsi üçün verilmiş bir saat vardır. İş, o saatı qaçırmamaqdadır… (B. Fletcher)
İnsan iki şeyi gizlədə bilməz: Sərxoş və aşiq olduğunu. (Antiphanes)
Qazanmadan əvvəl layiq olduğunuza inanın. (Mike Ditka)
Oyunda uduzsanız qaydanı dəyişdirin (Murphy)
Qadın, kişinin diqqətindən çox diqqətsizliyinə qarşı həssasdır. (Jules Janin)
Ardı →

İbrətverici və düşündürücü sözlər

Nöqtəni qoyduğum zaman nə səndən bir əsər qalacaq,nə məndən bir iz...
Cəsarətin bitdiyi yerdə əsarət başlayır...
Kim demiş ki sərxoşluq pisdi?Mən ki gər şeyimi ayıqkən itirdim....
Ana uşaq vaxti bir yerim ağrayanda öpərdin,keçərdi....İndi qəlbim ağrayır...Gücün varsa onu da öp keçsin....
İnsanlar gülümsəyərək acılarını gizlətməyi bacarırlar...Amma çox nadir hallarda bu gülümsəmə acını tamamilə məhv edir....
Zaman acılar sağaltmır,sadəcə acıyla yaşamağı öyrədir…
Ardı →

Qırx incəlik

1-Ən vəfasız söz Kufədir.
2-Qadının ən gözəl ismət paltarı hicabdır.
3-Aclıq ağılı artırır.
4-Ən böyük dərd nadanlıqdır, tələskən və səbirsiz adam özü-özünün düşmənidir.
5-Məğlubiyyətə uğramaq qələbəyə nail olmaq üçün bir körpüdür.
6-Yaxşı əxlaq insanın qol-qanadıdır.
7-Yaxşı əməl yerinə yetirmək istəyən şəxs bunu təxirə salmasın, çünki Şeytan onu bu əməldən yayındıra bilər.
8-Pis yerlərə gedən şəxs ittiham olunar.
9-Yersiz iş işsizlikdən yaxşıdır və orta səviyyəli iş ən yaxşı işdir.
10-Vicdan insanın daxili qoruqçusudur, qeybət Şeytana pərəstiş etməkdir.
Ardı →

İki şey

İki şey dəyərsiz insanın xüsusiyyətidir:
1- Şikayət etmək
2- Dedi-qodu


İki şey həlli mümükünsüz kimi görünən problemi həll edər:
1-Baxış tərzini dəyişmək
2-Qarşısındakının yerinə özünü qoymaq
İki şey həyatda səhv addım atmağın qarşısını alar:


Ardı →