Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Avtomobil güzgüsünün tərləməməsi üçün 7 məsləhət

Temperaturun düşməsi, yağışlı və qarlı hava şəraiti, maşının şüşələrinin tərləməsinə səbəb olur.Təhlükəsiz idarəetmənin postulatlarından biri — yolda aydın seçilə bilməkdir.

Bu məsələ xüsusən yağıntı və qaranlıqla əlaqədar, yoldakı vəziyyəti anlamaqda çətinlik yarandığı fəsil aralıqlarında və qışda aktualdır. Sürücülər də əsasən ilin bu vaxtlarında aynaların tərləməsi problemi ilə üzləşirlər.

Aynaların tərləməsinin əsas səbəbi — temperatur fərqidir. Salonda temperatur yüksək olduqda, havadakı su damcıları kondensləşərək soyuq aynalara yığılır. Bu zaman aynaları isitmək və salondakı havanı qurutmaqla bu problemi aradan qaldırmaq olar— adətən bu ikisi eyni vaxtda icra olunur.
Davamı →

Sükan arxasında qorxunu necə dəf edək?

İlk dəfə sükan arxasında əyləşən hər bir kəs qorxu hissi keçirir. Düşünür ki, idarəetməni itirəcək və qəza edəcək. Bir az qorxu yolda daha diqqətli olmağa vadar edir. Lakin qorxu bizə idarəetmədə maneçilik törədirmi? 

Qorxunun yaranma səbəbləri
 Psixoloqlar iddia edir ki, əgər səbəbini aydınlaşdıra bilsək, istənilən qorxunu aradan qaldırmaq olar. Sən şəhər yollarında hərəkət edərkən yolda heç bir işıqfor və yol işarələrini görmürsənsə, o zaman daha təcrübəli sürücülərlə dəfələrlə məşq etməlisən.
Davamı →

Gecə maşın sürənlərə 10 məsləhət

Birinci məsləhət: Faralar haqqında
Əgər avtomobilinizin faraların avtomatik tənzimlənmə sistemi və gövdənin yol üzərində yerləşməsinə nəzarət edən “ağıllı” asması yoxdursa, gecə səfərindən öncə işıqları müstəqil surətdə tənzimləyin. Önünüzdə gedən avtomobilin sürücüsünün ayna ilə arxanı görməsinə mane olmayın. Hər-hansı bir maşının ardınca hərəkət edərkən, faraların uzaq işıqlarını söndürün. Əsil centlmenlər, bu cür hallarda ümumiyyətlə, tənzimləyicini “3”ə nizamlayırlar (daha doğrusu işıq şüalarını minimuma endirirlər).

Davamı →

Parlaq günəş işığında avtomobili necə idarə etməli?

Parlaq günəş işığı həmişə köməkedici rol oynamır, hərdən düşmənə belə çevrilə bilir. Avtomobili idarə edərkən günəş işığı və ya qarşıdan gələn avtomobilin fara işıqları sürücünü kor edə bilər.

Belə hallarda yorğunluq artır və bəzi vacib şeyləri nəzərdən qaçırmaq olar: işıqforun işığını seçə bilməmək, yoldakı çuxuru görməmək, yol nişanını görməmək və s. Statistikaya görə, Böyük Britaniyada parlaq günəş işığının səbəb olduğu qəzaların sayı, 2015-ci ildə ötən ilkinə nisbətən 12 faiz artmışdır, qəzaların böyük əksəriyyəti isə yerli əhəmiyyətli yollarda baş vermişdir.

Xüsusilə işıq sürücülərə yanvar ayının ikinci hissəsindən başlayaraq mane olur, belə ki, yollar qarlı olur, ağacların çətirləri günəş şüalarını keçirir, açıq səma isə şaxtalı və günəşli hava şəraiti vəd edir. Sezon aralıqlarında avtotransportun daha aktiv hərəkəti günəşin qürub və şəfəq vaxtlarına təsadüf edir ki, bu vaxtlarda günəş işıqları xüsusilə təhlükəlidir. Bu cür çətin şərtlərdə ən əsası — görmə qabiliyyətini saxlamaq və görünə bilməkdir.
Davamı →

Sahibini "bahalı" göstərən ucuz avtomobillər

5. 2003 Nissan Murano
Nissan Murano çox gözəl avtomobil modelidir. Böyük SUV, V6 mühərrikə malikdir. Eyni zamanda Murano aerodinamik idman tipli avtomobildir. Beş ulduzlu vuruşma testlərindən keçməyi bacarıb. Dörd ulduzlu rollover test balları ilə ən etibarlı avtomobillərdən sayılır. Azərbaycanda orta qiyməti 7000-8000 manatdır.

Davamı →

Yanacağa necə qənaət etməli?

Benzinin qiymətinin artdığı vaxtlarda ona necə qənaət edilməsi barədə tez-tez düşünürük. Yanacağa qənaət etməyin yolu piyada gəzməkdən keçir. Əlbəttə, bu, bir zarafatdır.

Saz avtomobil qənaətin birinci şərtidir. Yanacağa qənaət etmək üçün avtomobilin hissələrinin yaxşı işlədiyinə daim diqqət etməlisiniz.

