Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

Seks üçün ən yaxşı avtomobil

Kanadanın tanınmış “The Globe&Mail” jurnalı seks üçün ən əlverişli şəraitə malik olan avtomobillərin siyahısını dərc edib.
Jurnalın müəllifi Endryu Klark mikroavtobuslar və eləcə də, 60-cı illərin böyük oturacağa malik universal avtomobillərini sekslə məşğul olmaq üçün ən əlverişli yer hesab edir. İndiki avtomobillərin böyük əksəriyyətinin salonu kiçik və dar olduğu üçün, bu məşğuliyyət üçün münasib hesab olunmur.
Davamı →

Benzinlərin xüsusiyyəti

Benzinlərin əsas istismar xüsusiyyəti detonasiyaya qarşı davamlılığıdır. Detonasiya – avtomobilin işlətdiyi yanacağın çox tez (partlayışa bənzər) yanması və yanma kamerasında zərbə dalğalarının əmələ gəlməsi prosesidir. Detonasiya porşenlərin və çıxış klapanlarının yanıb korlanmasına səbəb olur. Detonasiyanın üzə çıxan əlamətləri bunlardır: metalın özünəməxsus taqqıltı səsinin və vibrasiya, işlənmiş qazların qara rəngi (qara tüstü), mühərrikin qeyri-sabit işləməsi.
Detonasiyanın əsas əlaməti mühərrikdən sərt cingiltili taqqıltı səsinin gəlməsidir, həmin səslər sürücünün yerindən yaxşı eşidilir. Bir çox sürücülər düşünürlər ki, bunlar porşenlərin çıxardığı səslərdir. Əslində isə bu səslərin mənbəyi detonasiya (zərbə) dalğasının təsiri nəticəsində yaranan mühərrikin detallarının vibrasiyasıdır.
Ardı →

Qadın sükan arxasında

Günümüzdə qadınları sükan arxasında görmək adi hal alıb. Lakin 100 il bundan əvvəl yəqin ki, bu heç kimin ağlına gəlməzdi. Lakin avtomobilin ixtirasından sonra qadınların ona maraq göstərməsi heç də uzun müddət tələb etmədi. Bu istiqamətdə atılan ilk addımlardan sonra qadınların bu məsələdə iştirakı vacib hal aldı. Hətta avtomobillə bağlı bəzi ixtiralarda qadınların da böyük rolu olmuşdur.
Nikolaus Avqust Ottonun kəşfindən sonra uzun müddət mühərriklərin təkmilləşdirilməsi ilə məşğul olmuşlar. Bu dövr ərzində qadınlar avtomobil tarixinə öz adlarını yazmağa başlamışlar. Əgər xanımı olmasaydı, yəqin ki,  mühəndis Karl Benz benzinlə işləyən  avtomobili ixtira etməzdi.
Hər şey Berta Benzin öz uşaqları ilə həyat yoldaşının avtomobilində qonşu şəhərə səyahəti ilə başladı. Bəzi çətinlikləri nəzərə almasaq bu səyahət çox maraqlı keçdi. Çünki o zaman yanacaq yalnız apteklərdə və kerosin dükanlarında satılırdı.
Ardı →

Şinlər

Satışda yeni və bir qədər köhnə, kameralı və kamerasız, radial və diaqonal, çıxıntılı və akvaprofilli şinlər vardır. Avtomobilin “ayaqqabılarının” necə olmasından onun yolda davamlılığı, hərəkətin komfortluğu və sizin təhlükəsizliyiniz çox asılıdır. Buna görə də şinləri seçərkən onlar haqqında ən azı zəruri informasiyaya malik olmaq faydalı olar.
Konstruksiyalarına görə şinlər kameralı və kamerasız şinlərə bölünür. Kameralı şinlərin dövrü keçmişdə qalmışdır. Həm də kameralı şinlər taxılmış təkərlərdə şinomontajda əlavə çətinliklər yaranır, onlar deşilmələrə qarşı çox həssasdırlar.
Ardı →

Avtomobil satıram. Nə etməli?

Avtomobili olmayanlar onu almağa, avtomobili olanlar isə onu satmağa çalışırlar. Bu məlum fikirdə yüz faiz də olmasa, hər halda müəyyən qədər həqiqət var. Əgər avtomobilinizi satmaq istəyirsinizsə, onda nə etməlisiniz?

