Körpə 7-9 aylığında

Körpənizin hər şeyə marağının artması körpənin artan maraq ilə 7-9 ayında gününüz ancaq onun təhlükədən qorunmasına sərf olunacaq. Onların şəxsiyyət inkişaf etdikcə, onlar yeməklər və oyuncaqlar kimi xoşladıqları şeyləri tələb edəcək və xoşlamadıqlarından imtina edəcəkdir.
Əlavə qidaya keçid
Əlavə qidaya keçid prosesi indi tam olmalıdır. Körpənin qidalanmasına gəldikdə, bir qida körpəyə lazım olan maddələri verə bilməz. Çeşidli yeməklər verməklə, körpəyə lazım olan vitamin və mineralları, eləcə də onların böyüməsi və öyrənməsi üçün lazım olan enerjini təmin edəcəksiniz. İndi yeni dadlar (Körpənizə yeni qidaların verilməsinə dair məsləhətlər bölməsini oxuyun) və bir az qatı, əzilmiş qatışıqlar vermək istəyə bilərsiniz. Onlara bir qaşıq vermək və yeməyi dağıtmalarına imkan verməyə qorxmayın, bütün bunlar öyrənməyə kömək edir. Körpə 7-9 aylığında
Körpəniz yüksək stulunda oturduqda, siqnallara diqqət yetirin — öz əlləri ilə yeməyi götürürsə, körpəniz özü yeməyə hazır ola bilər. Körpələr üçün əllə yeyilən qidalar  onlar üçün yeməyi daha maraqlı edə, qatı və çeynənən tekstura körpənin nitq əzələlərinin inkişafına kömək edə bilər.
Körpələr üçün dəmirlə zəngin qidalar, ana südü və ya əlavə südlər bu mərhələdə vacibdir, çünki anadangəlmə bədəndə mövcud olan dəmir ehtiyatı 6 ayında azalmağa başlayır. 
Evinizin körpə üçün hazırlanması
Bu yaşda körpələr əşyaları əllərində buraxaraq və ya ataraq nə baş verdiyini öyrənməyə başlayır. Bu yeni bacarıqların sınaqdan  keçirilməsi onlar üçün çox xoşdur — lakin sizin üçün bir o qədər xoş olmaya bilər!
Bu yaşda körpələr iməkləməyi də öyrənir, lakin bu bütün körpələrə şamil edilə bilməz, çünki bəziləri arxası üstündə ayaqları ilə hərəkət edir və bəziləri birbaşa ayağa  qalxaraq,  yeriməyə başlayır. Hətta daha çoxu geri hərəkət edir — güman ki, bunun səbəbi onların eyni zamanda sevimli oyuncaqlarını əldə tutmaq imkanının olmasıdır Onların gedərək fəallaşması ilə araşdırmaq üçün onlara daha geniş yer tələb olunur. Onlara «yox!» sözünün mənasını öyrətmək müəyyən vaxt tələb edir, buna görə də körpənizi və sınan əşyaları qorumaq üçün ev körpəyə uyğun tərtib edilməlidir.
Oyun körpələrdə hərəkət qabiliyyətinin inkişafını təşviq edə bilər
Onların hərəkət bacarıqlarını idarə edən beyin hissəsi artıq onların yuxarı bədən nahiyələrinə nəzarətə kömək etmək üçün inkişaf etmişdir. Sizin körpəniz yəqin ki, indi əl yelləyərək sağollaşmada mütəxəssis olmuşdur. Amma bu növbəti mərhələdə onların aşağı nahiyələri, əlləri və ayaqları inkişaf etməlidir. Körpənin ayaq əzələlərini idarə etmə qabiliyyəti inkişaf etdikcə, o, öz ayaqları üzərində daha çox çəki daşıya biləcək və yəqin ki, sizin əlinizdə və ya tullanma oyuncağında tullanıb-düşməkdən zövq alacaq.
Ətrafa döşəklər sərərək, maneələr qoyaraq, onun rahat sürünməsi və ya iməkləməsi üçün şərait yaradın. Bu, təkcə onların əzələlərini gücləndirməyəcək, həm də onların araşdırma marağını artıracaqdır.
Körpələrdə ayrılıq qorxusu
7 ayında körpəniz yer anlayışını anlamağa başlayır və sizin beldən bir-birinizə bağlı  olmadığınızı hiss etməyə başlayır. Bu «ayrılma qorxusu» otağı bir anlıq tərk etsəniz belə, onun qorxmasına səbəb olur. Bəzi körpələr hətta siz onları yerə qoyduğunuz zaman narahat olur. Siz körpənizlə günün müəyyən vaxtları təmas quraraq, onun təhlükəsizliyi hiss etməsinə kömək edə bilərsiniz. Gizlənqaç oynayaraq da onların ayrılma qorxusunu  azalda bilərsiniz, çünki bu oyunda onlar sizi görməməyin də əyləncəli ola biləcəyini öyrənir və anlayır ki, siz nəticədə qayıdırsınız.
Körpənin kəkələməsi
Hələ danışmasa da, körpəniz öz adını tanımağa və onu eşitdikdə baxmağa başlayır. Onların təsadüfi kəkləməsi mənimsəmiş olduqları səslərin təkrarlanması ilə daha çox söz kimi səslənməyə başlayacaq. 7 ayında körpəniz 'mama' və ya 'dada' dedikdə və ya sizi bir adla çağırdıqda, bu sözlərin onun həyatında vacib  yer tutan iki çox xüsusi insanlara aid olduğunu anlayır. 9 ayında isə körpəniz 'yox' sözünün mənasını anlamağa başlayır — ancaq onlar həmişə bu sözə itaət etməyə bilər.
 
Mənbə: nutriciaclub.az
 

0 şərh