Рейтинг
+16.72

Avtomobil dünyası

26 üzv, 171 topik

İlin ən yaxşı avtomobilləri

“Playboy” jurnalı 2014-cü ilin ən yaxşı 13 avtomobilini müəyyənləşdirib.

Jurnal «İlin avtomobili» nominasiyasında birinciliyə «Jaguar»ın «F-Type» modelini layiq görüb. «F-Type» istər görünüş, istərsə də işləmə mexanizminə görə mütəxəssislərdən yüksək qiymət alıb.


Siyahıda müxtəlif kateqoriyalar üzrə əsas və 2-ci dərəcəli qaliblər bunlardır:

İdman avtomobilləri
Əsas qalib: Chevrolet Corvette Stingray (2014)
Qaliblər: Aston Martin (2015), SRT Viper (2014), Porsche Cayman (2014)
Sedanlar
Əsas qalib: Mercedes-Benz CLA250 (2014)
Qaliblər: Cadillac CTS (2014), Audi RS 7 (2014), Mazda 3 (2014)
Ekoloji avtomobillər
Əsas qalib: Honda Accord Hybrid (2014)
Qaliblər: BMW i3 (2014), Tesla Model S (2014), Chevrolet Cruze Diesel (2014)
Krossoverlər
Əsas qalib: Land Rover Range Rover Sport (2014)
Qaliblər: BMW X5 (2014), Subaru Forester (2014)

Avtomobil həvəskarlarının diqqətinə:
Changan barter şərtlərindən yararlandığınız zaman 1 illik servis sizə ödənişsiz təklif olunur.


Davamı →

İtaliyanın milli sərvəti “Ferrari” avtomobilləri

İtaliyanın milli sərvəti hesab edilən “Ferrari” avtomobilləri İtaliyanın şimalında yerləşən Maranello şəhərində böyük bir zavodda istehsal edilib yığılır. Sözü gedən zavod Ferrarinin tam imicinə uyğundur. Belə ki, həmin zavod təxminən 5 futbol stadionu ölçüsündədir, həmçinin zavodun özünün 3 kmuzunluqda sınaq trassı vardır. Zavod hərbiləşdirilmiş təhlükəsizlik xidməti tərəfindən mühafizə edilir.


Ardı →

Jaguar E-Type 1964

Ceyson Len – 1964-ci il buraxılışı olan Jaguar E-Type avtomobilinin sahibidi. Ceysonun Jaguar-a qarşı sevgisi kollecdəki professor sayəsində oyandı, hansı ki, özü Britaniyalı avtomobilinə dəlicəsinə vurulmuşdu. Ceyson bütün vaxtını avtomobilinə ayırır. O, köhnə Jaguar-ı güclü və aqressiv idman avtomobilə çevirmək istəyir.

Ardı →

Jaguar XE


Cenevrə avtosalonu Britaniyanın Jaguar şirkətinin gələcək planlarını bölüşmək üçün yaxşı fürsət olub. Şirkətin rəsmi açıqlamalarına görə, tezliklə Jaguar modellərinə yeni kompakt XE sedanı əlavə olunacaq.


Ardı →

Yaponiya kimi ölkə texnikanı bizdən alır

70-ci illərdə Yaponiya SSRİ ilə kütləvi şəkildə traktorların, buldozerlərin və digər ağır tonnajlı maşınların idxalı barədə razılığa gəlir. Bir müddət bu prosses davam edir və Sovet hakimiyyəti bu məsələni böyük çapda reklam edərək aləmə car çəkir: «Qüdrətli SSRİ o qədər inkişaf edib ki, Yaponiya kimi ölkə texnikanı bizdən alır».

Amma üstündən bir neçə il keçdikdən sonra məlum olur ki, sən demə Yaponiya bu ağır tonnajlı dəmir yığınını alıb əridir və yenidən əsl yapon keyfiyyətli maşınlar istehsal edir. Yəni Sovet maşınlarını bir növ xammal kimi alırmışlar. Bu biyabırçılıqdan sonra SSRİ Yaponiyaya maşın ixracını dayandırdı.




