İnternetin uşaq inkişafına təsiri

Bilirsiniz, internet istifadəsi indi həyatımızın hər tərəfindədir və uşaqlar artıq internetdə ciddi vaxt keçirirlər. Əlbəttə ki, internet istifadəsinin böyük faydaları var, lakin vəziyyətin internet asılılığına və hətta virtual dünyada yaşamağa səbəb ola biləcək nəticələri ola bilər. Bu səbəbdən də məqaləmizdə internet və uşaq inkişafı haqqında bilməli olduğunuz şeylərdən danışdıq.Buyurun oxuyun!
İnternetin uşaq inkişafına təsiri
1.Uşaqlar nə vaxt internetlə tanış olmalıdır?
Son illərdə texnoloji cihazların istifadəsinin artması ilə internetə girməyən bir ev qalmayıb. Buna görə bu şəbəkələrdə internetə və məzmuna giriş daha asandır. Bu məlumatlarla yanaşı, uşaqların internet istifadəsi ilə bağlı bir çox araşdırma aparılıb və bu araşdırmalar nəticəsində məktəbəqədər uşaqlar tərəfindən internet istifadəsinin artdığı müəyyən edilmişdir. Yenə də eyni araşdırmalarda internet istifadə yaşının 3-6 yaşları arasında cəmləşdiyi təyin olundu. Mütəxəssislərin təklifi internet və uşaqların məktəb yaşı ilə bir araya gəlməsidir. Bu, təxminən 6 yaşa uyğundur.
2. Uşaqlar gündə neçə saat internetdən istifadə etməlidirlər?
Əslində, bu mövzuda fikir ayrılıqları çoxdur. Hər şeydən əvvəl, uşağın internetdə nə vaxt keçirdiyinə diqqət yetirilməlidir. 6 yaşlı bir uşağın sosial media kanallarından istifadə etməsi heç bir halda uyğun deyil. Bununla birlikdə, müxtəlif videolara baxmaq, araşdırmaq və ya oyun oynamaq üçün uşaqların həftədə ən çox 3 gün və 1 saat internet istifadə etməsi məqsədəuyğun sayılır.
3. İnternetin uşaq inkişafına təsiri nədir?
İnternetdə sonsuz bir məzmun yoxdur. İnternetdə videodan məqalələrə, oyunlardan sosial mediaya qədər hər cür məlumat və material tapmaq mümkündür. Beləliklə, internet məzmununu bloklamaq və ya uşaqları uzaqlaşdırmaq həmişə mümkün deyil. Texnologiya əsrində olmağımız və istənilən nəqliyyat vasitəsindən internetə asanlıqla girə bilməyimiz uşaqların hər zaman internetlə iç-içə olmasına səbəb ola bilər. Buna görə uşaqlar və internet sıx bir şəkildə olduqda, həm fiziki, həm də zehni inkişaf problemlərinə səbəb ola bilər. Bunların arasında;

  •  Xarici dünyadan uzaqlaşma,
  •  Dostluq etmək və sosial bacarıqları itirmək;
  •  Yalnız internetdə vaxt keçirtmək;
  •  Təcrid olunma marağı;
  •  Ailədən uzaq durmaq;
  •  Problem həllindən çəkinmə;
  •  Yaşlarına uyğun olmayan şəkillər, səslər və məzmunla qarşılaşdıqda reaksiya verməmək;
  •  İstismar kimi hallar var.
 
Ayrıca göz zəifliyi, bel ağrısı, duruş pozğunluğu kimi fiziki problemlərə tez-tez rast gəlinir.
Bunlardan başqa, internetdə uşaqlar üçün bir çox təhdid var. Bunlardan;
Erotik məzmuna sahib böyüklər üçün saytlar,

·        Söhbət proqramları,
·        Şiddətli və ya seksual videolar,
·        Yenə şiddətli və təhqiramiz oyunlar,
·        Söhbət proqramları vasitəsi ilə uşaqların sadəlövhlüyündən istifadə edən və məlumatlarını şifahi və ya foto və videolar vasitəsilə əldə edən insanlar ən təhlükəlidir. Buna görə də uşağınızı bu ciddi təhlükələrdən xəbərdar etmək və şüurlu olmaq çox vacibdir.
 
4. Uşaqlar üçün təhlükəsiz internet istifadəsini necə təmin etmək olar?
Övladınızı internetdən tamamilə ayıra bilməyəcəksiniz. Bunun əvəzinə, uşaq inkişafı üçün düzgün bir plan qurmaq, başdan bəri interneti düzgün tanıtmaq, uyğun olanı birlikdə qərar vermək daha faydalı olardı.

  •  Hər şeydən əvvəl, hər mövzuda olduğu kimi, bu mövzuda uşağa nümunə olmaq çox vacibdir. Hansı səbəbdən olursa olsun, uşağınızın gözü qarşısında saatlarla internetdən istifadə etməməlisiniz.
  •  İnternetdən istifadəsinə tamamilə mane olmamalısınız. İnterneti təyin etdiyiniz məhdudiyyətlər daxilində istifadə etməyinizə əmin olmalısınız.
  •  İnterneti ev tapşırığı və ya araşdırma üçün istifadə edərsə, ən aydın tədqiqat sözlərindən istifadə etdiyinə əmin olmalı və lazımsız məlumatlardan çəkinməsinə kömək etməlisiniz.
  •  Sərt qaydalar qoymaq əvəzinə, bəzi internet provayderlərinin uşaqların internet istifadəsini məhdudlaşdırmaq, valideyn nəzarəti aparmaq və zərərli veb saytlara girişin qarşısını almaq üçün təklif etdiyi təhlükəsiz internet seçimlərini sınaya bilərsiniz.
  •  Uşağınıza ev, məktəb ünvanı, şəxsi məlumat, telefon nömrəsi kimi məlumatları internetdə paylaşmamaq barədə xəbərdarlıq etməlisiniz.
  •  Birisi ilə söhbət edirsə, ona foto, video və ya audio sənəd paylaşmamağı tövsiyə etməlisiniz.
  •  Zorlama və ya təhdidlə qarşılaşarsa, dərhal bunu bildirməsini söyləməlisiniz.
 
 
 
Mənbə: ilk5il.az
 

0 şərh