Рейтинг
+59.68

Körpəyə qulluq və analıq

37 üzv, 284 topik

Uşaqlar üçün sağlam pəhriz

Uşağınız körpə olmaqdan uşaq olmağa keçdiyi zaman, intensiv fiziki və zehni inkişaf mərhələsi baş verir. Körpənizin əzələləri gücləndikcə, onun beyni yerimək və danışmaq kimi daha inkişaf etmiş fəaliyyətlər yerinə yetirməyə başlayır. Sağlam böyümə və inkişafı təmin etmək üçün, balanslı uşaq pəhrizi vacibdir.
Uşağın qidalanma ehtiyacları sizinkindən fərqlidir
Valideynlər bilməlidilər ki, sağlam uşaq yeməyi üçün onlar uşaqlarının xüsusi qidalanma ehtiyaclarını qarşılamalıdırlar. Bu ailə yeməyi planlaşdırılarkən nəzərə alınmalıdır. Nümunə olaraq:

Davamı →

Uşaqlar nə zaman gəzməyə başlayır

Bir çox valideynlər körpələrinin ilk addımlarını həyatları boyu yadda saxlayırlar, lakin, bu o demək deyil ki, bu mərhələyə çatmaq üçün təzyiq olmalıdır. Rahat olun və bir az həvəsləndirməklə uşağınız özünə məxsus şəkildə inkişaf edəcək.
Uşağın yeriməsinin inkişaf mərhələləri
Uşağın yeriməsi 9-12 aylar arasında başlayır. Gəzməzdən əvvəl, uşağınız bu növbəti mərhələ üçün hazırlıqlar görə bilər. Buna yerdən qalxma, mədəsi üstə yırğalanma, oturma vəziyyətinə gəlmə, yanları üstündə hərəkət etmə və ya yerdə iməkləmə aiddir. İməkləmə özü bir mərhələdir. Bəzi uşaqlar, həmçinin, özlərini qaldıraraq, stolun kənarında tutub gəzməklə və ya valideynlərinin köməyi ilə gəzməyi məşq edirlər.
10-18 aylarına çatdıqda, uşağınız özü yeriməsi üçün kifayət qədər özündən əmin olacaq.

Davamı →

Körpə 7-9 aylığında

Körpənizin hər şeyə marağının artması körpənin artan maraq ilə 7-9 ayında gününüz ancaq onun təhlükədən qorunmasına sərf olunacaq. Onların şəxsiyyət inkişaf etdikcə, onlar yeməklər və oyuncaqlar kimi xoşladıqları şeyləri tələb edəcək və xoşlamadıqlarından imtina edəcəkdir.
Əlavə qidaya keçid
Əlavə qidaya keçid prosesi indi tam olmalıdır. Körpənin qidalanmasına gəldikdə, bir qida körpəyə lazım olan maddələri verə bilməz. Çeşidli yeməklər verməklə, körpəyə lazım olan vitamin və mineralları, eləcə də onların böyüməsi və öyrənməsi üçün lazım olan enerjini təmin edəcəksiniz. İndi yeni dadlar (Körpənizə yeni qidaların verilməsinə dair məsləhətlər bölməsini oxuyun) və bir az qatı, əzilmiş qatışıqlar vermək istəyə bilərsiniz. Onlara bir qaşıq vermək və yeməyi dağıtmalarına imkan verməyə qorxmayın, bütün bunlar öyrənməyə kömək edir.
Davamı →

Uşaqlarda allergiyaya ən çox səbəb olan qidalar

Uşaqlıqdakı qida allergiyası bəzən inkişaf prosesində yox olur, bəzən yetkinlik dövründə də davam edir. Bəs, hansı qidalar allergiyaya daha çox səbəb olur? Qida allergiyası hansı şikayətlərə yol açır? Qida allergiyası  diaqnozu necə qoyulur? Qida allergiyası necə müalicə olunur?
Qida allergiyasında şikayətlər, immunitet sistemimiz qidalardakı zülalları “təhlükə” kimi qəbul etdikdə və anormal reaksiya verdikdə ortaya çıxır. Qida allergiyasının  tez-tez körpəlikdə və uşaqlıqda görülməsinə baxmayaraq, yetkinlik dövründə də ortaya çıxa bilər.

