Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Qənaət rejimi

Qənaət məsələsində maşın sahiblərini də unutmamaq lazımdır. Belə ki, benzinə qənaət etməyin yolları da var və bu, ekspertlər tərəfindən müəyyənləşdirilib. Araşdırmalara görə, sürücülər bəzi tövsiyələrə əməl etdikdə yanacaq sərfinə 40 faiz qənaət edə bilərlər.

Bəzi sürücülər avtomobilin yanacaq sərfinin yalnız modelindən və texniki göstəricilərindən asılı olaraq artıb-azaldığını düşünürlər. Ustalar deyir ki, sürücülər bəzi qaydalara əməl edərsə yanacağa 40 faizədək qənaət edərlər.
Davamı →

Avtomobildə kəməri düzgün qaydada necə taxmalı?

Düzgün taxılmış təhlükəsizlik kəmərləri qəza zamanı insanın həyati təhlükəsini əhəmiyyətli dərəcədə azaldır. İstər ön, istər arxa oturacaqlarda, istər uzun, istərsə də qısa məsafə qət edilən zaman, şəhər içi və ya şəhər kənarı demədən kəmər taxmaq son dərəcə zəruridir.

Xüsusilə arxa oturacaqda oturanlar kəmərə taxmalıdırlar. Çünki qəza anında sürücü və ön oturacaqda oturanların da həyatlarını təhlükəyə atırlar.
Davamı →

Avtomobil şüşələri ilə bağlı qaydalar

Azərbaycanda avtomobilin şüşələrinin qara olması ilə bağlı məhdudiyyətlər var. Lakin bu məhdudiyyətlərdən sui-istifadə edən sürücü və yol polislərinə də rast gəlmək mümkündür. Yol polisi qara, plyonkalı, pərdəli və ya jalüzlü avtomobil görərsə, nə etməlidir?

Qara şüşələr
İlk olaraq ondan başlayaq ki, bizdə avtomobilin arxa görüntü şüşəsindən savayı bütün şüşələrinə plyonka çəkmək qanunla qadağandır. Və ya praktikada qadağandır. Bəli, AZS122-2004 AZS standardına və ümumiyyətlə tərəfdar çıxdığımız beynalxalq normalara görə, sürücünü görünüş dairəsindən savayı digər şüşələr (sürücünün arxası) nizamlanmalı deyil. Bizdə praktikada arxa şüşəyə plyonka vurduqda belə, sürücü 150 manat miqdarında cərimələnir. Bu məsələnin praktika hissəsidir və uzun müddətdə belə olacaq. Digər bir məsələ isə qara şüşələrlə bağlıdır. Elə həmin AZS 122-2004 standardına əsasən:
Davamı →

Sürücülük vəsiqəsini necə əldə etmək olar?

Sürücü olmaq istəyənləri ən çox maraqlandıran məsələlərdən biri sürücülük vəsiqəsinin necə əldə edilməsidir. Bununla bağlı aşağıdakı əsas məqamlara diqqət yetirmək lazımdır. Beynəlxalq təcrübəyə və ölkəmizin qanunvericiliyinə uyğun olaraq mühərrikinin iş həcmi 50 sm3-dən artıq olan və ya mühərrikinin gücü 4 kVt-dan artıq olan, yaxud hərəkət sürəti 50 km/saat-dan artıq olan bütün mexaniki nəqliyyat vasitələrini, habelə tramvayları idarə etmək üçün sürücülük vəsiqəsi olmalıdır.

Sürücülük vəsiqəsini əldə etmək üçün mütləq imtahan verilməlidir. Motosikleti, müxtəlif növ avtomobilləri (yük avtomobillərini, avtobusları, xüsusi təyinatlı avtomobilləri və s.) idarə etmək hüququ verən sürücülük vəsiqəsini DYP-nin qeydiyyat-imtahan və texniki baxış şöbələrində (bölmələrində) uğurlu imtahan verərək əldə etmək olar.
Davamı →

Eydzi Toyodanın arzusu

Eydzi Toyoda “Toyota Motors” şirkətinin yaradıcılarından biridir. 101 yaşında dünyasını dəyişən bu şəxs öz fəaliyyəti ilə həyatda yalnız pul üçün deyil, dahi ideya uğrunda da zəhmət çəkməyin nə demək olduğunu izah etmişdir.

O öz ömrünün 64 ilini Toyota şirkətinə həsr etmişdir. O burada avtomexanik vəzifəsindən başlamış, öz fəaliyyətini direktorlar şurasının sədri olaraq başa vurmuşdur. Beləliklə də, öz arzusunu reallaşdırmış olmuşdur.