Alıcını seçərkən…

Əlbəttə, ilk növbədə öz niyyətiniz barədə potensial alıcılara məlumat verməyiniz gərəkdir. Ən sadə variant bu barədə dostlarınıza, qohumlarınıza və işdəki həmkarlarınıza deməkdir. Lakin yaxınlarınıza avtomobil satmağa dəyərmi – bu heç də sadə sual deyil.
Birincisi, onlar nədənsə əmindirlər ki, siz dostluq münasibətləri xətrinə ilkin qiymətin, az qala, əlli faizini onlara güzəşt edəcəksiniz. İkincisi, satışdan sonra “xoşbəxt alıcılar” iradlar irəli sürməyə başlayacaqlar: avtomobilin burası sınıb, orası işləmir. Odur ki, əvvəlcədən şərt qoyun ki, sonradan iradları qəbul etməyəcəksiniz.

Ödənişin sərtləri
Daha bir məsləhət: avtomobili heç vaxt möhlətli ödəmə şərti ilə satmayın. Siz pulunuzu tələb etdikdə avtomobilin yeni sahibləri onlara yararsız, daim sınaraq xarab olan avtomobil satdığınızı bildirəcəklər. Siz haqlı olaraq hirslənəcəksiniz… Sonrakı hadisələri təsvir etməyəcəyik, çünki onlar satış prosesinə aid deyil.
Avtomobil kənar şəxslərə təklif olunursa, möhlət barədə söhbət belə gedə bilməz.  

Təmizliyin faydası… və ziyanı
Təcrübə göstərir ki, təmiz, parıldayan avtomobillər bazarda insanların diqqətini daha tez cəlb edir. Buna görə də kuzovun polirolla işlənilməsi yaxşı olardı. Əgər avtomobilin səthində kələ-kötür yerlər varsa, onda bunu etmək məsləhət deyil, çünki parıltının işığında həmin yerlər daha aydın nəzərə çarpır, kuzov parıldamırsa və tozludursa, onlar o qədər də gözə çarpmır. Alıcıları asfaltdakı ləkələr də qorxudur. Ola bilər ki, həmin ləkələr sizin avtomobilinki deyil, yaxud sizin avtomobilinki olsa belə, bu, heç də ciddi təmir tələb edən nasazlıq deyil, amma buna baxmayaraq, yenə də çalışın ki, avtomobilinizin olduğu yerdə asfaltda ləkələr olmasın. Avtomobilinizi saxlamaq üçün münasib yer seçin.

Alternativ üsullar
Avtomobilin satışı barədə qəzetdə və İnternetdə məlumat vermək olar. Bir qayda olaraq, İnternedəki elanlar ilk növbədə qeyri-adi və ya bahalı avtomobil almaq istəyənlərin diqqətini daha tez cəlb edir. Ekzotik, köhnə, ölkəmiz üçün nadir olan markalar, habelə ölkə avtomobillərinin “lüks” variantları daha çox uğur qazanmaq şansına malikdir. Artıq göründüyü kimi, avtomobil satışında İnternet getdikcə demokratikləşir.
Böyük şəhərlərdə avtomobillər elanlar üzrə ixtisaslaşan qəzetlər vasitəsilə daha yaxşı satılır. Lakin avtomobilinizə görə kifayət qədər böyük məbləğə ümid bəsləyirsinizsə, pullu reklam verməyiniz məsləhətdir. Bu, sizin şanslarınızı daha da artırar.

Alıcı ilə ilk ünsiyyət
Fərz edək ki, siz görüş barəsində razılığa gəlmisiniz. Ciddi müştəri avtomobili görmədən telefonda onun qiymətini aşağı salmağa cəhd etməz. Əgər sizə qəribə alış şərtləri, məsələn, avtomobili hansısa əşya ilə dəyişdirmək, avtomobildə nasazlıq aşkar edildikdə onu geri qaytarmaq və s. kimi şərtlər təklif edirlərsə, o halda söhbəti dərhal bitirmək lazımdır.  

