Рейтинг
+59.68

Körpəyə qulluq və analıq

37 üzv, 284 topik

Uşaqlarda dil inkişafına dəstək yolları

Uşaqlarda dilin inkişaf mərhələləri fərqlidir, lakin inkişafın bütün mərhələlərində olduğu kimi burada da mütəxəssislər tərəfindən qəbul edilən müəyyən standartlar mövcuddur. Bir valideyn kimi uşağınıza olan töhfəniz çox vacibdir.
Bu yazıda uşaqlarda dil inkişafına dəstək verən oyunlar və yanaşmalar haqqında sizə məlumat verəcəyik.
Gəlin başlayaq!

Davamı →

Övladı ilə münasibət qurarkən anaların yol verdiyi xətalar

Bu gün, memarlığın ən vacib məsələlərindən biri – urbanizasiyanın gətirdiyi və hələ də ən böyük memarların, memarlıq şirkətlərinin həll etməkdə çətinlik çəkdiyi, gözardı edilməyəcək qədər ciddi problemlər haqqında qısa danışacağıq.
Urbanizasiya, əhalinin şəhərlərə toplanması və iqtisadi böyümə ilə paralel olaraq şəhər ərazilərinin inkişafı prosesinə deyilir.

Davamı →

Uşaqlarda yuxu və əqli inkişaf arasında əlaqə

Uzun illərdir davam edən “ Dahi insanlar daha gec yuxulayır” mübahisəsi uşaqlara qədər uzandı. “Ağıllı uşaqlar daha az yatır” ifadəsi valideynlərin bir çoxunun təsəllisidir. Bu fikir doğrudurmu? Ağıl və yuxu arasında belə bir əlaqə varmı? Uşaqlarda ağıl və yuxu arasında əlaqəyə aid verilən suallara cavab axtarıb tapdıq. Yuxu və ağıl arasında mütənasiblik haqqında “ Huffington Post” qəzetində yer alan xəbərə görə, Amerikada gənclər arasında aparılan araşdırmalar ağıllı insanların orta və zəif zəkaya sahib insanlara nəzərən daha gec yuxuya getdiklərini göstərir.

Davamı →

Uşaqlar və televiziya

Məhdud televiziya təması uşaqlar üçün niyə vacibdir? Televiziya mövzusu uşaqlarda necə olmalıdır? Rəqəmsal dövrdə doğulan uşaqların ekrandan tamamilə təcrid olunması düzgündürmü?
Uşaq nə vaxt ekran qarşısında vaxt keçirə bilər?
Əvvəla, rəqəmsallaşdırma və texnologiyanın sürətlə yayıldığı bugünki dünyada uşaqları ekrandan tamamilə uzaqlaşdırmaq əlbəttə ki, mümkün deyil. Onları müasir texnologiyaları yaşamaqdan məhrum etmək də düzgün deyil. Əlbəttə ki, övladınız televizoru nəzarətli bir şəkildə izləyə və ağıllı bir cihazdan istifadə edə bilər. Ancaq burada iki çox vacib detal var: Yaş və müddət.

Davamı →

Uşaqlarda eşitmə itkisinin qarşısını necə almaq olar?

Ümumdünya Səhiyyə Təşkilatının məlumatına görə dünyada 32 milyon uşaqda eşitmə itkisi mövcuddur.
Hər xəstəlikdə olduğu kimi uşaqlarda inkişaf edən eşitmə itkisində də erkən diaqnoz vacib əhəmiyyət daşımaqdadır. Bunun səbəbi isə uşaqların nitq funksiyalarının böyük bir hissəsinin ilk 2 yaşda tamamlanmasıdır.
Bu səbəbdən bu dövrdə təsbit edilə bilməyən eşitmə itkisi uşağın danışma və dil inkişafına mənfi istiqamətdə təsir edir və bərpası çox çətin olan problemlərə gətirib çıxarır.

Davamı →

Uşaqlarda iştahsızlıq

Uşaqlarda müvəqqəti iştahsızlıq tez-tez olur və nadir hallarda narahatlığa səbəb olur. Ancaq çəki itkisi və ya digər xroniki xəstəliklərlə əlaqəli olduqda ola bilər. Uşağınızda davamlı bir iştah itkisi və inkişaf mərhələlərindən geridə qalmasını müşahidə edirsinizsə,həkimə müraciət edin.
Bu yazıda uşaqlarda iştahsızlığın səbəbləri və körpənizin iştahını necə yoluna qaytarmaq barədə danışırıq.

Davamı →

İnternetin uşaq inkişafına təsiri

Bilirsiniz, internet istifadəsi indi həyatımızın hər tərəfindədir və uşaqlar artıq internetdə ciddi vaxt keçirirlər. Əlbəttə ki, internet istifadəsinin böyük faydaları var, lakin vəziyyətin internet asılılığına və hətta virtual dünyada yaşamağa səbəb ola biləcək nəticələri ola bilər. Bu səbəbdən də məqaləmizdə internet və uşaq inkişafı haqqında bilməli olduğunuz şeylərdən danışdıq.Buyurun oxuyun!

Davamı →

Relaktasiya – süd istehsalının yenidən stimullaşdırılması

Adətən ananın bədəni hələ hamilə olarkən laktasiyaya hazır olur və körpənin doğulması prosesi süd istehsalı üçün ananın döşlərinə ötürülən siqnal rolunu daşıyır.
Körpə əmdikcə, süd ifraz olunmağa davam edir. Körpə doğulduqdan dərhal sonra döşə qoyulmasa və ya əmizdirmə qısa müddət sonra dayandırılsa, süd “quruyur”.
Relaktasiya, laktasiya dayandıqdan bir neçə həftə və ya aylar sonra ananın süd ehtiyatını yenidən bərpa etməsi prosesidir. Bu proses səbr və əzm tələb edir, lakin mümkündür. Körpənin əmməsi, süd ifrazını stimullaşdırır. Hətta bəzi analar, övladlığa götürdükləri körpəni əmizdirmək üçün döşlərində süd əmələ gətirməyə nail olublar. Bu, süd istehsalının yenidən stimullaşdırılması adlanır.

Davamı →

Zahılıqda saçların tökülməsi

Adətən hamiləlikdən bir müddət sonra qadınlar saçlarının ifrat şəkildə tökülməyinə görə narahat olurlar. Bu narahatlığa tamamilə bəraət qazandırmaq olar. Daraqda qalan lopa-lopa saçlar istənilən insanı vahiməyə salmağa qadirdir.
Yaranan vəziyyətlə bağlı ən geniş yayılmış fikirlərdən biri əmizdirmənin saçların tökülməsinin səbəbkarı kimi göstərməkdir. Lakin əgər daha diqqətlə araşdırsaq, məlum olacaq ki, zahılıqda saçların tökülməsi bircə gün belə əmizdirməyən qadınlarda da mövcuddur. Demək ki, saçların tökülməyində günahkarı ananın körpəsinin süd ilə əmizdirməsində görmək səhv fikirdir.

Davamı →