Рейтинг
+59.68

Körpəyə qulluq və analıq

37 üzv, 284 topik

Minimal büdcə ilə südartırmaq

Hazırki mürəkkəb iqtisadi durumda analar ailə büdcəsinə yük olmayan südartıran (laktogen) qida haqqında soruşurlar. İlk növbədə xatırlatmağa dəyər ki, əmizdirən analar südlərini artırmaq üçün körpənin döşə qoyulmasını fəallaşdırmalı, ehtiyac olarsa, əlavə süd sağmaq kimi tədbiri də tətbiq etməlidirlər. Aydın məsələdir ki, ana südünü bir neçə saatda artıran “möcüzəvi” bir qida yoxdur amma laktasiyaya müsbət təsir edən, ananın vitamin-mineral və digər vacib qidalandırıcı depolarını artıran qida var. Kiçik büdcə tələb edən lakin kifayət qədər yüksək qidalandırıcı və laktasiya dəstəkləyici tərkiblə zəngin olanlar:

Davamı →

Laktogenik qida nədir?

Laktogenik ərzaqlar dedikdə, süd gətirən qida nəzərdə tutulur. Əslində bu ərzaqların ana südünün artırılmasında vəzifəsi süd gətirmək deyil, südün istehsalı edən orqanizmə dəstək göstərməkdir. Əksər hallarda həmin ərzaqlar əsəb rahatladıcı xassəyə, qidalandırıcılarla zəngin olması səbəbi ilə süd istehsal edən bədənə qidalandırıcılar ehtiyatının tükənməsinə imkan verməməsi ilə əlaqədardır. Əgər ana ailəsinin və xüsusən körpəsinin qeydinə qalmaq niyyətindədirsə, ilk növbədə özünün qeydinə qalmalıdır. Bunun üçün gündəlik işlərdə ən ən vacib olanlara yer verilməli və digər daha az əhəmiyyətli fəaliyyətlər “sonra”-ya saxlanılmalıdır. Analar unutmamalıdırlar ki, köprə daim körpə olaraq qalmayacaq və baş verənlər sadəcə müvəqqəti çətinliklərdir. Analar üçün “ləng rejimdə” olmaq məsləhətdir.

Davamı →

Uşaqla yatağı bölüşmək

Uşaqla birlikdə yatmağın həm ana, həm də körpə üçün faydaları çoxdur
Kütləvi İnformasiya vasitələri uşaqla eyni yataqda yatmağın yanlış olduğunu yaymağa çalışsa da, elmi dəlillər bu iddiaların əksini göstərir. Birlikdə yatmağın ailənin hər bir fərdi üçün bir çox faydaları var. Bu məqalədə uşaqlarınızla birlikdə yatmağın 6 faydasını sizə təqdim edirik:

Davamı →

İştahsız uşaqlara yanaşma

Uşağın sevmədiyi qidaları ona yeməyə məcbur etməyin. Bu yeməkləri müəyyən aralıqlarla yedirməyi sınayın. Uşaqların yemək porsiyalarını böyüklərdə olduğu kimi götürməyin. Mədə ölçüləri kiçik olduğu üçün hətta 7- 10 qaşıqdan sonra doya da bilərlər. Uşaqlarınızı başqa uşaqlarla müqayisə etməyin. Heç vaxt yemək üçün təhdid etməyin və ya qorxuzmayın. Yeməkdən əvvəl uşağa nəsə əlavə qida verməməyə çalışın.

Davamı →

Uşaqlarda özünə inam yaratmağın yolları

Uşaqların inkişafında ailə çox önəmli yer tutur. Bu səbəbdən valideynlər uşaqlarının hər bir ehtiyacını ən yaxşı şəkildə qarşılamalıdır. Lakin bəhs etdiyimiz bu ehtiyaclar uşağınızı təkcə maddi nemətlərlə təmin etməklə məhdudlaşmır, uşağınızın ən önəmli ehtiyacı mənəvi cəhətdən ona verdiyiniz dəstəkdir. Əgər uşağınız yeni bir məktəbə getməyə, ya da heç tanımadığı bir mühitdə yaşamağa başlamışdırsa, hər şeydən çox sizin dəstəyinizə ehtiyac vardır.

Davamı →

Uşaqlarda yüksək hərarətdən yaranan qıcolma

Uşaqlarda yüksək hərarətdən yaranan qıcolma: Bir neçə saniyədən 10 dəqiqəyədək davam edə bilər
Uşaqlarda bədən hərarətinin kəskin qalxması zamanı yaranan qıcolmalar ən çox narahatlıq doğuran hallardan sayılır. Bu, tibbi dildə febril qıcolmalar adlandırılır. Febril qıcolmaların uşaqların təxminən 5 faizində müşahidə olunduğu bildirilir. Məlumatlara görə, əsasən körpəlik dövründə yaranan bu hallar bir çox hallarda

Davamı →

Uşağa yemək yedirərkən diqqətli olun

Uşağa yemək yedirərkən diqqətli olun, körpələrin qida borusuna az midqar qida düşdükdə belə boğulub ölə bilərlər!
Gənc analar mütləq oxusun!
Qida borusuna yad cisim, qida və ya su düşən zaman böyüklər də boğula bilirlər. Amma boğulma tutması zamanı böyüklər vəziyyətdən çıxa bilirlər, uşaqlar isə əksən hallarda boğulub ölürlər.

Davamı →

Dünyaya övlad gətirən anaların arıqlaması üçün məsləhətlər

Xanımlar hamilə olan zaman 12-16 kq, bəzən də daha çox əlavə çəki əldə edirlər. Ancaq övladları dünyaya gələndən sonra bu çəkidən qurtulmaq çətin olur.
Əgər bu sahədə indi bir iş görməsəniz, ola bilsin ki, 20 ilə də belə, arıqlaya bilməyəsiniz.
Onu nəzərə almaq lazımdır ki, arıqlamaq istəyən analar ən azı 9 aydan sonra arıqlamalıdırlar. Ona görə də səbirli olmaq lazımdır. Bunun üçün analara 6 məsləhət veririk.

Davamı →

Körpənin boy və çəki artımları

Yeni doğulan uşaq, 3-4 gün içində  normal şərtlərdə doğum kilosunun 10%-i qədər kilo alır. 28 günlük ilə 12 ay arası olan süd uşaqlığı dövründə, inkişaf və böyümə çox sürətlidir. Doğum çəkisi ümumiyyətlə 2 kilo 500 qram ilə 5 kilo arasındadır. Qız uşaqları oğlan uşaqlarına görə daha aşağı kilolu olurlar.

Davamı →

Rollu oyun nədir?

Rollu oyun uşaqların özlərinə rol təyin etdikləri, həmən rolu mənimsəyib canlandırdıqları bir oyun növüdür. Özünü başqa biri və ya başqa bir şey kimi göstərməkdir. Bu, nağıl qəhrəmanı kimi fərqli biri və ya ana rolu ola bilər. Uşaqlar bəzən real həyatda öz əksini tapmış, bəzən isə öz təxəyyüllərinin məhsulu olan rolları oynayırlar. Hər bir halda, reallığın bütün sərhədlərini qıran, təbii və eyni zamanda vacib oyun növüdür.

Davamı →