Texniki baxış və sənədləşmə

Alıcı xahiş edə bilər ki, avtomobilin diaqnostikası üçün onunla texniki xidmət stansiyasına gedəsiniz. Stansiyada diaqnostikanın haqqını alıcı ödəyir, çünki bu onun təşəbbüsüdür.
Bir qayda olaraq, alıcılar qiyməti bir qədər aşağı saldırır, satıcılar isə bir qədər güzəştə gedirlər. Əgər qiymət barədə razılığa gəlmisinizsə, yaxşı olar ki, əqdi müvafiq qaydada rəsmiləşdirəsiniz və “kağızları” qoruyub saxlayasınız. Əqddən məhkəməyə 3 il ərzində şikayət vermək olar. Hər şey qanun əsasında rəsmiləşdirilibsə, məhkəmə sizin tərəfinizdə olacaqdır.
Digər bir halda satıcı alıcıya etibarnamə verir. Formal qaydada o, avtomobilin mülkiyyətçisi olaraq qalır və avtomobili ona istənilən vaxt qaytarıb ödənilmiş pulu geri tələb etmək olar. Amma bu, nəzəri mülahizədir, praktikada isə digər xoşagəlməz hallar baş verə bilər.
Çox vaxt elə hallar olur ki, etibarnamə üzrə satılmış avtomobilin sürücüsü piyadanı vuraraq gizlənir. Avtomobilin nömrəsi şahidlərin yadında qalır və siz polis bölməsinə gətirilirsiniz. İndi sübut edin ki, sükan arxasında başqa şəxs olub! Belə hallarla rastlaşmamaq üçün əlavə xərclərin çəkilməsinə rəğmən, avtomobilinizi satmaq qərarına gəldikdə, onu DYP-nin qeydiyyatından çıxarmaq məsləhətdir.
Yəqin ki, etibarnamə üzrə satışla bağlı yuxarıdakı nümunə kifayətdir, hərçənd ki, digər ibrətamiz əhvalatlar da danışmaq olar.

Barter edərkən…
Daha bir variant: siz avtomobilinizi təhvil verirsiniz və özünüzə yeni (yaxud işlənmiş) avtomobil alarkən onun dəyəri nəzərə alınır. Belə mübadilənin çatışmayan cəhəti sizin avtomobilinizin çox aşağı qiymətə alınmasıdır.

Pulu alarkən…
Satış prosesində olduqca mühüm məqam pulun alındığı məqamdır. Pullar hesablanarkən gözünüzü onlardan çəkməyin və aldığınız pul dəstini heç vaxt geri verməyin (hətta alıcı bunun üçün tutarlı bəhanə gətirsə belə). Yaxşı olar ki, dostlarınızdan kimsə yanınızda olsun.

Avtomobil həvəskarlarının diqqətinə:
Changan Azerbaijan müştərilərinə müasir və təhlükəsiz avtomobilləri güzəştli şərtlərlə təklif edir. Siz də, keçirilən kampaniyalardan faydalanın.


Davamı →

Benzinə qatılan əlavələr

Hazırda şəhərimizdə bir çox şirkət benzinə qatmaq üçün müxtəlif əlavələr təklif edir. Keyfiyyətsiz avtomobil benzini mühərrikin işinə mənfi təsir göstərə, habelə karbüratorun, filtrin, forsunkanın və s. yolunu tuta bilər. Belə benzindən istifadənin mənfi nəticələrindən yaxa qurtarmaq üçün ehtiyat hissələri satılan mağazalardan yanacağa qatılan müxtəlif əlavələr almaq və yanacağa əlavə etmək olar.

Ardı →

FİAT

Fiat (Fabrica Italiana Automobili Torino) İtaliyanın nəhəng avtomobil korporasiyasıdır. O, minik, idman və yük avtomobilləri istehsal edir. Habelə müxtəlif sənaye və kənd təsərrüfatı texnikası da hazırlayır. Korporasiya həmçinin aerokosmik məhsullar istehsal edən müəssisənin sahibidir. Korporasiyanın qərargahı Turin şəhərindədir.
Fiat kompaniyası 1899-cu ildə sərmayəçilər qrupu tərəfindən quruldu (onların arasında Covanni Anyelli (Giovanni Agnelli) də vardı) və Renault-un lisenziyası əsasında De Dion mühərrikləri quraşdırılmış avtomobillərin yığımına başladı. Anyelli dərhal istehsalın təşkilinə öz sosialist ideallarını, yəni sahibkarlarla fəhlələr arasında əməkdaşlığın mümkünlüyü ideyasını gətirdi.
1903-cü ildə İtaliyada xaricdən idxal olunan polad üçün tariflər ləğv olundu ki, bu da istehsalın sürətlə genişlənməsinə səbəb oldu: orijinal minik avtomobilləri – taksilər, eləcə də yük maşınları və avtobuslar buraxıldı, təyyarə və gəmilər üçün mühərriklərin istehsalına başlandı.
Ardı →