Davamı →

Uşaqlarda əl yuma vərdişini necə və nə zaman yaratmaq lazımdır?

«Uşaqlara əl yumaq vərdişi məktəbdən öncə aşılanmalıdır. Uşaqlar müntəzəm olaraq əl yumaq vərdişinə yiyələnsələr, bu onları qrip, Hepatit A, vərəm və ishal kimi bir çox xəstəliklərdən mühafizə edər».
Bunu pediatr-neonatoloq, uzman həkim Altay Abdullaoğlu açıqlayıb.
Uşaqların əl yumaq vərdişinə yiyələnməyini istəyirsinizsə, ilk olaraq özünüz ona nümunə olmalısınız. Bundan da əhəmiyyətlisi bunu onlar üçün əyləncəli bir hala gətirməlisiniz.

Davamı →

Uşaqları bələməyin

Böyük Britaniya alimləri köpənin ani ölümü sindromu ilə bağlı yeni araşdırma aparıblar.
Körpənin ani ölümü sindromu nadir, lakin çox faciəli fenomendir — tam sağlam uşaq səbəbsiz olaraq qəfildən yuxuda ölür. Bu sindroma yalnız 1 yaşına qədər olan körpələndə rast gəlinir. Oğlanlarda qızlarla müqayisədə ani ölüm sindromuna daha tez-tez rast gəlinir.
Davamı →

Uşaqlarda dırnaq yemə vərdişi

Ömründə bir dəfə də olsun dırnaqlarının «dadına» baxmayan uşaq çətin tapılar.
Dırnaqlar təbii və süniliyindən asılı olmayaraq içində gizlətdiyi bir çox mikroblara görə təhlükə mənbəyi sayılır. Kiçik yaşlı uşaqlar üçün həmin təhlükə daha yüksək olur, çünki daim əli ağzında olan uşaq çox mikrob udur.
Paytaxtdakı 20 nömrəli uşaq poliklinikasının həkim-pediatrı Hafizə Məmmədova bu barədə bildirmişdiki: «Dırnaq yemək vərdişinin 3-4 yaşından tez başlamadığı müəyyən olunub. Bəzi valideynlər uşaqlarda dırnaq yemə vərdişinə o qədər əhəmiyyət verməsələr də, əslində bu, çox ciddi problemdir. Həmin problem nadir hallarda 1 yaşı tamam olmayan uşaqlarda müşahidə olunur.

Davamı →

Evdə uşaqlardan valideynə keçən 5 xəstəlik

Ailədə övladınızdan sizə keçəcək bir sıra xəstəliklər var ki, istər-istəməz onlar qarşısında müdafiəsizsiz. Özü də bu xəstəlikləri uşaq nə qədər ayaqüstü, yüngül keçirirsə, böyüklər daha ağır keçirib yatağa belə düşürlər.
1.Qızılca
Hava-damcı yolu ilə keçir. Əgər evdə uşaq qızılca çıxarıbsa, qapı dəstəyi ilə belə digər ailə üzvlərinə keçə bilər. Qızılca olan uşaq ilk 4 gündə yoluxdurucu təhlükəli olur.
Uşaqlarda qrip kimi başlayır, 10 gün ərzində bədən səpir. Əgər ağırlaşma olmasa və ya uşağın immuniteti mübarizə aparsa, müalicə edilməsə belə, sadəcə yataq rejimində olmaqla qızılca 10 -12 gün ərzində özü keçir. Daha çox südəmər körpələr və 5 yaşa kimi uşaqlar təhlükə altındadır və ağır keçirir.
Davamı →

Uşaqlara vurulan bir neçə peyvənd bir inyeksiya ilə əvəzlənə bilər

ABŞ tədqiqatçılarının inkişaf etdirdyi texnologiya uşaqlara peyvəndlərin bir inyeksiya ilə vurulmasını mümkün edə bilər.Təklif edilən yeni üsulda vaksinlər mikroskopik kapsullarda saxlanılır və ilkin doza boşaldıqdan sonra, növbəti dozalar vaxtaşırı bədənə yeridilir.Bu üsul siçanlar üzərində sınaqdan keçirilib. Araşdırma Science jurnalında təsvir edilib.Tədqiqatçıların təbirincə, yeni üsul bütün dünya boyu pasiyentlərə kömək etməlidir.
Davamı →