Körpə 10-11 aylığında

10 ayında körpənin hərəkətliliyi və əqli marağı artır və əlavə enerji tələb olunur. Lakin belə bir kiçik qarın ilə gün ərzində kiçik miqdarda tez-tez müxtəlif qidalar vermək onlara lazım olan enerji və qidanı təmin etmək üçün ən yaxşı yoldur. Şüşədən içmək, əllə yeyilən qidalarla oynamaq və ya qaşıqla özünün yeməsinə həvəsləndirmək körpənin koordinasiya bacarıqlarını inkişaf etdirməyə kömək edə bilər. Öz səylərini həvəsləndirmək və onlarda özünə inam yaratmaq üçün çox mükafat verməyi unutmayın. Körpə 10-11 aylığında
Körpənin ilk sözləri
Sizin kömək və dəstəyiniz ilə, körpəniz tezliklə ilk sözlərini deyəcək. Körpənin seçdiyi ilk sözlər bir çox valideyn üçün təəccüblü ola bilər. Körpəniz artıq müəyyən sözlər istifadə edirdisə, indi həmin sözləri əşyalarla və ya şəxs ilə əlaqələndirmək və məna vermək vaxtıdır. Bunlar şahid olmalı gözəl mərhələlərdir və yerimək və danışmaq ən az gözlədiyiniz zaman baş verə biləcəyi üçün bu yaşda yanınızda bir kamera saxlaya bilərsiniz.
Körpənin ilk addımları
Son bir neçə ay ərzində, sizin körpəniz iməkləyərək və təpikləyərək yeriməyə hazırlıq üçün əl və ayaq əzələlərini möhkəmləndirir. Onlar tutaraq qalxmağa başlaya, hətta kiçik addımlar atmağa başlaya bilər. Hər körpə öz yolu və öz sürəti ilə inkişaf edir, belə ki, onları tələsdirməyə çalışmayın. Körpəniz yəqin ki, ətrafındakıların dəstəyi ilə evdə gəzərək, təcrübə toplayacaqdır.
Daha yaxşı nəzarət və koordinasiya
Körpənin əl-göz koordinasiyası yaxşılaşdıqca, onlar əlləri və barmaqlarını daha yaxşı idarə edəcək və «səbəb-təsir» hadisələrinə getdikcə daha çox heyran olacaqdır, məsələn, oyuncaqları hərəkətə  gətirən çarxlar. Sizin körpəniz qaşıq tuta və özünü qidalandırmağa qadir olsa da, onların cəhdləri hələ bir neçə ay ətrafın batmasına səbəb olacaq.
Uşağınızın uşaqlıq çağında hansı inkişaf mərhələlərini keçəcəyinə baxmaq üçün Uşağın inkişafı bölməsinə baxın.


Mənbə: nutriciaclub.az

0 şərh