Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Paris Hiltonun avtomobil kolleksiyası

Məşhur ulduz Paris Hilton ən bahalı və dəbli maşınların kolleksiyasını toplayır. Müğənni diqqətçəkən rənglərə xüsusilə önəm verir.

“Bentley Continental GT”, 280 min dollarlıq qırmızı «Ferrari», 375 min dollarlıq sarı rəngli “Lexus”, “Range Rover” onun kolleksiyasına daxil olan ən sevimli avtomobilləridir.


Ardı →

Audi R8 Spyder

Almaniyanın Regula Tuning atelyesi Audi avtomobilinin R8 Spyder modelinə yeni görünüş verib. Onlar avtomobilin aerodinamik elementlerini karbondan ederek, maşını yüngülləşdiriblər. R8 Spyder 10 silindrli 5.2 litrlik FSI, 525 at güclü mühərrik təchiz olunur.

Ardı →

Porsche 911 Turbo yeni dizaynda

Essen Motor Show sərgisində TechArt şirkəti Porsche 911 Turbo tuning versiyasını təqdim etməyi planlaşdırır. Qeyd edək ki, hətta tuningsız bu avtomobil çox gözəldi.

TechArt avtomobilin kütləsini azaldmaq üçün karbon materiallardan istifadə edib. Bu versiyaya yeni ön və arxa bamperlər, arxa spoiler daxildir. Eləcə də yeni 20 və 21 düymlik disklər quraşdırılmışdı. Yeni sükan isə sürət keçirən yarpaqlıqlarla təchiz olunub.

Avtomobil hələlik alıcılar üçün 3.8 litrlik 520 at güclü bir mühərriklə təklif olunur.


Ardı →

Los Ancelesdə Avtomobil sərgisi.

İlk dəfə 1907-ci ildə keçirilən Los Anceles Avtomoli sergisi bu il 106 yaşını qeyd edərel sərgisinə başlayıb. Bu ilki sərgidə 56 yeni avtomobil modeli təqdim edilib, 22 modelin isə dünya premyerası reallaşıb.

Yeni modellər arasında «Porcshe Macan»,  «Jaguar F-Type Coupe»,  «BMW 4» yer alıb. Diqqət çəkən maşınlar arasında  «Ford SUV» «Edge», «Honda FCEV», «Subaru Impreza WRX», yeni MINI, «Mercedes»in «AMG Vision Gran Tourismo» adlarını qeyd etmək olar.

1.


Ardı →

Milyonların qəlbini fəht edən yeni BMW GT

Alman hetçbeki “BMW 3-Series GT”   Yaponiyanın  “3D Design”  şirkətinin hazırlandığı yeni staylinq-paket alıb. Seriyalı avtomobil ban aksessuarları dəstinin və böyük diametrli təkər disklərinin sayəsində daha təcavüzkar və idmansayağı xarici görünüşlü olub.

Bundan əlavə tünerlər daxil bəzəkdə də fərdiləşdirmə xidmətlərini təklif edirlər. Bunun üçün dəbli dekor elementlərindən istifadə ediləcək. Tüninq-paketin təqdimatı ayın sonunda Tokio motorşousunda keçiriləcək.

“3D Design” dizaynerləri “BMW 3-Series GT”-nin banı üçün qabaq bamperin aşağı dodağını, yan ətəklər, arxa bamperin diffuzorunu və damın sonunda spoyler düzəldiblər.

Qara radiator barmaqlığı, hava çıxıntılarının qara əlavələri və tündləşdirilmiş şüşələr də hetçbekin idman xarakterini vurğulayırlar. Beşmilli təkər diskləri, əyləc sistemini göy supportları, aşağı salınmış asılqan və qaz buraxma sisteminin dörd dairəvi boruları avtomobilin fərdiləşdirilməsində heç də sonuncu rolu ifa etməyiblər.


Ardı →

Lamborghini Veneno

İnternetdə Lamborghinidən təzə superkarın fotoları yayılıb. Bu öz dizaynı ilə göz qamaşdıran rodster  Lamborghini Veneno-du. Dünya üzrə cəmi üç rodster istehsal ediləcək. Qiyməti isə nə az nə çox $5,3 milyon olacağı təxmin edilir.

Ardı →

Tanış olun: Jaguar F-Type R Coupe

 Los-Anceles avtosalonu açılışı ərəfəsində Jaguar şirkəti «kupe» kuzovunda yığcam sportkar F-Type təqdim etdi. Yeni modelin top versiyası 550 at gücü və 680 Nm fırlanma anı hasil edən mexaniki sıxıcı kompressorlu beş litrlik V8 mühərriklə təchiz edilib. Jaguar F-Type R Coupe 4,2 saniyə ərzində sürətini sıfırdan saatda yüz kilometrə qədər artıra bilir. Onun maksimal surəti saatda 300 kilometr həddində elektron məhdudlaşdırılıb. Kupenin bütün modifikasiyaları arxa ötürməlidir. Mühərrik səkkiz pilləli avtomat ötürücü qutu ilə cütlükdə işləyir.


Ardı →

Nissan Qaşqai 2014

Nissan tam olaraq Qaşqai 2014 təqdim etdi. Nissan marketoloqlarının şuarlarına əsasən yeni Qaşqai heç də «Müasir tarixin ən mühüm avtomobili Nissan», «sıfırdan yaradılmış» və «yeni standartlar müəyyən edəcək » bir avtomobil deyil.

Yeni Qaşqai 2014 Nissan-ın Renault ilə birgə inkişaf etdirilən CMF platformasında inşa edilmişdir. Yeni avtomobilin çəkisi 40 kq azalıb. Active Menfez Shutter sistemilə təhçiz olunan radiator barmaqlığı 30 km/s sürəti aşdıqdan sora avtomatik olaraq bağlanır. Qaşqai 2014 7 düymlük sensor ekran və yeni Nissan Connect sistemilə təhciz olunub.

Motorlar :

1.2 litrlik DIG -T (116 a.g ) və fırlanma anı 190 Nm

1,6 litr həcmli DIG -T (150 a.g ) və fırlanma anı 240 Nm

1,5 litrlik DCI (110 a.g )

1,6 litr həcmli DCI (131 a.g )


Ardı →

Məşhurlar və maşınları

 Dünyanı ən məşhur futbol ulduzlarının maşına marağını hər kəs bilir. Bəs ən bahalı maşın kimindir bilirsiniz? Buda dünyanın ən bahalı maşınlara sahib oyunçularının onluğu.                                                                                       10. Nani — Lamborghini — 161.000 euro 
Ardı →