Uşaqlar nə zaman gəzməyə başlayır

Bir çox valideynlər körpələrinin ilk addımlarını həyatları boyu yadda saxlayırlar, lakin, bu o demək deyil ki, bu mərhələyə çatmaq üçün təzyiq olmalıdır. Rahat olun və bir az həvəsləndirməklə uşağınız özünə məxsus şəkildə inkişaf edəcək.
Uşağın yeriməsinin inkişaf mərhələləri
Uşağın yeriməsi 9-12 aylar arasında başlayır. Gəzməzdən əvvəl, uşağınız bu növbəti mərhələ üçün hazırlıqlar görə bilər. Buna yerdən qalxma, mədəsi üstə yırğalanma, oturma vəziyyətinə gəlmə, yanları üstündə hərəkət etmə və ya yerdə iməkləmə aiddir. İməkləmə özü bir mərhələdir. Bəzi uşaqlar, həmçinin, özlərini qaldıraraq, stolun kənarında tutub gəzməklə və ya valideynlərinin köməyi ilə gəzməyi məşq edirlər.
10-18 aylarına çatdıqda, uşağınız özü yeriməsi üçün kifayət qədər özündən əmin olacaq. Uşaqlar nə zaman gəzməyə başlayır
Əgər uşağınız gec gəzməyə başlayırsa, buna görə narahat olmaq lazım deyil. Yadınızda saxlayın ki, uşaqların eyni vaxt cədvəlləri yoxdur, buna görə də, mərhələlərə yoldaşlarından fərqli yaşlarda çata bilərlər. Əgər uşağınızın gəzməyindən narahatsınızsa, həkiminizlə danışın.
Uşağınızın gəzməyinə kömək
Uşağınız ayaq üstə durmağı öyrəndikcə, onlar yenidən oturmaq üçün köməyə ehtiyac duya bilərlər! Siz onları qaldırdığınız və ya dəstək verdiyiniz zaman, onlara dizlərini necə bükmək lazım olduğunu öyrədin ki, yıxılmadan otura bilsinlər. Onlar ani yıxılmalar və ya aşmalara meyllidirlər, buna görə də, öz yeni bacarıqlarını məşq etdirmək üçün onları yumuşaq mühitlə təmin edin. Uşalarınıza gəzməyi onların qarşısında ayaq üstə durub və ya dizləri bükərək əllərinizi açmaqla həvəsləndirməyə başlayın. Siz uşaqlarınızın gəzərkən sürülən oyuncaqlarından istifadə edərək gəzmələrini təmin edə bilərsiniz. Sabit və geniş dəstəyi olan ayaqqabılardan istifadə edin.
Uşaqlarınıza uşaq ayaqqabısını vermək üçün, onların müxtəlif səthlərdə gəzməyi öyrənmələrini gözləyin. Yalın ayaqlarla gəzmək balansı və koordinasiyanı inkişaf etdirir. Onlar rahat gəzməyi öyrəndikdən sonra, siz uşağınız üçün rahat və sabit uşaq ayaqqabısı axtaramağa başlaya bilərsiniz.
Körpənizin ilk addımları
Bir çox valideynlər körpələrinin ilk addımlarını həyatları boyu yadda saxlayırlar, lakin, bu o demək deyil ki, bu mərhələyə çatmaq üçün təzyiq olmalıdır. Rahat olun və bir az həvəsləndirməklə uşağınız özünə məxsus şəkildə inkişaf edəcək.


Mənbə: nutriciaclub.az

0 şərh