Bütün dövrlərdə yaxşı avtomobilə sahib olmaq bir kişinin cəmiyyətdəki statusunun göstəricisi idi. Hazırda da, şəxsi inkişaf mütəxəssisləri yeni-yeni uğurlara nail olmaq üçün avtomobil almaq və yaxud onu yenisi və daha dəbdəbəlisi ilə əvəz etməyi məsləhət görürlər.
Davamı →

Əvəzedilməz Entso Ferrari

Hazırda dünyanın ən məşhur avtomobil brendlərindən biri olan Ferrari şirkəti öz yaradılışını avtomobil yarışçısı Entso Ferrariyə borcludur. Onun avtomobilləri öz gözəlliyi, rahatlığı və sürəti ilə məşhurdur. Entso öz avtomobillərində Rolls-Royce dəbdəbəsini, “Formula-1” sürətini və klassik idman avtomobilləri gözəlliyini birləşdirib. Ferrari indi də öz möhtəşəmliyini qoruyub saxlayır. Bu əvəzedilməzlik isə bütün güc və pulunu avtomobil yarışlarına sərf edən qəribə italyanlı sayəsində yaranmışdır. O öz avtomobillərini “Scuderia Ferrari” idman cəmiyyətini daha da inkişaf etdirmək üçün buraxırdı.

Çox əzmli insan olan Ferrari öz soyadı kimi parlaq həyat yaşayıb. O 14 avqust 1988-ci ildə 90 illik yubileyini qeyd etdikdən 6 ay sonra dünyasını dəyişir.
Davamı →

Avtomobilin kondisionerinə qulluq

Freonun tipi 
Kondisionerin doldurulması üçün iki tip freon mövcuddur: mineral yağ əsaslı freon və sintetik əsaslı freon. Son illərdə birinci tip freondan istifadə edilmir, çünki o, atmosferin ozon təbəqəsi üçün təhlükəsiz deyil. Bu freonları qarışdırmaq olmaz. Ona görə də kondisioneri doldurarkən əvvəllər hansı tip soyuducu maddədən istifadə edildiyini dəqiq bilmək lazımdır. Hər hansı gözlənilməzlikdən sığortalanmaqdan ötrü müxtəlif freon tipləri üçün müxtəlif tipli doldurma klapanları mövcuddur, amma bəzi ustalar onlara asanlıqla başqa tip soyuducu maddəyə uyğunlaşdırılan dəyişdiricilər taxa bilirlər. Əgər istifadə olunan freonun tipi məlum deyilsə, köhnə soyuducu maddənin qalıqlarını sistemdən kənarlaşdırmaq lazımdır.

Freonun səviyyəsi
Resiverin yaxınlığında (resiver, bir qayda olaraq, radiatorun önündə yerləşir) gözlük olur, onun köməyi ilə freonun səviyyəsini müəyyən etmək olar: əgər gözlükdə qovuqcuqlar görünürsə, bu o deməkdir ki, freonun 20-30%-i işlənib. Əgər orada köpük görünürsə, deməli, freonun 50%-indən çoxu işlənib. Təəssüf ki, bu cür gözlük heç də bütün avtomobil markalarında olmur.
Davamı →

Qarda avtomobili necə idarə etməli?

Avtomobil sürücülərinə idarəetmədə çətinlik yaradan qarlı və buzlu yollar bir çox hallarda qəzaların baş verməsinə səbəb olur. Buz bağlamış yollarda adətən sürücülər əyləc məsafəsinin uzanması səbəbindən yol manevrlərini yerinə yetirə bilmirlər. Nəticə olaraq bu cür hava şəraitində zəncirvari qəzaların durmadan artmasının şahidi oluruq.

Avtoidarəetmə üzrə türkiyəli mütəxəssis Onur Akçayın sürücülər üçün faydalı sayıla biləcək tapşırıqlarını təqdim edirik.
Davamı →

Qışda avtomobillərə necə qulluq etməli?

Qış mövsümünün gəlişi ilə şaxtalı-qarlı hava şəraiti sürücülər üçün müəyyən çətinliklər yaradır. Avtomobilin qış mövsümünə hazırlıqlı olmaması isə həm sürücülərin büdcəsinə təsir edir, həm də yollarda təhlükəli vəziyyətin yaranmasına səbəb olur.

Bunun qarşısını almaq üçün öncədən tədbir görmək daha yaxşı olar. Bəs qış mövsümündə avtomobillərə necə qulluq olunmalıdır? Nələrə diqqət etmək lazımdır? Bu və digər suallara cavab tapmaq üçün paytaxtın avtomobil servis mərkəzlərindən birinə üz tutduq.
Davamı →