Davamı →

Dünyanın 5 ən bahalı maşınları

«Forbes” jurnalı bu dəfə dünyanın ən bahalı avtomobillərinin siyahısını təqdim edib. Bu siyahıda olan avtomobillərin qiyməti o  qədər yüksəkdir ki, bir çoxlarımız bahalı hesab etdiyimiz „Rolls-Royce”  bu sırada sonuncu yeri tutub. İndi isə sizə həmin siyahını təqdim  edirik. 

1. Bugatti Veyron Super Sport – Qiyməti: $2.6 Milyon Ən bahalı avtomobillər sırasında liderlik edən Bugatti Veyron Super Sport  haqqında təkcə onu demək kifayətdir ki, o yalnız qiyməti ilə deyil, həm  də öz sürəti ilə Guinness rekordlar kitabına girməyi bacarıb. Eləcə də  bu avtomobil öz rahatlığı və elementlərinin bahalılığı ilə seçilir.


Ardı →

Yeni KIA K900

Kia Los Ancles avto-sərgisində K900 lüks sedanını nümayiş etdi. Kia bu avtomobili seqmentin böyük oyunçularılə (S- Class, 7 -Series, A8) rəqiblik etmək üçün istehsal olunub. K900 Hyundai Equus-un bazasında qurulub.

K900 3.8 litrlik, 315 at güclü V6 və ya 5.0 litrlik, 426 at güclü V8 ilə təchiz olunur. Hər iki versiya yeni 8 pilləli sürət qutusuna sahibdi.

6 silindirli versiya 18 düymlük yüngül alüminium disklərlə, 8 silindirli versiya isə 19 düymlük disklərlə təchiz olunur. Eləcə də yeni K900 LEXİCON audio sisteminə sahibdi.


Ardı →

Audi S1 Sportback

Almaniyanın Audi şirkətinin S seriyasından olan Audi S1 və S1 Sportback modelləri rahatlığı sevənlər üçün nəzərdə tutulub. Avtomobillərin rəsmi təqdimatı martın əvvəlində Cenevrə avtosalonunda baş tutacaq.


Ardı →

Dünyanın ən sürətli avtomobili

Hennessey Venom GT avtomobili 435,31 km/saat sürət yığaraq, “Ginnesin Rekordlar Kitabı”na daxil olub. Rekord Kennedi adına Kosmik mərkəzin uçuş-enmə zolağında qeyd alınıb.

Hennessey Venom GT 300 km/saat sürəti 13,63 saniyəyə yığıb. Möhtəşəm avtomobili keçmiş mühəndis Brayan Smit sınaqdan keçirib.


Ardı →

Dünyada llk avtomobil və ilk avtomobil nomrəsi

Avtomobil latın və yunan sözlərindən ibarət olub, özü yeriyən deməkdir.

Avtomobil barədə ilk fikir XV əsrdə yaşamış Leonardo da Vinçi və XVII yüzilliyin dahisi İsaak Nyuton tərəfindən irəli sürülüb. İki böyük alimin bu sahədə davamçısı sayılan fransız Nikolas Cozef 1769-cu ildə buxarla işləyən ilk avtomobil icad edib. Bu icaddan bəhrələnən Amadey Bolle 1875-ci ildə həmin sistemlə işləyən avtomobillə Parislə Le-Manş arasındakı məsafəni 18 saata qət edib. Bu, texnika aləmində böyük sensasiya olmaqla bütün dünya alimlərinin diqqətini avtomobil sənayesinə yönəldir. O vaxtdan avtomobillər dünyanın aparıcı qüvvələrinin diqqət mərkəzinə çevrilir və gündən-günə təkmilləşdirilir.


Ardı →