İkinci şərt avtomobillərin hava, yanacaq filtrlərini tez-tez yoxlamaqdır. Çirkli filtrlər 4 faiz artıq yanacaq sərfiyyatı deməkdir.

Davamı →

Avtomobil alanlara 8 məsləhət

Yeni avtomobil almağın sevinci alqı-satqı prosesində müştərilərə bəzən məqamları unutdurur. Bu hal daha sonra müştəri ilə avtomobil salonları arasında müəyyən problemlərə səbəb olur. Avtomobil ekspertləri bildirirlər ki, maşın alarkən bir sıra məqamlar var ki, onlara diqqət yetirilməlidir.

Avtomobili baha almamaq üçün məbləğ əvvəlcədən ödənilməlidir
Avtomobil eksperti Eldəniz Cəfərli bildirir ki, fevral ayı ərzində avtomobil almaq məqsədəuyğundur. Çünki yeni avtomobil modelləri adətən yaz aylarından etibarən satışa çıxır. Bu isə o deməkdir ki, yazda gətirilən maşınların qiyməti 5-7% bahalaşacaq. Ekspert hesab edir ki, yeni modelləri daha sərfəli qiymətə almaq istəyənlər sifariş üçün müqavilə bağlanan zaman avtomobilin dəyərini tam olaraq ödəməlidirlər. Məsələn, müştəri avtomobili 40 min manatlıq maşın üçün 1000 manat ödəyib sifariş edir. Məbləğin qalan hissəsini sifarişin yerinə yetirilməsindən sonraya saxlayır.
Davamı →

Üstünlük nişanları

Ölkəmizdə tətbiq olunan yol nişanlarının 2-ci qrupu üstünlük nişanlarıdır. Üstünlük nişanları nizamlanmayan yolayrıclarını, hərəkət hissələrinin kəsişmə yerlərini və yolun daralan yerlərini keçmə növbəliyini müəyyən edir. Bu nişanlar svetofor işləmədiyi təqdirdə keçmə növbəliliyini müəyyən etmək məqsədi ilə svetofor obyekti olan yolayrıclarına da quraşdırılır.

Lakin hər bir sürücü bilməlidir ki, üstünlük nişanları, svetofor siqnalları və nizamlayıcının siqnalları bir-birinin alternatividir. Ona görə də keçmə növbəliliyini müəyyən edən digər iki vasitədən – nizamlayıcının siqnallarından və ya svetoforun siqnallarından hər hansı biri olduqda, yəni yolayrıcı və ya hərəkət hissəsinin kəsişməsi, yaxud yolun dar sahəsi nizamlayıcı tərəfindən və ya svetoforla tənzimləndikdə üstünlük nişanları nəzərə alınmır. Bu barədə birbaşa norma «Yol hərəkəti haqqında» Konvensiyanın 5-ci maddəsinin 2-ci bəndində nəzərdə tutulub. Başqa sözlə, normal rejimdə işləyən svetofor və ya hərəkəti tənzimləyən nizamlayıcı (polis işçisi) varsa, üstünlük nişanları qüvvədə deyil.
Davamı →

Avtomobillər haqda maraqlı məlumatlar

Bir düşünək, bu gün avtomobillər olmadan yaşaya bilərikmi? Əlbəttə ki, yox! Çünki onlar həyatımızın tərkib hissəsinə çevriliblər. Müasir insanın bir növ köməkçisinə çevrilmiş avtomobillərin də maraqlı tarixi və inkişaf mərhələsi olub.

Elə bu “köməkçi” haqqında bilməyimiz lazım olan bəzi maraqlı faktlar da var:
İlk avtomobillərdə dairəvi sükan olmayıb – sürücülər avtomobili rıçaqın köməyi ilə idarə edib.* Təhlükəsizlik yastığının sürəti bir saniyədə 5000 km/saata çatır. Təhlükəsizlik yastıqları elə hazırlanıb ki, toqquşmadan sonra 40 millisaniyə ərzində açılırlar.

Ferrari bir gündə 14 avtomobil istehsal edir. Beləliklə, hər gün 14 Ferrari superkarı işıq üzü görür!

Tata Nano dünyada ən ucuz avtomobildir. 2500 ABŞ dollarına.
Davamı →

Avtomobil sürməyə yeni başlayanlara məsləhətlər

Hər gün yüzlərlə insan sürücülük vəsiqəsi alır və öz avtomobilinin sükanı arxasına keçəcəyi və yol hərəkətinin tam hüquqlu iştirakçısına çevriləcəyi anı həyəcanla gözləyir. Amma avtomobil məktəbindəki təlim gələcək sürücülər üçün zəruri olan biliklərin yalnız kiçik bir hissəsini verir.

 Avtomobil həvəskarının əsl avtomobil sürücüsü olması və sükan arxasında özünü inamlı hiss etməsi üçün o, bilavasitə yolda hərəkət zamanı çox şeylər öyrənməlidir. Bu məqalədə biz avtomobil sürməyə yeni başlayan sürücülərin işini bir qədər asanlaşdırmaq üçün onlara avtomobilin idarə olunması ilə bağlı bir neçə məsləhət verəcəyik.
Davamı →