Porsche

3 sentyabr 1875-ci ildə Bohemiyada Maffersdorf deyilən yerdə (indiki Vratislavitse) hazırkı qüdrətli şirkətin gələcək yaradıcısı Ferdinand Porşe (Ferdinand Porsche) anadan oldu. Təhsil aldıqdan sonra Ferdinand ailə biznesini davam etdirərək su xətlərinin çəkilməsində atasına kömək etməyə başladı.
1898-ci ildə gənc mühəndis Jacob Lohner şirkətində işə girdi. Burada o, Lohner-Porsche Electric Car elektromobilini hazırladı. 1906-cı ildə Porşe digər firmanın – Austro-Daimler-in əməkdaşı oldu. Sonra isə firmaya rəhbərlik etməyə başladı. Amma Ferdinand öz qarşısında böyük hədəflər qoymuşdu və tezliklə Ştutqarta (Almaniya) köçdü. Orada Porşe öz mühəndis ofisini açdı və Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG şirkətini təsis etdi.
Ardı →

Cadillac

Cadillac adını yeni avtomobil şirkəti üçün Henri Liland (Henry Leland) (1843 — 1932) təklif edib. O, gənc yaşlarında silah zavodlarında mühəndis işləmiş, 19-cu əsrin sonunda isə “Leland and Faulconer” firmasını qurmuşdu. Həmin firma sənaye mühərriklərinin istehsalı ilə məşğul olurdu, onun istehsal etdiyi mühərriklər keyfiyyəti və etibarlılığı ilə məşhur idi. Amma hər halda Cadillac şirkətinin təməlinin qoyulması Lilandın deyil, Henri Fordun (Henry Ford) adı ilə bağlıdır.
Məlumdur ki, avtomobil markalarının çoxu onların təsisçilərinin adı ilə adlandırılır. Lakin məşhur Cadillac brendinə gəldikdə, burada məsələ başqa cürdür. Bu marka fransız Antuan de la Mot Kadillakın (Antoine de la Mothe Cadillac) şərəfinə belə adlandırılıb. O, 1701-ci ildə ucqar Amerika meşələrində Vil d’Etrua (Ville d’Etroit) şəhərciyini salındı. İki yüz il ərzində bu kiçik şəhərcik Amerika avtomobil sənayesinin mərkəzinə çevrildi. İndi həmin şəhərcik nəhəng bir şəhərdir və Detroyt adlanır.
Ardı →

AUDİ

1909-cu ilin əvvəllərində Avqust Horh ilk “Horch-Werke” zavodları ilə müəlliflik hüququ uğrunda mübahisədən sonra ikinci avtomobil zavodunun adını dəyişərək “Audi Automobil-Werke” qoydu. 1910-cu ilin ortalarında satış bazarına onun ilk avtomobili Audi çıxarıldı. Bu avtomobil 2.6 litlik, dörd silindrli, 22 at gücündə olan mühərrikə malik idi. 1920-ci ildə “Audi Automobil- Werke AG” yeni ticarət markasını, yəni “Audi”ni təqdim etdi.
Lyusian Bernhard quyruqlu naxışla bəzədilmiş Audi emblemini o dövrdə dəbdə olan işgüzar üsluba uyğun dəyişdi. Bundan belə Audi avtomobillərinin radiatorlarını yeni emblem (dairə içərisində göy fonda qızılı hərflər) bəzəyirdi. 1965-ci ildə müharibədən sonrakı ilk Audi markalı avtomobillər bazara məhz ticarət markalı nişanı ön qanadın sağ, kuzovun arxa hissəsində yerləşdirilərək çıxarıldı.
“NSU”nun istehsal xəttindən buraxılışı ilə əlaqədar olaraq, 1977-ci ildə Audi markasının firma loqotipi kimi şrift nişanı qırmızı-qəhvəyi dairə içərisində buraxılmağa başladı.
Ardı →